Vurderer du en datamigrering fra Olark? Prøv LiveAgents overføringsfunksjoner og flytt dataene dine til en ny helpdesk-programvare. Ta kundeservicen din til et nytt nivå med programvaren vår og forbedre dine kundeforhold.
Vurder en gratis prøveperiode og se LiveAgents evner i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Importer kontakter, agenter og administratorprofiler
All kundekommunikasjonen din
Behold viktige tagger
Features | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr tickets. span>
|
Olark tilbyt ikke tickets.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i ticket + chatteplan for $29 per agent per måned.
|
Olark tilbyr Live Chat i plan for $19 per agent per måned.
|
Call Center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
Olark tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
|
Olark doesn't tilbyr ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
Olark tilbyr ikke Facebook integrasjon
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter integrasjon.
|
Olark tilbyr ikke Twitter integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren
|
LiveAgent tilbyr Instagram integrasjon.
|
Olark tilbyr ikke Instagram integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon.
|
Olark tilbye ikke Viber integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
|
Olark tilbyr ikke kunnskapsbase.
|
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
Olark tilbyr ikke kundeforum.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplanen for $15 per agent per måned
|
Olark tilbyr automatisering og regler i plan for $19 per agent per måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
Olark tilbyr API funksjon i plan for $19 per agent per måned.
|
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
|
Olark tilbyr ikke ISR funksjoner.
|
Videosamtaler
>En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Olark tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
OlarkLiveAgent tilbyr ubegrenset historie i plan for $19 per agent per måned.
|
Ubegrensede nettsider
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
OlarkLiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $19 per agent per måned.
|
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper..
|
Olark tilbyr ikke ubegrenset chatteknapper.
|
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
Olark tilbyr ikke ubegrenset tickets/e-poster.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
Olark tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
|
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7 uten begrensninger.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
|
Olark doesn't tilbyr ikke ubegrenset 24/7 support..
|
Datamigrering Trenger ikke være en komplisert prosess med hjelp fra LiveAgent. Vårt supportteam vil gjerne diskutere mulig migrering med deg og hjelpe deg med datamigrering helt gratis.
Det du får er en flott helpdesk-løsning med riktige verktøy, funksjoner og integrasjoner for supportteamet ditt. Gjør kundeforholdene dine bedre med vårt pålitelige ticketsystem, superraske live chat, kunnskapsbase, call center eller support via sosiale medier. LiveAgent kan ta seg av Facebook Messenger, Twitter, Instagram og til og med Viber-kontoer. Erverve kunder, håndtere e-postmarkedsføring eller markedsføringsautomatisering og gi den beste kundeopplevelsen med LiveAgent.
Gi god støtte til kundene dine og få den beste 24/7 support fra LiveAgent
LiveAgent har alle verktøyene, funksjonene og integrasjonene du trenger for å gjøre den jobben du kan best
Våre proaktive verktøy lar deg øke inntektene dine til en rimelig pris
Våre verktøy lar deg gjøre mer på samme tid
En god kundekommunikasjonsprogramvare bør gi gode verktøy for å forbedre agentarbeidsflyten og hjelpe deg med god og rask hjelp til kundene dine. Vi har noe ekstra i tillegg til standardverktøy, som e-post, tickets, call center og kunnskapsbase.
Hva med god e-poststøtte, direktemeldinger, programvare for live chat eller et flott administrasjonssystem? Vår live chat-widget er den raskeste på markedet, med en chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Videre tilbyr vi støtte for sosiale medier som Facebook Messenger, Twitter, Viber og til og med Instagram. Gi kundene hjelp fra alle kanalene de velger, og hold ting organisert i dashbordet.
Å holde kommunikasjonen i live er vår spesialitet. Vi tilbyr våre kunder 24/7 support. Kontakt oss når du trenger hjelp eller bare vil spørre oss om noe.
Vi jobber med det samme som du gjør, med LiveAgent. Det betyr at du kan velge en kanal du vil ha. Send oss en e-post, start en prat med oss enten via chat eller sosiale medier eller ring oss når du trenger det. Det hele er inkludert i planen vår, så dra gjerne nytte av den. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Overfør dataene dine fra en av de listede programvareløsningsleverandørene nedenfor, gratis. Bytt i dag. Vi hjelper deg.
LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler. Brukere sier det er bedre enn Kayako og gir bedre kundestøtte og øker både kundetilfredshet og salg. Det hjelper med kategorisering av billetter og statistisk sporingsfunksjoner. LiveAgent har også blitt rost for enkelhet i å bruke og forbedrer produktiviteten og effektiviteten til e-handelssider.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er en rimelig og avansert helpdesk-løsning som mange brukere foretrekker fremfor andre alternativer som ZenDesk. Brukere skryter av hjelpsomme støtteteam og god funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale medier. En rekke moduler er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre, noe som gir en stabil brukeropplevelse selv på mobile plattformer. LiveAgent er også enkel å bruke og implementere med god støtte og hjelp til å komme i gang.
Vurderer du migrering tilbyd av OTRS
LiveAgent hjelpepult programvare tilbyr verktøy for billettering, kunnskapsbase og kontakt med sosiale medier. Deres raske live chat-widget kan konvertere nettside besøkere til kunder på noen sekunder og hjelpe deg å øke produktiviteten og kundetilfredsheten. Organiser kundenes oppgaver enkelt ved hjelp av sentralisert omnikanal agent skrivebord og få oversikt over alle support-billetter på tvers av støttekanaler med hybrid billettstrøm.
Flytter du fra Samanage til LiveAgent?
Teksten beskriver LiveAgent-tjenester tilpasset små, mellomstore og store bedrifter med ulike funksjoner som kontakt-skjema, e-postadresser og live chat. Det er mulig å prøve tjenesten gratis i 7 dager, og det er også mulighet for å migrere data fra andre programvareløsninger kostnadsfritt. LiveAgent har samarbeid med store merker som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Migrerer fra Helpcrunch til LiveAgent?
LiveAgent er en hjelpdesk-programvare som er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte for SMB i 2020. Det tilbyr billetter for små bedrifter og profesjonelle markedsførere til $15/måned og billetter+chat til $29/måned. Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University er noen av selskapene som har valgt LiveAgent for å tilby kundestøtte i verdensklasse. Ingen kredittkort kreves for å prøve det.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer