Hva er en støttekanal?
E-post, Live Chat, Telefon, Facebook og Twitter er alle støttekanaler. Støttekanaler er i utgangspunktet et medium der kommunikasjonen mellom deg og kundene dine gjøres.
Noen helpdesk-programvare tilbyr kun e-post som støttekanal, andre fokuserer hovedsakelig på live chat. LiveAgent er en flerkanals helpdesk slik at den integrerer alle ovennevnte støttekanaler i 1 app.
Frequently asked questions
Hvordan definerer du en støttekanal?
En støttekanal er et medium der en kunde kan kontakte et selskap eller en merkevare. Kundeservice kan utføres ikke bare gjennom én kanal, men også i flere kanaler.
Hva er de mest populære støttekanalene?
De mest populære støttekanalene er e-post, sosiale medier, live chat, støtte-widget på stedet, fora eller nyhetsgrupper, telefonsamtaler og selvbetjente kunnskapsbaser.
Hvilke støttekanaler kan du utnytte i LiveAgent?
I LiveAgent kan du bruke alle støttekanalene du trenger: e-post, live chat, telefon, Facebook, Twitter og en selvbetjent kunnskapsbase.
Ekspertnotat
<p>En støttekanal er et medium der kunder kan kontakte et selskap eller en merkevare. Populære kanaler inkluderer e-post, sosiale medier, live chat og telefon.</p>

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
Velkommen til vårt affiliate program!
Få bedre kundesupport med LiveAgent helpdesk-programvaren. Den tilbyr omnikanal-støtte og effektiv administrasjon av kommunikasjonen med kundene.
Leter du etter et Outlook-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for bedrifter som ønsker å håndtere kundehenvendelser og forbedre kundeservicen.