Hva er en videresending av e-post?
Videresending av e-post lar deg videresende en e-post fra domenets e-postadresse til en annen e-postadresse. Du kan for eksempel bruke din personlige e-postadresse (navn@domene.com) for å videresende enhver e-post til din Gmail, Hotmail etc. e-postadresse.
Videresending av e-post brukes også til å omdirigere e-post til en bestemt e-postadresse. Dette er nyttig for forretningsmenn som har flere e-postkontoer. Ulike e-postadresser kan gis til forskjellige klienter. Det vil hjelpe klientene med å lese e-posten på én server, som ville ha blitt sendt til forskjellige e-postadresser. Det vil hindre oversvømmelsen av e-post i postkassen.
Frequently Asked Questions
Hvordan fungerer videresending av e-post?
E-postomdirigering er operasjonen for å sende en e-post som har blitt levert til en bestemt adresse, til en annen adresse eller til flere påfølgende e-postadresser. Så e-posten flyttes til den nye destinasjonen. Dette begrepet brukes også til å overføre e-post på serveren og til klienten.
Hva er rollen til videresending av e-post?
Hensikten med å videresende en e-postmelding er først og fremst å raskt overføre hele meldingen til en person som skal ha tilgang til den, trenger disse dataene eller får relevant informasjon. Ved å videresende e-post kan du få tilgang til all korrespondanse.
Tilbyr LiveAgent funksjonen for videresending av e-post?
LiveAgent tilbyr videresending av e-post. Dette er en viktig forenkling av arbeidet til hver agent, takket være hvilke billetter for hver klient som opprettes, kan de enkelt overføres mellom individuelle agenter og dette sikrer kontinuitet i kommunikasjonen.
Ekspertnotat
<p>Videresending av e-post er nyttig for å organisere og gi flere personer tilgang til en bestemt e-post. Det er også nyttig for forretningsmenn med flere e-postkontoer.</p>

LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.