Kundeservice ferdigheter sjekkliste
Hva slags person bør du være for å jobbe i kundeservice? Hvilke ferdigheter bør du ha? Bruk denne sjekklisten for kundeserviceferdigheter for å se om du har lyst til denne jobben.
Effektiv kundeservice er nøkkelen til suksess. LiveAgent tilbyr verktøy for ærlig og gjennomsiktig kommunikasjon, og investering i kundeservice er viktig. Kundesenteret bør være omnikanal for å tilby personlig kundeservice og løse kundens problemer. Med riktig programvare kan bedrifter administrere kundeinteraksjoner effektivt og skape en positiv brukeropplevelse.
Oppløsningshastighet for første kontakt
Oppløsningshastighet for første kontakt, eller Førstekontaktoppløsning (FCR), er en viktig KPI for å forbedre kundeserviceeffektiviteten. Det måler antall kundeforespørsler som blir løst ved første interaksjon, og kan forbedres gjennom verktøytilgang, selvbetjeningsalternativer og rutingsystemer. Bransjestandarden for en god FCR er 65-75%. LiveAgent helpdesk-programvare kan hjelpe bedrifter med å forbedre sin FCR.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.