Hva er vertskartlegging?
Vertskartlegging er en prosess for å tilordne standard domene-URL til en URL til et annet domene. På denne måten kan URL-en inkludere firmaets navn.
Adressen din er som standard et LiveAgent-underdomene. Med vertskartlegging kan den endres til et underdomene til ditt eget domene. Denne endringen må godkjennes av domeneleverandøren din.
For eksempel kan standard URL-adresse for støtteside være support.companyname.ladesk.com. Host mapping lar deg lage URLen support.companyname.com.
Finn ut mer om vertskartlegging.
Frequently Asked Questions
Hva er vertskartlegging?
Vertskartlegging er en prosess som lar deg tilordne en standard domene-URL til en URL for et annet domene. Dette gjør at URL-en kan inneholde firmanavnet ditt. Standardnettadressen til støttesiden kan for eksempel være help.companyname.helpdesk.com. Vertskartlegging oppretter URL-en support.companyname.com.
Hva er rollen til vertskartlegging?
Vertskartlegging gir bedre kvalitet på koblingen som deles. Det er lettere å huske og ser også mer profesjonelt ut. Takket være dette vil kundeservice oppfattes på et enda høyere nivå.
Kan du sjekke vertskartlegging i LiveAgent?
Du kan sjekke vertskartlegging i LiveAgent. Du kan gjøre alt i LiveAgent-panelet. Bare skriv inn "Konfigurasjon", klikk deretter "System" og "Domeneinnstillinger" og der kan du sette inn ditt egendefinerte domene. Dette lar alle agenter bruke det egendefinerte domenet.
Sluttbrukere er ansvarlige for å generere kundeforespørsler og spiller en viktig rolle i å finne feil og foreslå forbedringer. Kundeserviceansvarlige bør delegere oppgaver og administrere kundekontoer for omfattende kundeservice. Kundeservicekonsulenter håndterer kontakt, klager og informasjon om produkter. Customer Effort Score (CES) viser kunders innsats for å samhandle med kundeserviceteamet. Forbedring av CES kan oppnås ved å samle kunder på en dedikert plattform, lage en kunnskapsbase og tilby effektiv kundeservice.
LiveAgent tilbyr en omfattende løsning for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. De tilbyr også integrasjon med Vectera for videomøter, og har et bredt spekter av kommunikasjonskanaler. Med fokus på kundetilfredshet og effektivitet, er LiveAgent et verdifullt verktøy for enhver bedrift.
Vil du flytte fra Verloop til LiveAgent?
Overfør dataene dine fra Verloop til LiveAgent i dag. LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for SMB, med enestående kundeservice og over 175 funksjoner. Velg ditt språk og få kundeservice i verdensklasse.