Hva er en støtteforespørsel?
En støtteforespørsel er et spørsmål fra en kunde eller en besøkende på nettstedet ditt som stiller et spørsmål som er relevant for din bedrift, produkt eller tjeneste. Støtteforespørsel består vanligvis av et emne og en kropp, noen ganger kan ytterligere kategorisering være tilstede.
En støtteforespørsel kan sendes direkte som en e-post sendt til support-e-postadressen din (f.eks. support@liveagent.com), eller via en kontaktskjema-widget som er innebygd på nettstedet ditt. En Facebook-melding eller en samtale kan også betraktes som en støtteforespørsel, men teknisk sett er begrepet støtteforespørsel for det meste forbundet med spørsmål sendt elektronisk.
Frequently Asked Questions
Hva menes med en støtteforespørsel?
En støtteforespørsel er en henvendelse fra en kunde eller besøkende til bedriftens nettsted med et spørsmål om bedriften, tjenesten eller produktet. Du kan sende dem gjennom tilgjengelige kommunikasjonskanaler.
Hvem er ansvarlig for å håndtere støtteforespørsler?
Agentene som er ansvarlige for kundeservice er ansvarlige for å håndtere støtteforespørsler. Deres oppgave er å hjelpe til med å løse problemet og gi spesifikk støtte til personen som sender inn rapporten.
Hvor i LiveAgent kan du få tilgang til alle støtteforespørsler?
I LiveAgent finner du tilgang til alle støtteforespørsler i kategorien Billetter. Noen agenter kan ha begrenset tilgang og ser bare billettene de er tildelt, og administratoren og eieren kan se alle billettene.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.