Hva er Placeholder?
Alternativ tekst som brukes i e-postutkast som vil bli redigert, basert på konteksten til e-posten kalles “plassholdere”. For eksempel, hvis en ansatt bruker et e-postutkast som har en plassholder “hei”, vil plassholderen automatisk erstatte svardatoen eller navnet på den ansatte.
Placeholder brukes først og fremst til e-postvarsler og forhåndsbestemte svar, ettersom de får e-poster til å virke mer unike.
Frequently Asked Questions
Hva er placeholder?
Plassholderen er den alternative teksten som brukes i e-postutkast. Den er redigert basert på meldingskonteksten. Den brukes hovedsakelig til e-postvarsler og automatiske meldinger.
Hva er fordelene med placeholder?
Plassholdere hjelper deg å få bedre kontakt med publikum ved å sende personlige meldinger ved å bruke felt som fornavn, e-postadresse og et utvalg tilpassede felt. De lar deg lage massemeldinger som automatiserer arbeidet ditt.
Er det mulig å bruke placeholder med LiveAgent?
Du kan bruke plassholdere i LiveAgent. Takket være bruken av dem er det mulig å tilpasse meldinger, og også støtte og lette arbeidet til agenter.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.