Hva er en støtteportal?
Kundestøtteportalen er en integrert del av pålitelig billettprogramvare for teknisk støtte. Den lagrer kunnskapsbaseartikler, foruminnlegg og tilbakemeldinger fra kundene dine. Den støtter kundene dine selv når agentene dine ikke er online. Utseendet & feel kan tilpasses fullstendig for å matche virksomheten din og forbedre portalens benchmarks.
Lær mer om støtteportal i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva betyr en støtteportal?
Støtteportalen er et selvbetjent online kundestøtteverktøy. Kunder kan bruke den til å få hjelp raskt. Støtteportaler lar kunder enkelt og automatisk finne informasjon.
Trenger du en støtteportal i din bedrift?
Hvis du vil ha førsteklasses kundeservice i virksomheten din, bør du gi kundene dine tilgang til en støtteportal. Muligheten til å finne hjelp uten å måtte kontakte support er ekstremt viktig og verdsatt av kunder.
Gjør LiveAgent deg i stand til å opprette en støtteportal?
LiveAgent lar deg opprette en enkelt støtteportal. Hvis du ønsker å opprette mer enn én, kan du opprette en til ved å klikke på knappen "opprett kundeportal". Ytterligere kunnskapsbase koster $ 19 / måned.
Expert’s note
En støtteportal er et online selvbetjeningsverktøy for kundestøtte som lar kunder finne informasjon og hjelp raskt og enkelt uten å måtte kontakte support.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.