Hvem er en nåværende bruker?
Den siste agenten, som oppdaterte en billett, kalles også nåværende bruker. Det er normalt at den nåværende brukeren ikke er den samme kunderepresentanten som ble tildelt en billett tidligere. Når en billett oppdateres, blir nåværende bruker også annerledes.
Frequently Asked Questions
Hva betyr begrepet nåværende bruker?
Den nåværende brukeren er agenten som sist oppdaterte billetten. Det trenger ikke nødvendigvis være agenten som er tildelt billetten. I det øyeblikket billetten oppdateres av en annen agent, endres nåværende bruker.
Hvordan kan du sjekke gjeldende bruker i LiveAgent?
For å sjekke hvem som er nåværende bruker for en gitt billett, gå til LiveAgent-panelet. Der, ved siden av listen over enkeltbilletter, finner du informasjon om aktuelle brukere. Du kan følge historien regelmessig.
Kan du redigere nåværende brukere i LiveAgent?
Hvis du har tilgang til en gitt billett og kan redigere den, kan du endre gjeldende bruker. Når du redigerer en gitt billett, blir du gjeldende bruker. Denne funksjonen hjelper deg med å identifisere hvem som gjorde de siste endringene på billetten din.
Ekspertnotat
Nåværende bruker er den agenten som sist oppdaterte en billett i LiveAgent, og trenger ikke å være den samme som var tildelt billetten tidligere.

Hvordan dele innlegg på Facebook-siden fra LiveAgent
Integrasjonen av LiveAgent med Facebook sparer bedrifter tid og gir dem en sentralisert måte å svare på kundehenvendelser og bekymringer på sosiale medier.
Ønsker du å flytte fra LiveChat til LiveAgent?
LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Den tilbyr kundestøtte i verdensklasse, migreringsmuligheter og støtte for 43 språk.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er den mest vurderte helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. 14 dagers prøveperiode og ingen kredittkort kreves. Prisene starter på $9/måned.