Hva er en billettdetalj?
Etter å ha klikket på billett-ID-en i billett-tråden, kommer billettdetaljene ut. Billettdetaljer gir tilleggsinformasjon om billett som emne, tilpassede felt, mottakere, notat, tidsrapport og vedlegg.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettdetalj?
Billettdetaljene er data om den innkommende billetten.
Hvordan får du tilgang til en billettdetalj?
Klikk på billett-ID-en for å få tilgang til billettdetaljer. Da får vi vist data om en spesifikk billett.
Hvilken informasjon består en billettdetalj av?
Billettdetaljene består av blant annet emne, mottakers navn, personlig notat, timerapport, vedlegg og tilpassede felt.
Expert’s note
Effektiv håndtering av billettdetaljer forbedrer kundetilfredshet. Bruk av riktig verktøy og programvare er avgjørende.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.