Servicedesk leder

Hvem er servicedesk-sjef?

En servicedesk-leder er en person som overvåker en helpdesk-programvare. Han garanterer at støttetjenester vil bli raskt levert til kunder og besøkende på nettstedet. Han er ansvarlig for å administrere en kundestøtteavdeling, og han gir dem tekniske råd. Ledere kommuniserer også med klienter, feilsøker problemer eller setter tidsplaner.

Servicedesk-lederrollen har ulike krav. Han må være en utmerket kommunikator, motivator og coach. God kunnskap om programvaren eller programmene er nødvendig. Han må være god til å bygge lojale relasjoner. En servicedesk manager er en multifunksjonell rolle med ulike behov.

Frequently asked questions

Hvem er en servicedesk-sjef?

Kundeservicelederen er nøkkelrollen til kundeserviceteamet. Denne personen er ansvarlig for å føre tilsyn med den daglige virksomheten til serviceavdelingen. Dette gjør at organisasjonen kan gi brukere og forretningsteam den støtten de trenger.

 

Hva er ansvaret til en servicedesk-sjef?

Ansvaret til kundeservicesjefen inkluderer å administrere den daglige driften av servicedesk, administrere servicedesk-teamet, representere teamet foran andre interessenter og støtte teamet sitt i å utvikle og forbedre ferdighetene deres.

 

Hvordan kan du sette en servicedesk-manager i LiveAgent-systemet?

LiveAgents kundeserviceleder kan fungere som enten eier eller administrator. Da har de mulighet til å overvåke aktivitetene til teamet hans og støtte dem på jobben.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo