LiveAgent tilbyr mer enn 175 nyttige funksjoner, den raskeste live chat – widgeten på markedet, telefonsenter og til og med dekning av kommunikasjonskanaler som Instagram og Viber. Alt pakket i en heftig bra pakke.
Det er enkelt å gjøre en endring! Vi tilbyr assistert migrering fra LiveChat til LiveAgent som da vil importere alle din data. Det er helt gratis, og det tar kun 5 minutter.
Funksjoner | Liveagent Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkort kreves. | LiveChat |
---|---|---|
Billetter Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent tilbyr billetter i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr billetter i plan for $ 19/agent/måned. |
Live Chat En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted. | LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned. | LiveChat tilbyr Live Chat i plan for $ 19/agent/måned. |
Call Center Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center. | LiveChat tilbyr ikke Call Center. |
Selvbetjening En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. | LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $ 19/agent/måned. |
Facebook En Facebook -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon i billettplan mot tilleggsgebyr $ 39/måned/per acc eller i All-inclusive-plan uten tilleggsgebyrer. | LiveChat tilbyr en Facebook -integrasjon i plan for $ 19/agent/måned. |
Twitter En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter -integrasjon. | LiveChat tilbyr ikke en Twitter -integrasjon. |
Instagram En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon. | LiveChat tilbyr ikke en Instagram -integrasjon. |
Viber En Viber -integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare og kringkaste Viber -meldinger direkte fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber -integrasjon. | LiveChat tilbyr ikke Viber -integrasjon. |
Kunnskapsbase Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr en kunnskapsbase for $ 19/agent/måned. |
Kundeforum Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase. | LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr et kundeforum i plan for $ 19/agent/måned. |
Automatisering og regler Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr automatisering og regler for $ 19/agent/måned. |
API Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API -funksjoner i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr planlagte API -funksjoner for $ 19/måned. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner. | LiveChat tilbyr ikke IVR -funksjoner. |
Videosamtaler Et anrop som inneholder video, lignende Skype, Zoom eller Facetime -samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | LiveChat tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historie Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr ubegrenset historikk i planen for $ 19/agent/måned. |
Ubegrensede nettsteder Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr ubegrensede nettsteder for $ 19/agent/måned. |
Ubegrensede chat -knapper Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper i Ticket+Chat -plan for $ 29/agent/måned. | LiveChat tilbyr ubegrensede chattknapper for $ 19/agent/måned. |
Ubegrensede billetter/post Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr ubegrensede billetter/postmeldinger for $ 19/agent/måned. |
Ubegrenset samtaleopptak Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | LiveChat tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak. |
Ubegrenset 24/7 support Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende. | LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i billettplan for $ 15/agent/måned. | LiveChat tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $ 19/agent/måned. |
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter også LiveAgent opp til integrasjoner av call center. Det er enkelt og raskt å sette opp!
Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange rimelig priser. Velg en av våre 3 betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk
LiveAgent gir kundene dine den støtten og friheten de trenger. Fullpakket med funksjoner og kan integrere nesten alt fra e -post, live chat og call center til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram.
Og alt er til en fornuftig pris. Prisplanene våre er skreddersydd for å passe dine eksakte behov. Og hvis du trenger noe ekstra, kan du kjøpe individuell funksjon til en rimelig pris.
Live chat er en funksjon som må være mottakelig, rask og la deg og kundene dine kommunisere umiddelbart. Live Agent’s chat -widget er det hurtigste programmet med en chat – hastigheten på 2,5 sekunder. Du kan se selv testresultatene dine.
LiveAgent tilbyr tre prisplaner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt. De er alle fulle av nyttige funksjoner, og du kan også kjøpe separate funksjoner hvis du vil legge til noe ekstra i planen din.
Sjekk dem ut og se hvilken som er best for din virksomhet.
LiveAgent har din støtte når det kommer til flere kommunikasjonskanaler og kontoer. Pålitelig billettsystem som organiserer alt fra e-post, live chat og telefonsamtaler til sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram. På den måten har du alt dekket og organisert på ett sted.
Se hvordan vi sammenligner LiveChat basert på kunde anmeldelser på Capterra
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte help desk -programvaren for SMB i 2019. Hold deg nær kundene dine og hjelp de med LiveAgent raskt.
Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat -løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et Extend alternativ?
Bli partner med oss! LiveAgent er programvare for kundeservice, med funksjoner som VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem for innkommende kundesentre.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent tilbyr en rekke funksjoner som Desk.com ikke har, inkludert integrasjoner med Instagram, Viber og Facebook. De tilbyr også kunnskapsbase og kundeforum i sine billettplaner. LiveAgent har også ubegrenset historie og ubegrensede nettsteder i planene sine. Desk.com tilbyr ikke disse funksjonene eller integrasjonene, og deres alternativer er dyrere.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere henvendelser via ulike kanaler og forbedrer kundestøtten.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team