Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Fyll kunnskapsbasen din med forum, tilbakemeldingsbokser for kunder, og dra nytte av en ubegrenset billetthistorikk.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
Kunnskapsbaseartikler er en fin måte å tilby selvbetjening til kundene dine 24/7. Men hva om du vil tilby det samme alternativet for ditt interne team? LiveAgent fikser det!
LiveAgents interne kunnskapsbasefunksjon lar deg tilpasse et nettbibliotek som inneholder informasjon om opplærings-prosessen, firmakunnskap, arrangementer, priser, nye tilbud, etc.
Den interne kunnskapsbasen fungerer på samme måte som den gjør for dine kunder. Dermed kan du kategorisere temaene på en ryddig måte og ha en søkeboks slik at dine ansatte kan se relevant innhold med en gang.
Å ha et internt kunnskapsbaseverktøy forbedrer ikke bare ansattes produktivitet og arbeidsflyt, men lar også kundeservice teamet ditt yte profesjonell assistanse uten forsinkelser.
LiveAgents forum er et effektivt verktøy for kunnskapsdeling mellom kunder. Det er et utmerket sted for kunder å engasjere seg og hjelpe hverandre med å løse problemene deres og få svar umiddelbart.
I tillegg kan bedrifter også opprette interne forum, noe som forbedrer teamarbeidet betydelig. For eksempel kan det interne forumet være et utmerket medium for å diskutere løsninger og forslag med kolleger. I tillegg kan ansatte se tidligere spørsmål som kolleger kanskje allerede har svart på.
LiveAgent sin kunnskaps-base programvare integreres med flere kommunikasjons-kanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.
Kunnskapsbase verktøy er verktøy som gjør at kundene dine kan finne svar på spørsmålene sine uten å måtte kontakte kundestøtte teamet ditt. Kunnskapsbaser finnes på en bedrift sin nettside i form av ofte stilte spørsmål (OSS), forum eller fremgangsmåte-artikler.
Kunnskapsbase-styring er en programvare utviklet for å administrere databaser og støtte brukerne dine. Kunnskapsbaser tilbyr fremgangsmåte-artikler, ofte stilte spørsmål og fora.
Det første trinnet med å opprette en kunnskapsbase er å bestemme hvilken informasjon du vil ha tilgjengelig i den. Bestem deretter strukturen og begynn å skrive dine første artikler. Legg til bilder som skjermbilder eller videoopplæringer for å gjøre innholdet ditt mer brukervennlig. Legg til ofte stilte spørsmål (OSS) og fora. Publiser kunnskapsbasen din og motta tilbakemeldinger og forslag fra brukerne dine, for å se hva mer som må legges til og hva som kan forbedres.
Kunnskapsbase-programvarer er en del av en kompleks helpdesk-løsning. Det er en form for selvbetjening for nettsidens besøkende/kunder. Videre kan din bedrift lage artikler, fora og forslagstavler for å forbedre CX til det maksimale potensialet.
Hver konto kommer med en gratis kundeportal/kunnskapsbase eksempel, som du kan tilpasse fullt ut basert på dine preferanser. For tilpasning, naviger til Kundeportal>Generelt>Innstillinger.
Kunnskapsbaser er viktige fordi de reduserer arbeidsmengden til kundeservice agentene, og sparer tid for kundene. I stedet for å måtte kontakte bedrifter og vente på svar, kan kundene umiddelbart finne svaret de trenger på nettet uten å måtte kontakte noen.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Hjelpepult programvare for myndigheten
Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.
En dedikert hub med kundeportal programvare
Opprett en kundeportal og kunnskapsbase for selvbetjening. Sammenlign LiveAgent Selvbetjening pris med konkurrenter: LiveAgent $9, Crisp ubegrenset, Kustomer $89, Genesys $75, Dashly $70, Zendesk $69, Zendesk Talk $69, Zopim $69, HubSpot Service Hub $50, TeamSupport $50, Bitrix24 $49.
Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser rask support og enkel implementering.
Utnytt OSS-programvare for å optimalisere selvbetjeningsopplevelsen for kundene h1>
OSS-programvare forbedrer kundestøttestrategien ved å redusere repeterende spørsmål, øke kundetilfredsheten og forbedre agentenes produktivitet.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer