Hva er et svar?
Å svare på e-post er en viktig del av virksomheten. Svar brukes til å komme tilbake til personer som har kontaktet deg. Hold kontakten med kundene dine og prøv å holde svartiden så kort som mulig.
Frequently Asked Questions
Hva er et svar?
Svaret er en melding som sendes til personene som kontaktet selskapet. Det er viktig at svarene er støttende for mottakerne og at responstiden er så kort som mulig.
Hva er de vanligste typene svar?
De vanligste typene svar er: å løse problemet, be om flere detaljer, svare at kunden ikke er fornøyd med produktet eller tjenesten, beskjeden om at du trenger mer tid til å løse problemet, og at kundene ikke er det fornøyd med kundeservicen. Svarene kan være relasjonelle eller informative.
Hvilke kanaler kan du sende svar via i LiveAgent?
I LiveAgent kan du sende svar via kanaler som e-post, live chat eller sosiale medier. Alt avhenger av hvilke kommunikasjonskanaler bedriften din bruker.
Tren lagene dine i grunnleggende kommunikasjon om kundeopplevelse
Stor knapphet på ressurser og fallende kjøpekraft presser selgerne. Å levere på kjernefordeler er viktig for å skille seg ut. Gjennomsiktighet i kommunikasjonen og realistiske forventninger er nøkkelen til kundetilfredshet og suksess.