Hva er trening?
Opplæring er prosessen der du forbereder agentene dine slik at de er godt rustet til å betjene kundene.
Opplæringsprosedyren består av hvordan du snakker med kunder, hvordan du feilsøker problemene de har, og gir dem riktig informasjon om produktene som din bedrift selger. Trening er noe som ikke bør stoppe, ettersom agentene begynner å jobbe, løser de kundeproblemer, lærer de. Hver gang et nytt problem løses, er det alltid noe å lære fra det. Workshops er en god måte å lære opp personalet og overvåke hvor mye de har lært.
Frequently Asked Questions
Hva er trening?
Opplæring er en prosess der du forbereder agentene dine til å oppfylle pliktene sine som en del av kundeserviceteamet. Det er en fin måte å lære nye ferdigheter, utvikle teamet ditt og fremfor alt forberede agenter til å utføre oppgavene sine.
Hvorfor er det viktig å trene støtteteamet ditt?
Opplæring er viktig slik at agenter kan utføre oppgavene sine på riktig nivå. Det er en mulighet for utvikling av ansatte og deres kompetanse.
Hva er de vanligste elementene i hver opplæring for kundestøtteagenter?
De vanligste elementene i opplæring av kundeservicepersonale er produktkunnskap, kommunikasjonsferdighetskurs, kommunikasjonsspråk, kommunikasjonspolitikk, kundeinteraksjonskurs, inkludert kundeforhold, konfliktløsning og stressmestring.