Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste osTicket-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon nødvendig    
  • ✓ Avslutt når som helst/li>
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er den ultimate kundesupportløsningen for din virksomhet. Vurder å bytte fra osTicket til en annen helpdesk-programvare.

LiveAgent er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å forbedre arbeidsflyten din, gjøre kundene fornøyde og øke avkastningen. Prøv det nå, de første 14 dagene gratis, uten forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon kreves.

Hva gjør LiveAgent til et flott alternativ

Her er 3 hovedfordeler ved å bruke LiveAgent.

Økt tilfredshet

Pålitelig programvare for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, lykkeligere kunder og økte konverteringsfrekvenser.

Spare tid og penger

LiveAgent tilbyr en rik pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare

Bedre konverteringsfrekvenser

Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.


osTicket-alternativ som ikke vil svikte deg

Vi sikre på at folkene hos osTicket gjør sitt beste for å tilfredsstille kundene sine. Men ikke alle løsninger passer for enhver bedrift. LiveAgent er et alternativ å vurdere i tilfelle du vil ha en annen programvare.

LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilbyr gode og pålitelige verktøy, for eksempel e-post, live chat, integrering av sosiale medier, call center og kunnskapsbase for å hjelpe deg med å gi best mulig støtte. Alt administreres via et pålitelig ticketsystem i dashbordet ditt. Gjør helpdesken effektiv og øk kundetilfredsheten med riktig kundeserviceprogramvare.

Kundestøtteprogramvare med riktig verktøysett

Ticketsystem, kunnskapsbase, e-post og call center er bare toppen av isfjellet av det som er en flott med helpdesken. Med LiveAgent kan du legge til så mye mer i en helpdesk-løsning.

Vi tilbyr også den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Bli sosial med sosial mediestøtte via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Enten du er et kundeserviceteam, en supportagent eller noen som ønsker å ha bedre kundeforhold, har LiveAgent verktøyene for å hjelpe deg med å gi best mulig kundesupport.

Klikk på et støtteverktøy eller en funksjon og finn ut mer

Sammenlign osTicket vs LiveAgent

Poengsummen for individuelle kundeserviceverktøy kan gi deg en utmerket ide om kundeopplevelse. Få kunnskap og sammenlign osTicket med LiveAgent.

Kundeserviceprogramvaren blir sammenlignet på forskjellige områder som pålitelighet, verdi for pengene og noen ganger til og med i individuelle områder som ticketsystem, live chat og kunnskapsbase. Finn ut om vi gjør det bedre enn osTicket, og om vi er riktig programvare for din virksomhet.

osTicket vs LiveAgent sammenligning

Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se hvilken som gjør det best

Korrekt fra 11.9.2020

Få den beste kundeopplevelsen og gi den tilbake til kunden

En god kundesupportprogramvare bør ikke bare ha den beste ticketadministrasjonen eller live chatten, men også gå foran med et godt eksempel og gi en god kundeopplevelse.

Det er grunnen til at vi har 24/7 support desk tilgjengelig for våre kunder. Kundesamhandling, rask responstid og løsning av kundeproblemer er våre viktigste prioriteringer. Du kan kontakte oss via flere kanaler. Chat, telefon, Gmail eller andre, det er opp til deg. Vil du vite hvordan det er å ha en god kundeopplevelse? Hvis ja, klikk nedenfor.

Tilbakemeldinger fra kunder sier mye om kundebehandlingen

Enten det er store organisasjoner eller en liten bedrift … De har alle noe hyggelig å si om systemet vårt.

Sammenlign oss med annet ticketprogram

Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære ticketprogramvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

Relaterte artikler tilosTicket alternativ
Håndter alle dine kundehenvendelser fra ett grensesnitt! Lær om LiveAgents billettsystem og dets funksjoner.

Billettsystem

Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!

Vil du skifte fra OTRS? Du kan skifte til LiveAgent ved hjelp av våres plugg inn eller så kan du kontakte oss så vi kan ta hand om det for deg.

Vurderer du migrering tilbyd av OTRS

Flytt enkelt fra OTRS til LiveAgent! Importer data, billetter og kontakter sømløst. Start 14-dagers gratis prøveperiode i dag!

It-billettsystem er en del av en helpdesk som gjør det enklere for kundene dine å få hjelp. Det hjelper kundeservicemedarbeiderne dine med å holde orden.

IT-billettsystem

Effektiviser kundestøtten med LiveAgent IT-billettsystem. Hold agenter organiserte, løs billetter raskt. Prøv gratis nå!

Migrer fra osTicket til LiveAgent med hjelp fra vårt supportavdeling og få tilgang til et multi-kanal billettsystem.

osTicket migrering - LiveAgent

Migrer enkelt fra osTicket til LiveAgent og opplev et multi-kanal billettsystem som forbedrer kundeservicen din. Med støtte fra vårt ekspertteam, kan du effektivt administrere kundekommunikasjon gjennom integrerte løsninger og moderne verktøy. Start din gratis prøveperiode i dag og se hvordan LiveAgent kan løfte din virksomhet til nye høyder!

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start a Free Trial x