LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Flytte fra Extend til LiveAgent?
LiveAgent er en helpdesk programvare som er den mest anmeldte og #1 rangerte for SMB i 2019 og 2020. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er blant selskapene som bruker programvaren til å tilby kundestøtte i verdensklasse. LiveAgent tilbyr ulike planer for bedrifter av forskjellige størrelser med flere funksjoner som e-postadresser, live chat-knapper, avdelingsbehandling og WhatsApp. Det er også en gratis plan tilgjengelig som gir en 7 dagers billetthistorikk og grunnleggende kontaktmuligheter. Det er ingen kredittkort påkrevd for å prøve LiveAgent, og det er enkelt å overføre data fra Extend.
Ser du etter et Customerly alternativ?
LiveAgent er en anmeldt og bedømt hjelpepult programvare for SMB i 2020. Flere bedrifter har byttet fra ZenDesk til LiveAgent på grunn av rimelige priser og hjelpsomme støtteteam som er tilgjengelige 24/7. LiveAgent har også avansert automatisering og integrasjoner som har erstattet behovet for Zapier. Kundene liker også at LiveAgent sender e-poster og gir muligheten til å legge ved filer og organisere flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk.
Trenger du et samarbeidsalternativ?
LiveAgent tilbyr en rekke kundeforum, automatisering og regler, API-funksjoner og IVR-funksjoner, samt videosamtaler, ubegrenset historikk, muligheten til å bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder og å plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedene dine, motta et ubegrenset antall e-poster og billetter, og ubegrenset samtaleopptak. Kundestøtte tilbys også 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. LiveAgent tilbyr også kraftige samarbeidsalternativer med dusinvis av integrasjoner og 175+ funksjoner, inkludert muligheter for sosiale medier, live chat og e-poststøtte. Start gratis prøveperiode nå.
Søke om det rette Bold360 alternative?
LiveAgent tilbyr en enhetlig innboks for kommunikasjon som kan kobles til e-post, sosiale medier og videochat. De har også et rimelig hjelpepult program med kundesegmentering og gamifikasjonsfunksjoner. Kunden kan velge mellom kunnskapsbase program, ringesenter eller billettsystem for e-poststøtte. LiveAgent tilbyr verktøy for å tilfredsstille kundenes behov uten å ødelegge bedriftens budsjett.
På let etter et alternativ til Vision?
LiveAgent og Vision er to kundestøtteprogramvare som tilbyr ulike funksjoner til ulike priser. LiveAgent tilbyr blant annet Viber-integrasjon, kunnskapsbase, kundeforum, automatisering og regler, API, videosamtaler, ubegrenset historikk og antall nettsteder, samtaleopptak, og selvbetjening. De tilbyr også billettsalg, Live Chat og Call Center til en høyere pris. Vision tilbyr noen av de samme funksjonene til en lavere pris, men tilbyr ikke Viber-integrasjon, IVR, videosamtaler, ubegrenset samtaleopptak, ubegrenset nettelementer og chat-knapper, eller Call Center. Begge tilbyr selvbetjening, men LiveAgent inkluderer også en Facebook-integrasjon for sosiale medier.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer