Hvem er en ikke-begrenset agent?
Ikke-begrenset agent er en agentrolle, som gir agenter full tilgang til alle billetter. De er i stand til รฅ administrere alt uten noen begrensninger, siden de ikke er begrenset til en bestemt gruppe eller organisasjon. I LiveAgent kalles det en Admin. En administrator kan administrere alt og ogsรฅ konfigurere systemet.
Frequently asked questions
Hvordan definerer du en ikke-begrenset agent?
En ikke-begrenset agent er en agent som har tilgang til alle billetter som er tilgjengelige i kundeserviceprogramvaren. Dette betyr at agenter kan fรฅ tilgang til alle billetter. Alle spesifikke grupper av billetter kan vรฆre skjult.
ย
Hvilke tillatelser har en ikke-begrenset agent?
Den ikke-begrensede agenten har tilgang til alle billetter, dvs. det er ingen begrensninger. Slike agenter er spesielt nyttige nรฅr du oppretter utlรธsere.
ย
Kan du angi en ikke-begrenset agent i LiveAgent?
Ikke-begrenset agent er tilgjengelig i LiveAgent. Denne rollen selges under administratorens navn. Administratoren kan blant annet administrere alle billetter samt konfigurere systemet. Det er ingen begrensninger begrenset til kun en spesifikk gruppe billetter.
ย
Expert note
En ubegrenset agent i en kundeserviceprogramvare har full tilgang til alle billetter og ingen begrensninger. Det er spesielt nyttig nรฅr man oppretter utlรธsere.

Agent svar-maler er et verktรธy som hjelper kundeserviceteamet med รฅ svare raskere pรฅ billetter og spare tid. Agenter kan tilpasse malene for forskjellige situasjoner og organisere innholdet. LiveAgent har et varierende antall maler avhengig av behovene til teamet. Svar-maler for agenter kan bli funnet under fanen Konfigurasjoner i agentruten.
God kundestรธtte og -service er viktig for รฅ bygge lojale kunderelasjoner, og det finnes en rekke kanaler som kan brukes for รฅ tilby god service, inkludert LiveChat, e-post, telefon og sosiale medier. Kundeserviceprogramvare som LiveAgent hjelper bedrifter med รฅ administrere kundehenvendelser og forbedre kundestรธtten. ร behandle kunder individuelt og bygge relasjoner basert pรฅ tillit er nรธkkelen til รฅ bygge gode kunderelasjoner. Virksomheter mรฅ ogsรฅ forstรฅ motivasjonen og kravene til kundene sine for รฅ tilby utmerket service og kvalitetsprodukter. LiveAgent er en plattform som kan hjelpe bedrifter med รฅ forbedre sin kundeopplevelse.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr funksjoner som klagehรฅndtering, selvbetjeningsprogramvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr ogsรฅ kostnadskalkulator og klientportalprogramvare. LiveAgent tilbyr ogsรฅ ulike prissettingsalternativer og integrasjoner. De tilbyr ogsรฅ en demoversjon og stรธtte til brukere. Quality Unit LLC eier LiveAgent og har rettigheter til programvaren. De har ogsรฅ en installasjonsprosess som gir brukere tilgang til kontoen.