Lei av din hjelpepult programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er den beste LiveChat ordningen på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et LiveChat alternativ?

LiveAgent tilbyr mer enn 175 nyttige funksjoner, den raskeste live chat – widgeten på markedet, telefonsenter og til og med dekning av kommunikasjonskanaler som Instagram og Viber. Alt pakket i en heftig bra pakke.

Det er enkelt å gjøre en endring! Vi tilbyr assistert migrering fra LiveChat til LiveAgent som da vil importere alle din data. Det er helt gratis, og det tar kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Oversikt over LiveChat vs LiveAgent

Funksjoner Liveagent LiveChat
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billetter i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr billetter i plan for $ 19/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned.
LiveChat tilbyr Live Chat i plan for $ 19/agent/måned.
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
LiveChat tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $ 19/agent/måned.
Facebook
En Facebook -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer.
LiveChat tilbyr en Facebook -integrasjon i plan for $ 19/agent/måned.
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter -integrasjon.
LiveChat tilbyr ikke en Twitter -integrasjon.
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon.
LiveChat tilbyr ikke en Instagram -integrasjon.
Viber
En Viber -integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare og kringkaste Viber -meldinger direkte fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber -integrasjon.
LiveChat tilbyr ikke Viber -integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr en kunnskapsbase for $ 19/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr et kundeforum i plan for $ 19/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr automatisering og regler for $ 19/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API -funksjoner i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr planlagte API -funksjoner for $ 19/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner.
LiveChat tilbyr ikke IVR -funksjoner.
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, lignende Skype, Zoom eller Facetime -samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
LiveChat tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr ubegrenset historikk i planen for $ 19/agent/måned.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr ubegrensede nettsteder for $ 19/agent/måned.
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned.
LiveChat tilbyr ubegrensede chattknapper for $ 19/agent/måned.
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr ubegrensede billetter/postmeldinger for $ 19/agent/måned.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
LiveChat tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i billettplan for $ 15/agent/måned.
LiveChat tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $ 19/agent/måned.

Finn ut hva som skiller oss

Ringesenter støtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter også LiveAgent opp til integrasjoner av call center. Det er enkelt og raskt å sette opp!

Rik på funksjoner

Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Rimelig pris

LiveAgent har mange rimelig priser. Velg en av våre 3 betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk

Book demo with LiveAgent -illustration

LiveChats mektigste alternativ

LiveAgent gir kundene dine den støtten og friheten de trenger. Fullpakket med funksjoner og kan integrere nesten alt fra e -post, live chat og call center til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram.

Og alt er til en fornuftig pris. Prisplanene våre er skreddersydd for å passe dine eksakte behov. Og hvis du trenger noe ekstra, kan du kjøpe individuell funksjon til en rimelig pris.

Den raskeste chat widgeten

Live chat er en funksjon som må være mottakelig, rask og la deg og kundene dine kommunisere umiddelbart. Live Agent’s chat -widget er det hurtigste programmet med en chat – hastigheten på 2,5 sekunder. Du kan se selv testresultatene dine.

Watch the website loading time
Savings illustration

Rimelig og fullpakket med funksjoner

LiveAgent tilbyr tre prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. De er alle fulle av nyttige funksjoner, og du kan også kjøpe separate funksjoner hvis du vil legge til noe ekstra i planen din.

Sjekk dem ut og se hvilken som er best for din virksomhet.

 

Får mer for mindre

LiveAgent har din støtte når det kommer til flere kommunikasjonskanaler og kontoer. Pålitelig billettsystem som organiserer alt fra e-post, live chat og telefonsamtaler til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram. På den måten har du alt dekket og organisert på ett sted.

phone puzzle piece-illustration

LiveAgent vs LiveChat comparison

Se hvordan vi sammenligner LiveChat basert på kunde anmeldelser på Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klar til å gjøre en forandring?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte help desk -programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær kundene dine og hjelp de med LiveAgent raskt.

[gode hender]

Sammenlign oss med forskjellige live chat -programmer

Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat -løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

[alternativer]
[extrafaq headline = "FAQ" question-1 = "Hva er LiveChat-alternativet?"
Related Articles to LiveChat alternativ
Live Chat er fortsatt den mest populære digitale kundekommunikasjonskanalen. Sjekk ut våre gratis live chat-maler og bruk dem umiddelbart.

Live chat maler

Teksten inneholder uttrykk som brukes av kundeservicerepresentanter, for eksempel å henvise kunder videre til relevante avdelinger, be om unnskyldning og tilby alternative løsninger. De avslutter også samtalen med å takke kundene og oppmuntre dem til å bruke tjenesten igjen.

Live chat-agenter er ansatte som svarer på kundespørsmål og forespørsler gjennom Live chat. De gir svar til kundene i sanntid.

Live chat-agenter

Live chat-agenter bør være effektive med datamaskiner, ha kunnskap om bedriftens produkter og kommunisere profesjonelt. De må også være i stand til å multitaske og svare på kundeforespørsler raskt. Forbedringer kan gjøres ved å bruke verktøy som live chat skrivetest, kundeportal og kundeserviceprogramvare. For å sette forventninger til responstid, bør man se på bransjestandarder. Live chat-agenter må hjelpe kunder og ha en god databehandlingsferdighet.

Live nettprat er en kommunikasjon mellom kunder og kunderepresentanter i sanntid gjennom en innebygd nettprat.

Live nettprat

Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. Det er også prising, funksjoner og integrasjonsalternativer for denne programvaren. Nettsiden tilbyr også en supportportal og opplæringsressurser, inkludert en blogg og ordliste. Det er mulig å kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr også skrivebordsprogramvare, og kontoen din vil bli innstalert etter registreringen. Nettsiden bruker cookies.

Chatteloggen er lett tilgjengelig sammen med dine nåværende samtaler. Hold oversikt over tidligere kundehenvendelser eller slå opp informasjon.

Chat historie

LiveAgent tilbyr en kundesamtalehistorikkfunksjon som lar deg enkelt søke etter chathistorikk for å forbedre kundeservicen din. Med denne funksjonen kan agentene raskt få tilgang til tidligere chatter og finne løsninger på problemer. Du kan også filtrere chattene etter tagger, avdelinger, dato og navn. Andre funksjoner inkluderer intern chat, visning av sanntidsskriving og identifisering av kundens nåværende URL. LiveAgent gir også en 14-dagers gratis prøveperiode.

Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent? Supportagentene våre og det tekniske teamet hjelper deg gjerne med å migrere alle datoene din raskt og trygt. Alt gratis. Kontakt oss i dag for å diskutere datamigrering.

Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?

LiveAgent er en help desk-løsning med over 175 funksjoner og 40 integrasjoner. De tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellig størrelse, og støtter oversettelser til 43 ulike språk. LiveAgent tilpasser seg til selskapets størrelse og bransje, og har hjulpet organisasjoner av alle størrelser og typer. De tilbyr gratis prøveperiode og har ubegrenset billetthistorikk for små bedrifter.

Live chat, også kjent som live chat-programvare, er et nettbasert kommunikasjonsverktøy som lar deg chatte med besøkende på nettstedet ditt i sanntid.

Live chat

Teksten presenterer informasjon om LiveAgent, et programvareselskap som tilbyr forskjellige løsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. De tilbyr også et tilknyttet program og partnerprogram. Teksten inneholder også informasjon om priser og sertifikater, samt kontaktinformasjon for salg og abonnement på nyhetsbrev. Til slutt, informerer teksten om at en LiveAgent-konto blir opprettet og detaljerene vil bli sendt via e-post.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo