Hva er en oppløsningstid?
Oppløsningstid er tiden da en billett blir løst. Den starter når en billett kommer inn til helpdesk og slutter når agenten eller kunden trykker på Løs-knappen. Noen ganger løses billetter automatisk av en regel som kjører i bakgrunnen.
Den mest typiske situasjonen når en billett blir løst automatisk er når en kunde skriver inn om et spørsmål, kundestøtteagenten svarer på billetten og kunden aldri svarer tilbake. Vanligvis utløses en regel etter et par dager med inaktivitet som i dette scenariet vil løse en billett.
Frequently Asked Questions
Hva er oppløsningstid?
Løsningstiden er tiden fra kundens forespørsel til saken er fullstendig løst når agenten trykker på Løs-knappen (noen ganger kan dette løses automatisk med en regel som kjører i bakgrunnen).
Hvordan kan du beregne oppløsningstid?
For å beregne løsningstiden din, del den totale tiden for alle anrop med antall behandlede forespørsler.
Hvordan forbedre oppløsningstiden?
For å forbedre løsningstiden må du først og fremst sikre kundeservice av høy kvalitet. Begge agenter bør være godt forberedt på sitt arbeid og bør ha de riktige verktøyene til å hjelpe i arbeidet. Takket være LiveAgent-programvaren kan arbeidet automatiseres, agenten kan administrere alle kommunikasjonskanaler fra ett sted, og har tilgang til rapporter.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.