Hva er nettprat?
Alt startet med Talkomatic – det første nettpratsystemet i verden, som bare tilbød flere kanaler. I dag har vi mange nettpratprogrammer, som tilbyr mange funksjoner og funksjoner. Disse programmene lar folk kommunisere i sanntid med andre via Internett. Denne kommunikasjonen kalles også online chat.
Kommunikasjon på nett har også noen grunnleggende regler. Chatiquette, også kjent som chatteetikette, ble opprettet for å unngå misforståelser eller konflikter.
Frequently Asked Questions
Hva er en nettprat?
Nettprat er et program som lar deg kommunisere i sanntid med andre mennesker over Internett. Den kan nås direkte i nettleseren eller kommunisere via applikasjonen.
Hva er fordelene med en nettprat?
Fordelene med nettprat inkluderer muligheten til å raskt svare på en kundes problem. Takket være dette har hele selskapet en sjanse til å øke konverteringer og forhindre at handlekurven forlates, fordi kunden vil få et raskt svar på problemet. I tillegg reduserer det servicekostnadene og øker effektiviteten til kundeserviceteamet. Den lar deg også samle inn kundedata.
Tilbyr LiveAgent nettprat?
LiveAgent gir støtte for live chat. Den har den raskeste widgeten på markedet og gir effektiv kommunikasjon. Du har også muligheten til en hvilken som helst nettpratkonfigurasjon i henhold til dine behov.
Live-chat for reise og overnattings industrier
Reis høy og langt på vingene av kundesuksess og aldri mist muligheten til å konvertere tråder med LiveAgents chat programvare.
Live-chat for reise og overnattings industrier
LiveAgent tilbyr omni-kanal hjelpepult programvare med ekstra funksjoner for reisebyråer. Det gir CRM-system, dokumentfeste, automasjoner og live-chat integrasjon. Sikkerhetsfunksjoner som BAN IPs og HTTPS kryptering er tilgjengelig. Live chat er en verdifull kommunikasjonsverktøy for øyeblikkelig kundeservice. Det er enkelt å integrere på websiden og gir lav ventetid. Live chat er kostnadseffektivt og brukervennlig, og er egnet for reisebyråer i en dynamisk marked.