Hva er en whitelist?
Whitelist brukes til å tillate pålogginger fra spesifikke IP-adresser eller IP-adresseområder. Avhengig av selskapets sikkerhetspolicyer, kan du begrense brukere som agenter, administratorer og eiere til å logge på Agentpanelet kun fra selskapets IP-adresse.
I LiveAgent kan du konfigurere Whitelisting IP-adresser i Konfigurasjon> Generelt
Eksempler på verdier som støttes: nøyaktig treff (f.eks. 192.168.1.1), jokertegn (f.eks. *. *. *. *), Område (f.eks. 1.1.1.1-1.2.1.1), område definert i form av nettverksmaske (f.eks. 192.168 .0.0 / 16).

Ekspertnotat
<p>Whitelist brukes til å begrense pålogginger fra spesifikke IP-adresser for å beskytte bedriftens data og hindre uautorisert tilgang.</p>

Billettavbøyning brukes når kundeportaler eller kunnskapsbaser reduserer antall billetter til agenter ved å gi kundene svar offline. Det er viktig å opprettholde en kunnskapsbase for å utføre dette og øke selvbetjeningsmulighetene for kundene. Jo høyere billettavbøyningsforholdet, desto bedre, da dette betyr at kundene kan løse problemene sine uten å kontakte kundeservice.
En dedikert hub med kundeportal programvare
Forslag om å opprette en kundeportal for selvbetjening og diskusjon av kundenes spørsmål og forslag. Sammenlign prisene på LiveAgent med konkurrentene.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert salgskontaktinformasjon og muligheter for å abonnere på nyhetsbrev, samt installasjonsstatus for en konto. Den inneholder også informasjon om at nettsiden bruker informasjonskapsler og muligheter for å avtale en demonstrasjon eller kontakte kundeservice.