Hva er scenarioautomatisering?
En scenarioautomatisering er en prosess som er strengt knyttet til å utføre regler basert på visse betingelser. Ved å utløse en regel kan du automatisere visse scenarier, f.eks. når en billett som inneholder et nøkkelord “faktura” kommer inn, basert på et regelscenario, kan du automatisk merke den med en “Invoice”-tag og overføre den til faktureringsavdelingen. (Det er hundretusenvis av mulige variasjoner.)
Frequently Asked Questions
Hva er scenarioautomatisering?
Scenarioautomatisering lar deg utføre flere billettoppdateringer med ett klikk. Støtter aktiviteter knyttet til håndtering av tilbakevendende scenarier.
Hvordan kan du bruke scenarioautomatisering?
Scenarioautomatisering gjør det enklere å utføre repeterende oppgaver. Det automatiserer arbeidet til agenter betydelig. Agenten kan velge alle billetter som kan tilordnes et spesifikt scenario og utføre dem med massehandlinger.
Er scenarioautomatiseringsfunksjonen tilgjengelig i LiveAgent?
Scenarioautomatiseringsfunksjonen er tilgjengelig i LiveAgent og lar deg automatisere arbeidet til kundeserviceteamet betydelig.
Ekspertnotat
Scenarioautomatisering automatiserer kundesupport arbeidet og reduserer tidsbruk. Utfør flere billettoppdateringer med ett klikk basert på regler og betingelser.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.