Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

Bytt til LiveAgent, så overfører vi dataene dine fra Olark gratis.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyrer    
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp;  
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrer fra Olark

Vurderer du en datamigrering fra Olark? Prøv LiveAgents overføringsfunksjoner og flytt dataene dine til en ny helpdesk-programvare. Ta kundeservicen din til et nytt nivå med programvaren vår og forbedre dine kundeforhold.

Vurder en gratis prøveperiode og se LiveAgents evner i dag.

Hvilke data kan du overføre fra Olark?

Hvilke data kan du overføre fra Olark?

Personer

Importer kontakter, agenter og administratorprofiler

Personer

Tickets

All kundekommunikasjonen din

Tickets

Tagger

Behold viktige tagger

Olark vs LiveAgent sammenligning

Features Liveagent
Tickets
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr tickets. span>
Olark tilbyt ikke tickets.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
LiveAgent tilbyr Live Chat i ticket + chatteplan for $29 per agent per måned.
Olark tilbyr Live Chat i plan for $19 per agent per måned.
Call Center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Olark tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
Olark doesn't tilbyr ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
Olark tilbyr ikke Facebook integrasjon
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter integrasjon.
Olark tilbyr ikke Twitter integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren
LiveAgent tilbyr Instagram integrasjon.
Olark tilbyr ikke Instagram integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon.
Olark tilbye ikke Viber integrasjon.
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Olark tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Olark tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplanen for $15 per agent per måned
Olark tilbyr automatisering og regler i plan for $19 per agent per måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
Olark tilbyr API funksjon i plan for $19 per agent per måned.
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
Olark tilbyr ikke ISR funksjoner.
Videosamtaler
>En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Olark tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i ticketplanen for $15 per agent per måned.
OlarkLiveAgent tilbyr ubegrenset historie i plan for $19 per agent per måned.
Ubegrensede nettsider
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
OlarkLiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $19 per agent per måned.
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper..
Olark tilbyr ikke ubegrenset chatteknapper.
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
Olark tilbyr ikke ubegrenset tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Olark tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7 uten begrensninger.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Olark doesn't tilbyr ikke ubegrenset 24/7 support..
Maximum queue time

En gratis Olark-migrasjon

Datamigrering Trenger ikke være en komplisert prosess med hjelp fra LiveAgent. Vårt supportteam vil gjerne diskutere mulig migrering med deg og hjelpe deg med datamigrering helt gratis.

Det du får er en flott helpdesk-løsning med riktige verktøy, funksjoner og integrasjoner for supportteamet ditt. Gjør kundeforholdene dine bedre med vårt pålitelige ticketsystem, superraske live chat, kunnskapsbase, call center eller support via sosiale medier. LiveAgent kan ta seg av Facebook Messenger, Twitter, Instagram og til og med Viber-kontoer. Erverve kunder, håndtere e-postmarkedsføring eller markedsføringsautomatisering og gi den beste kundeopplevelsen med LiveAgent.

Fordelene med migrasjon fra Olark til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Fornøyde kunder

Gi god støtte til kundene dine og få den beste 24/7 support fra LiveAgent

Service desk

Ultimate help desk-programvaren

LiveAgent har alle verktøyene, funksjonene og integrasjonene du trenger for å gjøre den jobben du kan best

Net promoter score NPS

Penger spart, penger tjent

Våre proaktive verktøy lar deg øke inntektene dine til en rimelig pris

Resolution time

Sparer tid

Våre verktøy lar deg gjøre mer på samme tid

Bli sosial med verktøysettet vårt

En god kundekommunikasjonsprogramvare bør gi gode verktøy for å forbedre agentarbeidsflyten og hjelpe deg med god og rask hjelp til kundene dine. Vi har noe ekstra i tillegg til standardverktøy, som e-post, tickets, call center og kunnskapsbase.

Hva med god e-poststøtte, direktemeldinger, programvare for live chat eller et flott administrasjonssystem? Vår live chat-widget er den raskeste på markedet, med en chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Videre tilbyr vi støtte for sosiale medier som Facebook Messenger, Twitter, Viber og til og med Instagram. Gi kundene hjelp fra alle kanalene de velger, og hold ting organisert i dashbordet.

increase availability

Bli kjent med verktøyene våre

get inspired

24/7 support inkludert

Å holde kommunikasjonen i live er vår spesialitet. Vi tilbyr våre kunder 24/7 support. Kontakt oss når du trenger hjelp eller bare vil spørre oss om noe.

Vi jobber med det samme som du gjør, med LiveAgent. Det betyr at du kan velge en kanal du vil ha. Send oss en e-post, start en prat med oss enten via chat eller sosiale medier eller ring oss når du trenger det. Det hele er inkludert i planen vår, så dra gjerne nytte av den. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Et ord fra våre kunder

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Relaterte Ressurser tilOlark migrasjon

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo