Live chat-agenter bør være effektive med datamaskiner, ha kunnskap om bedriftens produkter og kommunisere profesjonelt. De må også være i stand til å multitaske og svare på kundeforespørsler raskt. Forbedringer kan gjøres ved å bruke verktøy som live chat skrivetest, kundeportal og kundeserviceprogramvare. For å sette forventninger til responstid, bør man se på bransjestandarder. Live chat-agenter må hjelpe kunder og ha en god databehandlingsferdighet.
Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. Det er også prising, funksjoner og integrasjonsalternativer for denne programvaren. Nettsiden tilbyr også en supportportal og opplæringsressurser, inkludert en blogg og ordliste. Det er mulig å kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr også skrivebordsprogramvare, og kontoen din vil bli innstalert etter registreringen. Nettsiden bruker cookies.
LiveAgent tilbyr en kundesamtalehistorikkfunksjon som lar deg enkelt søke etter chathistorikk for å forbedre kundeservicen din. Med denne funksjonen kan agentene raskt få tilgang til tidligere chatter og finne løsninger på problemer. Du kan også filtrere chattene etter tagger, avdelinger, dato og navn. Andre funksjoner inkluderer intern chat, visning av sanntidsskriving og identifisering av kundens nåværende URL. LiveAgent gir også en 14-dagers gratis prøveperiode.
Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?
LiveAgent er en help desk-løsning med over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. De tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellig størrelse, og støtter oversettelser til 43 ulike språk. LiveAgent tilpasser seg til selskapets størrelse og bransje, og har hjulpet organisasjoner av alle størrelser og typer. De tilbyr gratis prøveperiode og har ubegrenset billetthistorikk for små bedrifter.
Teksten presenterer informasjon om LiveAgent, et programvareselskap som tilbyr forskjellige løsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. De tilbyr også et tilknyttet program og partnerprogram. Teksten inneholder også informasjon om priser og sertifikater, samt kontaktinformasjon for salg og abonnement på nyhetsbrev. Til slutt, informerer teksten om at en LiveAgent-konto blir opprettet og detaljerene vil bli sendt via e-post.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer