Hva er en støttekanal?
E-post, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter er alle støttekanaler. Støttekanaler er i utgangspunktet et medium der kommunikasjonen mellom deg og kundene dine gjøres.
Noen helpdesk-programvare tilbyr kun e-post som støttekanal, andre fokuserer hovedsakelig på live chat. LiveAgent er en flerkanals helpdesk slik at den integrerer alle ovennevnte støttekanaler i 1 app.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en støttekanal?
En støttekanal er et medium der en kunde kan kontakte et selskap eller en merkevare. Kundeservice kan utføres ikke bare gjennom én kanal, men også i flere kanaler.
Hva er de mest populære støttekanalene?
De mest populære støttekanalene er e-post, sosiale medier, live chat, støtte-widget på stedet, fora eller nyhetsgrupper, telefonsamtaler og selvbetjente kunnskapsbaser.
Hvilke støttekanaler kan du utnytte i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruke alle støttekanalene du trenger: e-post, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjent kunnskapsbase.
Expert’s note
En støttekanal er et medium der kunder kan kontakte et selskap eller en merkevare. Populære kanaler inkluderer e-post, sosiale medier, live chat og telefon.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.