Hva er et svar?
Å svare på e-post er en viktig del av virksomheten. Svar brukes til å komme tilbake til personer som har kontaktet deg. Hold kontakten med kundene dine og prøv å holde svartiden så kort som mulig.
Frequently Asked Questions
Hva er et svar?
Svaret er en melding som sendes til personene som kontaktet selskapet. Det er viktig at svarene er støttende for mottakerne og at responstiden er så kort som mulig.
Hva er de vanligste typene svar?
De vanligste typene svar er: å løse problemet, be om flere detaljer, svare at kunden ikke er fornøyd med produktet eller tjenesten, beskjeden om at du trenger mer tid til å løse problemet, og at kundene ikke er det fornøyd med kundeservicen. Svarene kan være relasjonelle eller informative.
Hvilke kanaler kan du sende svar via i LiveAgent?
I LiveAgent kan du sende svar via kanaler som e-post, live chat eller sosiale medier. Alt avhenger av hvilke kommunikasjonskanaler bedriften din bruker.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.