Tildel kundehenvendelse

Hva er en tildelt kundehenvendelse?

En kundehenvendelse er en kommunikasjon mellom en servicerepresentant og kunden. Kundehenvendelser opprettes uten eierskap. Det er nødvendig å tildele henvendelser til den riktige servicerepresentanten eller avdeling og manuelt endre eierskap. Vit hvem som er ansvarlig for å løse problemer eller spørsmål og unngå problemer.

I LiveAgent kan du sette opp automatisk tildeling av kundehenvendelser til en servicerepresentant etter at de har besvart. Skreddersy dine egne kriterier, regler og vilkår i konfigurasjoner og kjør det automatisk.

LiveAgents tjeneste for tildeling av kundehenvendelser

FAQ

Hva menes med en tildelt kundehenvendelse?

Kundehenvendelser er hovedverktøyet for kommunikasjon mellom en servicerepresentant og kunder. Å tildele en kundehenvendelse betyr at den riktige servicerepresentanten eller avdelingen får den tildelt slik at de kan utføre jobben.

Hvordan tildeler man kundehenvendelser i LiveAgent?

I LiveAgent kan du tildele kundehenvendelser til den riktige servicerepresentanten. Det kan også gå automatisk etter at servicerepresentanten besvarer henvendelsen. Eieren av henvendelser kan også endres.

Er tildeling av kundehenvendelser automatisk?

LiveAgent har muligheten til å tildele kundehenvendelser automatisk. Dette skjer når en servicerepresentant har besvart en henvendelse. Du kan også skreddersy dine egne kriterier, regler og vilkår i konfigurasjonen.

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo