Hva er en støtteportal?
Kundestøtteportalen lagrer dine kunnskapsbaseartikler, foruminnlegg og tilbakemeldinger fra kundene dine. Den støtter kundene dine selv når agentene dine ikke er online. Utseendet og følelsen kan tilpasses fullstendig for å matche virksomheten din.
Lær mer om støtteportal i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva betyr en støtteportal?
Støtteportalen er et selvbetjent online kundestøtteverktøy. Kunder kan bruke den til å få hjelp raskt. Støtteportaler lar kunder enkelt og automatisk finne informasjon.
Trenger du en støtteportal i din bedrift?
Hvis du vil ha førsteklasses kundeservice i virksomheten din, bør du gi kundene dine tilgang til en støtteportal. Muligheten til å finne hjelp uten å måtte kontakte support er ekstremt viktig og verdsatt av kunder.
Gjør LiveAgent deg i stand til å opprette en støtteportal?
LiveAgent lar deg opprette en enkelt støtteportal. Hvis du ønsker å opprette mer enn én, kan du opprette en til ved å klikke på knappen "opprett kundeportal". Ytterligere kunnskapsbase koster $ 19 / måned.
Ekspertnotat
En støtteportal er et online selvbetjeningsverktøy for kundestøtte som lar kunder finne informasjon og hjelp raskt og enkelt uten å måtte kontakte support.

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
Telegram er en skybasert meldingsapp for mobil og skrivebord med fokus på personvern, sikkerhet og hastighet. Kundeserviceteamet til Telegram tilbyr støtte gjennom e-post, kundesenter, støtte for sosiale medier, forum og selvbetjening. Live chat-støtte er ikke tilgjengelig. Kontaktopplysningene til Telegram er tilgjengelige på deres nettside.