Hva er en kundeserviceveileder?
Kundeserviceveiledere er det personellet som delegerer oppgaver og overvåker agentenes arbeid. De er også ansvarlige for opplæring og ansettelse av agentene og sørger for at menneskene som kommer inn i selskapet blir en ressurs for det.
En kundeserviceveileder må sørge for at kundeservicen som tilbys er opp til merket og ikke mangler noen vesentlige behov som kunden måtte trenge. Han må sørge for at kunden ikke blir skuffet etter å ha kontaktet kundeserviceagenten. Kunden skal være fornøyd, og det må veileder sørge for.
Frequently Asked Questions
Hvem er veileder for kundeservice?
Customer Service Supervisor er en person som er ansvarlig for å overvåke kundeservice og dens effektive funksjon. Kan være ansvarlig for tilsyn av servicerepresentanter eller hele teamet. En viktig rolle for kundeservicelederen er også å lage regler og prosedyrer for kundeservice.
Hvilke ferdigheter bør veileder for kundeservice ha?
Customer Service Supervisor bør ha flere viktige ferdigheter - både myke og harde. Skal kunne bruke kommunikasjonsmidler med ulike personer. Han bør også være tålmodig og empatisk, takket være at han kan føle huden til både klienten og den ansatte. Han bør også vise diplomatiske ferdigheter som vil hjelpe med problemløsning, samt tekniske ferdigheter. Det er også ekstremt viktig for ham å ha omfattende kunnskap om produktene og tjenestene som tilbys av en gitt organisasjon.
Kan du legge til kundeserviceveileder i LiveAgent?
Du kan ikke legge til Customer Service Supervisor-rollen i LiveAgent, men du kan gi personen med denne rollen en viktigere rolle i systemet (som administrator eller eier). Takket være dette vil han ha bred tilgang til dataene til individuelle agenter, klienter og relevante rapporter.
Expert’s note
Veileder for kundeservice er ansvarlig for å overvåke kundeservice og sørge for at agentene er opplært og effektive i å håndtere kundehenvendelser på en måte som gir kundetilfredshet.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.