Hva er billettprogramvare?
Billettprogramvare er en plattform som gjør det mye enklere å løse kundeproblemer. Det er en enklere metode enn å løse kundeproblemer via e-post. Det hjelper kundeservicemedarbeiderne til å jobbe mer effektivt og de kan levere en kvalitetstjeneste. Det hjelper også med å prioritere viktige oppgaver, slik at de kan løses med det første. Denne programvaren lagrer alle kundeforespørsler på ett sted.
Billettprogramvare er en god forretningsinvestering. Det har innvirkning på kostnader, inntekter, arbeidseffektivitet og kundetilfredshet.
Frequently Asked Questions
Hva er billettprogramvare?
Billettprogramvare er en plattform som gjør det enkelt å løse kundeproblemer som kommer fra en rekke kommunikasjonskanaler som e-post, live chat og sosiale medier. Hver oppføring som kommer blir en billett.
Er det verdt å bruke billettprogramvare?
Det er verdt å bruke billettprogramvare fordi den lar agenter jobbe mer effektivt, gir mulighet for effektiv prioritering og lar deg også lagre alle meldinger og kundedata på ett sted. I tillegg kan tjenesteteammedlemmene enkelt dele innhold med hverandre.
Kan du bruke billettprogramvare via LiveAgent?
LiveAgent tilbyr billettprogramvare. Den er intuitiv, enkel å bruke, og lar deg håndtere alle nødvendige kommunikasjonskanaler, rapportering og kommunikasjon innad i teamet.
Expert’s note
Billettprogramvare er en plattform som kan hjelpe kundeservicemedarbeidere til å jobbe mer effektivt og levere en bedre kvalitetstjeneste ved å lagre alle kundeforespørsler på ett sted og prioritere oppgaver.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.