Hva er utvidelser?
Verktøy som hjelper til med å forbedre funksjonene til brukerstøtten din kalles utvidelser, såkalte plugins i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er utvidelser?
Utvidelser er små programmer som støtter helpdesk-aktivitetene dine. De gjør det mulig for brukere å tilpasse funksjonaliteten og oppførselen til programmet til brukerens individuelle behov. De er basert på HTML, JavaScript og CSS. Utvidelsen bør kun tjene ett snevert definert formål.
Hvordan bruke utvidelser?
For å bruke en utvidelse må du installere og administrere den riktig. Noen ganger trenger du visse tillatelser eller data når du legger dem til et program. Utvidelser gir mulighet for ytterligere handlinger som programmet ikke selv kan tilby.
Tilbyr LiveAgent utvidelser?
LiveAgent tilbyr ulike utvidelser. Avhengig av hva du trenger, kan du kjøpe individuelle elementer mot en tilleggsavgift. Ved å legge dem til standard støtteprogramvaremodellen kan du få flere alternativer og funksjonalitet for kundestøtteteamet og kundene.
LiveAgent tilbyr en effektiv klagehåndtering og klientportalprogramvare for bedrifter. Systemet gir kostnadseffektiv og pålitelig kundestøtte, reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet. Beregninger i LiveAgent inkluderer tidsbaserte, innsats- og agentaktivitetsmålinger, samt vanlige kundeserviceberegninger som Ticket Volume, responstid og tilfredshetspoeng. Du kan også måle Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Intern Quality Score, Customer Engagement, Customer Churn Rate, Customer Retention Rate, Recommendation Rate.