LiveAgent tilbyr mer enn 175 nyttige funksjoner, den raskeste live chat – widgeten på markedet, telefonsenter og til og med dekning av kommunikasjonskanaler som Instagram og Viber. Alt pakket i en heftig bra pakke.
Det er enkelt å gjøre en endring! Vi tilbyr assistert migrering fra LiveChat til LiveAgent som da vil importere alle din data. Det er helt gratis, og det tar kun 5 minutter.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
|
LiveChat
|
---|---|---|
Billetter
|
|
|
Live Chat
|
|
|
Call Center
|
|
|
Selvbetjening
|
|
|
Facebook
|
|
|
Twitter
|
|
|
Instagram
|
|
|
Viber
|
|
|
Kunnskapsbase
|
|
|
Kundeforum
|
|
|
Automatisering og regler
|
|
|
API
|
|
|
Interactive Voice Response (IVR)
|
|
|
Videosamtaler
|
|
|
Ubegrenset historie
|
|
|
Ubegrensede nettsteder
|
|
|
Ubegrensede chat -knapper
|
|
|
Ubegrensede billetter/post |
|
|
Ubegrenset samtaleopptak
|
|
|
Ubegrenset 24/7 support
|
|
|
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter også LiveAgent opp til integrasjoner av call center. Det er enkelt og raskt å sette opp!
Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange rimelig priser. Velg en av våre 3 betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk
LiveAgent gir kundene dine den støtten og friheten de trenger. Fullpakket med funksjoner og kan integrere nesten alt fra e -post, live chat og call center til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram.
Og alt er til en fornuftig pris. Prisplanene våre er skreddersydd for å passe dine eksakte behov. Og hvis du trenger noe ekstra, kan du kjøpe individuell funksjon til en rimelig pris.
Live chat er en funksjon som må være mottakelig, rask og la deg og kundene dine kommunisere umiddelbart. Live Agent’s chat -widget er det hurtigste programmet med en chat – hastigheten på 2,5 sekunder. Du kan se selv testresultatene dine.
LiveAgent tilbyr tre prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. De er alle fulle av nyttige funksjoner, og du kan også kjøpe separate funksjoner hvis du vil legge til noe ekstra i planen din.
Sjekk dem ut og se hvilken som er best for din virksomhet.
LiveAgent har din støtte når det kommer til flere kommunikasjonskanaler og kontoer. Pålitelig billettsystem som organiserer alt fra e-post, live chat og telefonsamtaler til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram. På den måten har du alt dekket og organisert på ett sted.
Se hvordan vi sammenligner LiveChat basert på kunde anmeldelser på Capterra
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte help desk -programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær kundene dine og hjelp de med LiveAgent raskt.
Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat -løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer