Hva er selvbetjening?
Alle har sine egne måter å finne løsninger på problemer de står overfor. Noen følger normen, mens noen følger andre, og åpenbart er det de som følger det som er lett for dem. Selvbetjening er når du prøver å finne løsninger på problemer selv fremfor å kontakte kundeservice.
Det er en veldig problemfri måte å finne løsninger på problemer. Det krever ikke at du venter på vakt i lengre tid, og det krever heller ikke at du sender e-post og venter på svar.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du selvbetjening?
Selvbetjening er når du prøver å finne løsninger på problemer selv uten å kontakte kundeservice. Kunden kan gjøre dette ved å lese FAQ, konsultere kunnskapsbasen eller ved å bruke artiklene og veiledningene som er tilgjengelige.
Hva er fordelene med selvbetjening til kunder?
Kunden trenger ikke vente på en reaksjon fra kundeservice, noe som sparer tid. På grunn av dette blir kunden bedre kjent med produktet og merket, og kan også øke nivået på sin egen tilfredshet. Hvis han bruker kvalitetsinnholdet som tilbys av selskapet, vil verdien av organisasjonen i hans øyne sikkert også øke.
Tilbyr LiveAgent selvbetjening?
LiveAgent tilbyr selvbetjening. Du kan opprette en kunnskapsbase som vil inneholde alle problemene som kundene trenger, takket være den vil de løse problemet sitt effektivt.
Ekspertnotat
Selvbetjening er en praktisk måte å løse problemer selv, uten å kontakte kundeservice. Det sparer tid og gir kunden en bedre forståelse av produktet.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
UanstrengtHelp Desk-programvare
Få en omfattende kontaktliste for helpdesk og lær kundeserviceterminologi med LiveAgent. Oppdag også LiveAgents priser og funksjoner.