Hva er SLA?
SLA er et akronym for Service Level Agreement.
Et selskap kan definere retningslinjer for servicenivåavtaler slik at brukerne deres bedre kan overvåke ytelsen på tjenestenivået og oppfylle et selskaps servicenivåmål. Service Level Agreements, eller SLAer, avtales vanligvis mellom bedrifter og deres bedriftskunder.
SLA definerer vanligvis tiden når en billett må besvares eller løses fullstendig. Hvis selskapet ikke overholder SLA-retningslinjene, oppstår SLA-brudd. Ofte må de gjennomgå straffer knyttet til SLA-brudd, fordi mange selskaper, spesielt store bedrifter og bedrifter, har sine servicenivåavtaler skriftlige.
SLA-er i LiveAgent fungerer som en kombinasjon av SLA-nivåer og SLA-regler.
Frequently Asked Questions
Hva står SLA for?
SLA, eller tjenestenivåavtalen, definerer tjenestenivået som forventes fra leverandøren. Den definerer indikatorene som tjenesten måles etter. Det omfatter også utbedringstiltak eller straff ved manglende oppnåelse av avtalt tjenestenivå. Dette er et av hovedelementene i kontrakten.
Hva er rollen til SLA?
SLA samler informasjon om alle tjenester og forventet pålitelighet i ett dokument. Den definerer beregninger, ansvar og forventninger. SLA er utformet for å beskytte begge parter i kontrakten. Den bør tilpasses virksomhetens mål og aktiviteter.
Kan du angi en SLA i LiveAgent?
I LiveAgent kan du angi SLA. Du må gå til Konfigurasjon, velg deretter Automatisering-delen, klikk SLA og Opprett nivå. Deretter, etter riktig innstilling, lagre og lukk.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.