Hva er trening?
Opplæring er prosessen der du forbereder agentene dine slik at de er godt rustet til å betjene kundene.
Opplæringsprosedyren består av hvordan du snakker med kunder, hvordan du feilsøker problemene de har, og gir dem riktig informasjon om produktene som din bedrift selger. Trening er noe som ikke bør stoppe, ettersom agentene begynner å jobbe, løser de kundeproblemer, lærer de. Hver gang et nytt problem løses, er det alltid noe å lære fra det. Workshops er en god måte å lære opp personalet og overvåke hvor mye de har lært.
Frequently Asked Questions
Hva er trening?
Opplæring er en prosess der du forbereder agentene dine til å oppfylle pliktene sine som en del av kundeserviceteamet. Det er en fin måte å lære nye ferdigheter, utvikle teamet ditt og fremfor alt forberede agenter til å utføre oppgavene sine.
Hvorfor er det viktig å trene støtteteamet ditt?
Opplæring er viktig slik at agenter kan utføre oppgavene sine på riktig nivå. Det er en mulighet for utvikling av ansatte og deres kompetanse.
Hva er de vanligste elementene i hver opplæring for kundestøtteagenter?
De vanligste elementene i opplæring av kundeservicepersonale er produktkunnskap, kommunikasjonsferdighetskurs, kommunikasjonsspråk, kommunikasjonspolitikk, kundeinteraksjonskurs, inkludert kundeforhold, konfliktløsning og stressmestring.
Ekspertnotat
<p>Opplæring er en viktig del av å forberede kundestøtteagenter til å utføre oppgavene sine på riktig nivå og utvikle deres kompetanse.</p>

Introduksjon til et kundeserviceakademi
Kundeservice av høy kvalitet er avgjørende for å beholde kunder og konkurrere i markedet. Undersøkelser viser at dårlig service koster bedrifter milliarder, mens god service øker kundetilfredsheten og inntektene. Forbrukernes forventninger til digital kundeservice øker, og de er villige til å betale mer for fantastisk service. Investering i kundeservice skaper positive jungeltelegrafer og bidrar til positivt omdømme. Kundefordringer bør ha både myke og harde ferdigheter for å lykkes. Kundeserviceopplæring er viktig for alle medarbeidere som har kundekontakt.