Hva er tillatelser?
Med bruk av tillatelser kan du administrere tilgangen agentene og teammedlemmene dine har. Gi dem autorisasjon kun for handlinger som er viktige for jobben deres, mens du begrenser deres innflytelse over områder som ikke er relatert til arbeidet deres. Tillatelser distribueres sammen med roller.
Frequently Asked Questions
Hva er tillatelser?
Tillatelser lar deg administrere teamets tilgang. Du kan gi dem de nødvendige tillatelsene. De tildeles direkte til bestemte roller.
Hva brukes tillatelser til?
Tillatelser lar deg utføre spesifikke oppgaver i systemet. Avhengig av hvilken rolle du spiller i systemet, er dette dine rettigheter. Noen roller kan ha begrensede tillatelser, mens andre kan ha ubegrensede tillatelser.
Hvordan får du tilgang til tillatelser i LiveAgent?
Tillatelsene i LiveAgent er nært knyttet til rollene som kan tildeles på systemet. Agenten har de mest begrensede rettighetene, administratoren har de bredeste, og eieren har tilgang til faktureringsfunksjoner i tillegg til administratorrettigheter.
Expert’s note
Tillatelser gjør det enkelt å administrere teamets tilgang og begrense autorisasjonen til handlinger som er relevante for jobben. Rollene er tilknyttet spesifikke tillatelser i LiveAgent.
LiveAgent | Kontaktsenterprogramvare i helpdesken din
"LiveAgent tilbyr kontaktsenterprogramvare i helpdesken din for å øke effektiviteten og forbedre kundetilfredsheten. Implementering av et kundesenter og IVR kan gi mange fordeler for både bedriften og kundene dine."
LiveAgent tilbyr kundeserviceløsninger som chat, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. De tilbyr demoer, gratis prøveversjoner og partnerskapsmuligheter. Kundene oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter. LiveAgent ble grunnlagt i 2004 og har hjulpet over 150 millioner sluttbrukere med kundeservice. Be om en demo i dag for å oppdage alt LiveAgent har å tilby.
Retningslinjer for LiveAgent-gjesteblogging
GPTSummarizer skal produsere en oppsummering for en tekst om viktigheten av kundeservice. Opplæring og kommunikasjonsferdigheter er viktige for å levere god kundeservice. Kundeservice er nødvendig for å beholde lojale kunder, og bedrifter bør samhandle med kundene på flere digitale plattformer. Agentene bør ha produktkunnskap og kommunikasjonsferdigheter. Å ha utmerket kundeservice er avgjørende for å lykkes som en bedrift. LiveAgent tilbyr kundestøtte og bruker informasjonskapsler på sine nettsider. Det er også viktig å gi kundestøtte gjennom sosiale medier.