Multikanal støtte

Hva er støtte for flere kanaler?

Gi kundene dine et bredt spekter av muligheter for å nå deg ved å integrere en rekke forskjellige kommunikasjonskanaler.

Du kan velge fra et bredt spekter av sosiale medieplattformer som Facebook eller Twitter for å nå et bredere publikum og tiltrekke deg nye potensielle kunder.

Prøv på samme måte å spre virksomheten din til flere typer enheter og bli lett tilgjengelig hvor og når som helst. Du kan utvide virksomheten din til mobiltelefoner, e-postleverandører eller begynne å bruke chattjenester for umiddelbar kontakt med kunder.

Frequently asked questions

Hva er definisjonen på støtte for flere kanaler?

Multikanalsstøtte betyr flerkanals kundeservice utført i mer enn to forskjellige kanaler. Det refererer til situasjonen når et selskap tilbyr støtte gjennom mange kanaler og kunder kan velge den mest praktiske. På denne måten kan bedrifter støtte kunder på deres foretrukne kanal.

 

Hva er prinsippene for flerkanalsstøtte?

Det er flere regler for flerkanalsdrift. Den første er å forstå målgruppen din. Takket være dette vet du hvor flere representanter for dine potensielle kunder er og hva de aller helst vil kontakte. En annen er planleggingstjenester, ikke kanaler. Det er viktig å ha et mål i tankene, ikke bare en vei. En annen regel er at det sjelden skjer at kunden går fra punkt A til punkt B. Man må ta hensyn til at han ofte stikker av fra valgt vei. En annen regel er at kundeopplevelsen ikke kjenner noen grenser, derfor bør kommunikasjonsspråket til hele merket og ansatte om merket være konsekvent. Til slutt er det viktig å prøve forskjellige løsninger.

 

Kan du gi støtte for flere kanaler ved å bruke LiveAgent?

Med LiveAgent kan du gi støtte for flere kanaler. LiveAgent er en flerkanals helpdesk. Integrerer e-post, live chat, telefon, Facebook og Twitter i ett program. Takket være dette kan merkevarens kundeservice utføres på et flerkanals og høyt nivå.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo