’Si farvel til osTicket

Bytt til LiveAgent, så migrerer vi dataene dine gratis.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukes av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Migration background

Ønsker du å migrere fra osTicket?

Vurderer du å bytte fra osTicket til en annen løsning? LiveAgent hjelper deg med å behandle kundehenvendelser effektivt. Bytt til en multi-kanal billettløsning og migrer dataene dine i dag. Gi bedre kundesupport med en fullverdig helpdesk-løsning.

Få tilgang til et billettsystem som håndterer e-post, live chat, callsenter, sosiale medier og kundeportal. Prøv gratis i 14 dager med vår prøveperiode. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hvorfor bør du migrere til LiveAgent?

Her er 3 hovedfordeler med å bruke LiveAgent.

Økt tilfredshet

Denne pålitelige programvaren for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, mer fornøyde kunder og flere konverteringer.

Spar tid og penger

LiveAgent tilbyr en god pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare.

Bedre konverteringsrater

Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.

osTicket vs LiveAgent sammeligning

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort.
osTicket
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettering i billetteringsplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr et billetteringsystem i planen for $9/agent/pr.måned.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr live chat.
osTicket tilbyr ikke Live Chat.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
osTicket tilbyr ikke callsenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i billettplanen for $15/agent/per måned.
osTicket tilbyr selvbetjeningsportal i planen for $9/agent/pr. måned.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
osTicket tilbyr ikke Facebook integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
osTicket tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
osTicket tilbyr ikke Instagram integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
osTicket tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
En kunnskapsdatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr en kunnskapsbase i planen for $9/agent/pr. måned.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr kundeforum i planen for $9/agent/pr. måned.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr automatisering og regler i planen for $9/agent/pr. måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr API funksjoner in planen for $9/agent/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
osTicket tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
osTicket tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
osTicket tilbyr ikke ubegrenset historikk.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
osTicket tilbyr ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper.
LiveAgent støtter et ubegrenset antall med chatknapper.
osTicket tilbyr ikke et ubegrenset antall med chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
osTicket tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poste for $9/pr. måned.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
osTicket tilbyr ikke et ubegrenset antall med samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7.
osTicket tilbyr ikke kundesupport 24/7.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Vi hjelper deg med å migrere og justere

La oss hjelpe deg med å migrere all den viktige billettdataen slik at du kan fortsette med det flotte arbeidet ditt.

Vi overfører alt du trenger, slik at du kan begynne å løse kundeproblemer med en gang. I mellomtiden kan du ta en pause og slappe av, eller begynne å bli kjent med LiveAgent.

Hvis du møter på problemer eller ønsker å lære noe nytt, så er du velkommen til å kontakte oss. Vår kundesupport er tilgjengelig 24/7 og er klare for å svare på alle spørsmål du måtte ha om LiveAgent.

Fordeler med å migrere til LiveAgent

Ta en titt på hva du får når du bestemmer deg for å migrere til LiveAgent

ticket thread

Flerkanals billettsystem

E-poster, live chat, callsenter, kundeportal, Facebook, Instagram, Twitter og Viber.

money icon

Kostnadseffektiv helpdesk

Betal kun for det du trenger og ingenting annet. Legg til skreddersydde funksjoner til din plan når du trenger dem.

On time resolution

Funksjoner som gir økt effektivitet

Hvert verktøy er støttet med produktivitetsfunksjoner som hjelper deg med å automatisere og forenkle arbeidsflyten

Extension puzzle piece

Integrasjoner med over 140 apper

Integrer appene med våre plugins som hjelper deg å beholde fokuset og bytte mindre mellom vinduer

Få tilgang til vårt flerkanals billettsystem

Når du migrerer, kan du se frem til å utvide rekkevidden og dekke flere kommunikasjonskanaler enn før. Håndter email billetterlive chatcallsenterkundeportalFacebookTwitterInstagram og Viber.

Bli kjent med ditt nye verktøysett mens vi migrerer din data og lær hvordan du kan tilby god kundesupport gjennom alle de viktige kommunikasjonskanalene.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Gi god kundeservice på tvers av alle viktige kanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Er du klar? La oss migrere dataen din

Start din gratis 14-dagers prøveperiode og bli kjent med LiveAgent. Når du bestemmer deg for migrere dataene dine, kan du ringe oss eller sende oss en melding via live chat eller e -post. Vi diskuterer datamigrasjonen din og sørger for at du får overført alle dataen dine fra osTicket til LiveAgent

Vil du vite mer først? Ta en titt på Tour-videoen vår eller bla gjennom funksjoner, integrasjoner eller andre sider for å finne ut mer om LiveAgent.

Vil du migrere fra en annen helpdesk?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Relaterte artikler tilosTicket migrering
Kundesupport Ordbok - Brand Advocate

Merkevareambassadør

Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

Galleri for chatteinvitasjoner

Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

Agent kollisjon påvist

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

WYSIWYG-editor

WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x