Støtteportal

Hva er en støtteportal?

Kundestøtteportalen lagrer dine kunnskapsbaseartikler, foruminnlegg og tilbakemeldinger fra kundene dine. Den støtter kundene dine selv når agentene dine ikke er online. Utseendet og følelsen kan tilpasses fullstendig for å matche virksomheten din.

Lær mer om støtteportal i LiveAgent.

Frequently asked questions

Hva betyr en støtteportal?

Støtteportalen er et selvbetjent online kundestøtteverktøy. Kunder kan bruke den til å få hjelp raskt. Støtteportaler lar kunder enkelt og automatisk finne informasjon.

 

Trenger du en støtteportal i din bedrift?

Hvis du vil ha førsteklasses kundeservice i virksomheten din, bør du gi kundene dine tilgang til en støtteportal. Muligheten til å finne hjelp uten å måtte kontakte support er ekstremt viktig og verdsatt av kunder.

 

Gjør LiveAgent deg i stand til å opprette en støtteportal?

LiveAgent lar deg opprette en enkelt støtteportal. Hvis du ønsker å opprette mer enn én, kan du opprette en til ved å klikke på knappen "opprett kundeportal". Ytterligere kunnskapsbase koster $ 19 / måned.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo