Hva er støtte for flere kanaler?
Gi kundene dine et bredt spekter av muligheter for å nå deg ved å integrere en rekke forskjellige kommunikasjonskanaler.
Du kan velge fra et bredt spekter av sosiale medieplattformer som Facebook eller Twitter for å nå et bredere publikum og tiltrekke deg nye potensielle kunder.
Prøv på samme måte å spre virksomheten din til flere typer enheter og bli lett tilgjengelig hvor og når som helst. Du kan utvide virksomheten din til mobiltelefoner, e-postleverandører eller begynne å bruke chattjenester for umiddelbar kontakt med kunder.
Frequently asked questions
Hva er definisjonen på støtte for flere kanaler?
Multikanalsstøtte betyr flerkanals kundeservice utført i mer enn to forskjellige kanaler. Det refererer til situasjonen når et selskap tilbyr støtte gjennom mange kanaler og kunder kan velge den mest praktiske. På denne måten kan bedrifter støtte kunder på deres foretrukne kanal.
Hva er prinsippene for flerkanalsstøtte?
Det er flere regler for flerkanalsdrift. Den første er å forstå målgruppen din. Takket være dette vet du hvor flere representanter for dine potensielle kunder er og hva de aller helst vil kontakte. En annen er planleggingstjenester, ikke kanaler. Det er viktig å ha et mål i tankene, ikke bare en vei. En annen regel er at det sjelden skjer at kunden går fra punkt A til punkt B. Man må ta hensyn til at han ofte stikker av fra valgt vei. En annen regel er at kundeopplevelsen ikke kjenner noen grenser, derfor bør kommunikasjonsspråket til hele merket og ansatte om merket være konsekvent. Til slutt er det viktig å prøve forskjellige løsninger.
Kan du gi støtte for flere kanaler ved å bruke LiveAgent?
Med LiveAgent kan du gi støtte for flere kanaler. LiveAgent er en flerkanals helpdesk. Integrerer e-post, live chat, telefon, Facebook og Twitter i ett program. Takket være dette kan merkevarens kundeservice utføres på et flerkanals og høyt nivå.
Expert note
Effektiv og responsiv kundeservice kan øke kundetilfredshet og forretningsinntjening når man tilbyr muligheten for multikanal støtte.

LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. Selskapet tilbyr også klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. LiveAgent gir også opplæring, maler og webinarer. Det er også tilgjengelig en kostnadskalkulator. LiveAgent tilbyr en gratis prøveperiode.
LiveAgent er et programvareverktøy for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner for ulike kundesenterprogrammer. Selskapet tilbyr også et tilknyttet program for partnere. De er opptatt av sikkerhet og personvern, og gir sine kunder støtte gjennom ulike kanaler. LiveAgent-oppdateringer og rabatter er tilgjengelige gjennom sosiale medier og nyhetsbrev. Kunder kan forvente å motta innloggingsdetaljer fra LiveAgent etter installasjonen.
Teknisk støtte er en tjeneste som yter assistanse til brukere av teknologiske produkter både enheter og programvare. Online teknisk støtte bør ha utmerket evne til å løse problemer og kommunikasjonsevner som tillater individuell tilnærming til klienten. LiveAgent tilbyr online teknisk støtte gjennom ulike kanaler som e-post, live chat, telefonsamtaler, sosiale medier, forum, kontaktskjema og video-samtaler. Å være en online teknisk støtteagent er utfordrende, og krever tonnevis av kunnskap og ferdigheter.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice som tilbyr ulike verktøy som VOIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare. Det er også muligheter for å avtale en demo og abonnere på nyhetsbrev. Installasjonsprosessen blir også beskrevet, og det nevnes at nettsidene bruker cookies.