Hva er tillatelser?
Med bruk av tillatelser kan du administrere tilgangen agentene og teammedlemmene dine har. Gi dem autorisasjon kun for handlinger som er viktige for jobben deres, mens du begrenser deres innflytelse over områder som ikke er relatert til arbeidet deres. Tillatelser distribueres sammen med roller.
Frequently Asked Questions
Hva er tillatelser?
Tillatelser lar deg administrere teamets tilgang. Du kan gi dem de nødvendige tillatelsene. De tildeles direkte til bestemte roller.
Hva brukes tillatelser til?
Tillatelser lar deg utføre spesifikke oppgaver i systemet. Avhengig av hvilken rolle du spiller i systemet, er dette dine rettigheter. Noen roller kan ha begrensede tillatelser, mens andre kan ha ubegrensede tillatelser.
Hvordan får du tilgang til tillatelser i LiveAgent?
Tillatelsene i LiveAgent er nært knyttet til rollene som kan tildeles på systemet. Agenten har de mest begrensede rettighetene, administratoren har de bredeste, og eieren har tilgang til faktureringsfunksjoner i tillegg til administratorrettigheter.
Ekspertnotat
<p>Tillatelser gjør det enkelt å administrere teamets tilgang og begrense autorisasjonen til handlinger som er relevante for jobben. Rollene er tilknyttet spesifikke tillatelser i LiveAgent.</p>

Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?
Anbefales av mange brukere, LiveAgent er en effektiv og pålitelig løsning for bedre kundesupport og kommunikasjon med kunder.