Gratis Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Merkevarebygging

Merkevarebygging

LiveAgent har som oppdrag og lage brukbar programvare som er ren, funksjonell, lett å bruke og nyskapende. Dette oppdraget gjelder også vår skrivende innhold, visuelle medier, reklame kopi og slagord. Vi håper at vår merkevarebyggings guide vill hjelpe deg med og forstå våres kjøpepersoner, farge palett, estetikk og redigeringsstil guide– dette lager våres fremtidige samarbeid glatt og fruktfull.

Farge palett

LiveAgents signatur farge er en rik lys “California oransje” oransje

Hvordan bruke våre farge palett:

  • Oransje gradient – knapper (chat knapper, lær flere knap, osv.)per
  • Oransje – logo, webelementer ( som CTA widgets)
  • Grå – tekst
  • Svart – ikoner, overskrifter, knapper
  • Oransje krem bakgrunn – bakgrunn for forskjellige webelemter, bilder, osv.
  • Hvit – nettside bakgrunn (Hvit plass), webelementer
Merkevarebygging

Oransje gradient RGB: 255,189,57 til 250149,49 CMYK: 0,28,88,0 til 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 til #FA9531

Merkevarebygging

Svart RGB: 5,5,5 CMYK: 75,68,67,88 HEX: #050505

Merkevarebygging

Oransje RGB: 250,149,49 CMYK: 0,40,90,0 HEX: #FA9531

Merkevarebygging

Oransje krem bakgrunn RGB: 254,239,224 CMYK: 0,6,10,0 HEX: #FEEFE0

Merkevarebygging

Grå RGB: 101,103,107 CMYK: 61,52,38,18 HEX: #65676B

Merkevarebygging

Hvit RGB: 255,255,255 CMYK: 0,0,0,0 HEX: #FFFFFF

Logo bruk

Våres logo designer er fleksible. Du kan velge mellom to varianter.

Merkevarebygging

Merkevarebygging

Gjør:

  • Behold til originale proporsjonene
  • Bruk de originale logo filene
  • Bruk riktig bilde format
  • Bruk de riktige fargene

Ikke gjør:

  • Ikke strekk eller kondens logoen
Merkevarebygging
Merkevarebygging
  • Ikke tegn logoen på nytt eller prøv og lag din egent variant
Merkevarebygging
Merkevarebygging
Merkevarebygging
Merkevarebygging
  • Ikke bruk andre farger
  • Ikke bruk en internett ned laster for en printer utgivelse eller motsatt
Merkevarebygging
Merkevarebygging

Illustrasjoner, bilder og produkt skjermbilder.

Våres bilder, illustrasjoner og mockups en minimale og rett frem. Vennligst bruk alltid høy kvalitets produkts bilder, og vis du ikke klarer å finne det du leiter etter på siden våres, vennligst lag en forespørsel, så vill vi gledelig gi deg de nødvendige bildene.

Videoer

Vis du vil se hvordan våre produkter fungerer i virkeligheten, kan du føle deg fri til å bruke våre produkt videoer i dine artikler, blogg innlegg og anmeldelser.

Offisiell YouTube kanal

Redigeringsstil guide

Kjøpepersoner

For å hjelpe deg å forstå våres målrettede publikum bedre og hjelpe deg med skrivingen din, har vi laget et kjøperpersoner.

Merkevarebygging

Richard Davidson “Jeg vil øke mitt lags produktivitet og innvirkning.” Alder: 32 Bor i: Chicago Jobb posisjon: Leder av kundesuksess  Bio: Richard jobber i en vellykket e-handel bedrift som har ansatt over 100 personer. Etter jobb, har han problemer med og sette grenser for seg selv og svarer med slappe meldinger og e-poster når de kommer. Han føler seg ansvarlig for bedriftens suksess og prøver å finne hakker og nyskapende løsninger til eksisterende problem.  

Ønsker og trenger

  • Å styrke sitt kundestøtte lag til å samarbeide og ta avgjørelser individuelt
  • Forbedre CSAT, NPS, CES uten å gjenoppfinne hjulet
  • Teknologi som kan strømme kundens ønsker og som har et uimotståelig pris til verdi forhold
  • Teknologi som kan automatisere støtte ønsker og spare hans arbeidsgivere tid

Frustrasjoner

  • Vill ikke gå over budsjettet
  • Vill ikke ansette flere støtteagenter
  • Vill ikke ha trege, kompliserte verktøy som tar ekstra betalt for en hver funksjon

Skriveguide

Når du skriver og redigerer ditt arbeid, vær så snill og gjør deg sikker på at du:

  • Altid skriver LiveAgent i lag. Vær så snill å ikke skriv Live Agent eller Live agent, siden dette er feil
  • Optimaliser innholdet for spesifikke nøkkelord
  • Skriv innhold som inneholder et LSI nøkkelord http://lsigraph.com/
  • Bruk fakta (og linker til kilder)
  • Vær sikker på at du ikke er forutinntatt, og ikke bruk superlativer
  • Aldri bruk negativ konnotasjon om våres konkurrenter
  • Aldri lag en direkte sammenligning mellom LiveAgent og våres konkurrenter
  • Skriv kort setninger og paragrafer som er lett og forstå (Ingen lo!)
  • Bruk bord og grafer til å sammenligne forskjellige produkter/funksjoner
  • Bruk forskjellige formaterings alternativer: Overskrift(h1, h2, h3 osv.), sterk/fet tekst, nøkkelpunkter, nominerttekst, osv.
  • Lag bord av innhold som lenker seg til vær seksjon/overskrift av artikkelen
  • Skriv handlingsbare tips, statistikk, eller noen som helst annet interessant fakta som vil gi verdi til leserne.

Skrive sjekkliste

Før du leverer inn ditt arbeid, vær sikker på at du:

  • Du gir en etter tittel og beskrivelse
  • Sjekket/kartlagt nøkkelord/synonymer/LSI som har noe søkevolum
  • Gi alt-koder, beskrivelser, og SEO vennlige navn for alle brukte bilder
  • Sjekk din grammatikk ved hjelp av Grammarly 
  • Sjekk om teksten din er vanskelig og lese ved hjelp av Hemingway app
  • Sjekk din overall formatering og paragraf lengde (ingen vegger av tekst!)
  • Test alle linkene (ingen 404er vær så snill)

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo