bruker-vennlig
ekstern help desk programvare.

Oppdag hvor enkelt eksternt samarbeid kan være.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort kreves   
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

På leting etter ekstern helpdesk-programvare

Å jobbe eskternt med hjelp av en ekstern støtteprogramvare er i ferd med å bli den nye normalen for de fleste mennesker over hele verden.  Selv før COVID-19 utbruddet var eksternt arbeid på vei oppover. Arbeidsgivere blir mer og mer fleksible og fortsår at hardtarbeidende, kvalifiserte medarbeidere er en viktig ressurs for bedriften deres uavhengig av hvor de jobber fra.  Ifølge PRNewswire har 83% av bedriftene introdusert en fleksibel arbeidsplass politikk, eller planlegger å ta det i bruk. Hvorfor? Les videre for å finne ut.   
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
real time collaboration - illustration

Hva er en ekstern helpdesk-programvare?

Programvarer som er brukt til eksternt arbeid lar deg samarbeide med teamet ditt og betjene kundene samtidig. Den rette programvaren for ekstern støtte bør ha funksjoner som hjelper deg med å kommunisere med dine medarbeidere og kunder fra flere kanaler, automatisering av arbeidsflyten, sporing av utført arbeid, og bistand med å lage omfattende rapporter.  

Hvorfor er ekstern arbeid programvare nyttig?

activity - gif

Øker ansattes produktivitet

I følge FlexJob’s årlige undersøkelse er 65% av respondentene mer produktive når de jobber fra hjemmekontor enn på en tradisjonell arbeidsplass grunnet færre distraksjoner og avbrudd.
heart turning black and white - gif

Øker arbeidstilfredshet

I følge Amerisleep’s studie er 57% av eksterne arbeidere mer fornøyde med jobben sin enn gjennomsnittsamerikaneren.
tune - gif

Reduserer ansattes stressnivå

Amerisleep sitt studie viste også at nesten 80% av de eksterne arbeiderene beskrev sitt stressnivå i løpet av arbeidsuken som enten “ikke stresset” eller bare “moderat stresset”
temperature weather - gif

Det er sunnere

Eksterne arbeidere har en tendens til å ta færre sykedager. Ifølge Indeed Remote Work Survey sa 50% av de eksterne arbeiderene at å jobbe hjemmefra reduserte sykedagene og 56% sa at det reduserte fraværet deres.
Savings illustration

Påvirker COVID-19 virksomheten din?

Hvis du går vanskelige tider i møte på grunna av koronaviruset, har vi alternativer for å hjelpe deg. Vi tilbyr kredittalternativer til kunder som ikke har råd til å betale for sitt månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt oss på live chat, eller send oss en e-post som beskriver situasjonen din, så kan vi ordne det med deg.

Nøkkelfunksjoner i en ekstern helpdesk-programvare

Riktig programvare for sporing av eksternt arbeid lar deg spore alt fra bruksstatestikk og agent ytelse til vurdering av kundetilfredshet. Lag omfattende rapporter etter tid, avdeling, agent, tag eller kanal.  Les mer…
En arbeids-administrasjonsprogramvare skal hjelpe deg med å administrere oppgavene, arbeidsmengden og agentene dine gjennom automatiserings funksjoner som tildeling av ansvar, optimale arbeidsbelastninger, distribuering av oppdrag, oppdage agentkollisjon og mer. Les mer…
Programvare for eksternt samarbeid skal støtte både interne og eksterne tale- og videosamtaler. Interne samtaler lar deg kommunisere med kollegene dine uten å måtte bruke tredjeparts-applikasjoner, og eksterne samtaler lar deg betjene kundene dine hjemmefra. Les mer…
Programvare for ekstern støtte tillater deg å kommunisere med dine kunder og kolleger fra ett dashbord. Bruk live chat for å hjelpe kundene dine i sanntid, og bruk interne chatter for å kommunisere med kollegene dine for å få eksterne programvare-team til å fungere.  Les mer…

Hvordan kan du bruke LiveAgent for eksternt arbeid?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundestøtteteam.

Prøv LiveAgent idag

Vi har hjulpet bedrifter med å vokse og ta vare på kundene sine siden 2004. Vi har det som trengs for å heve din eksterne kundeservice til neste nivå.    
Web icon

Mer enn bare en ekstern arbeidsprogramvare

Det er en “one-stop-shop” for alle dine kundeservicebehov med billettsalg, live chat, kundesenter og støtte for sosiale medier.

Mest anmeldt & #1 rated

LiveAgent har vært den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvareløsningen for små og mellomstore bedrifter i 2019 og 2020. 

Funksjonsrik og fleksibel

Verktøyet er fullpakket med 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og nesten uendelige tilpasningsmuligheter for å tilpasse seg til dine behov.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilProgramvare for ekstern helpdesk
Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Samarbeidsverktøy lar teammedlemmer kommunisere, løse problemer, dele og jobbe sammen med mer letthet og effektivitet.

Sammarbeidsverktøy

LiveAgent er et programvareselskap som tilbyr løsninger for kundeservice og tilknyttede tjenester som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Selskapet tilbyr også webinarer og en skrivetest for å lære mer om deres produkter og tjenester. De tilbyr også en kostnadskalkulator for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen for deres behov. Kunden kan kontakte selskapet gjennom ulike sosiale medier eller abonnere på deres nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.

Innholdsstyringssystem er en av funksjonene til LiveAgent. Den er sammensatt av ulike verktøy, for eksempel WYSIWYG-editoren og live chat-knapper.

CMS

LiveAgent tilbyr en chatløsning for bedrifter, og det er mulig å avtale en demo for å lære mer om hvordan tjenesten kan dra nytte av din bedrift. Det kreves aksept for cookies før chat eller kontaktformular kan benyttes. Det er også viktig at brukerne godtar personvernpolicyen til LiveAgent.

E-postvarsler kan sende e-post til agenter når en billett er tildelt en agent eller når kunden svarte i en tildelt billett. Les om denne funksjonen.

E-post notifikasjoner

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.

LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer fra en bestemt tidsperiode og avdeling. Individuelle oppføringer kan sorteres etter ulike filtre.

SLA logg-rapport

En SLA-avtale sikrer kvantifisert og regnskapsmessig kundeservice. LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer som kan eksporteres til en CSV-fil. Det er også mulig å generere rapporter for å få oversikt over hvor lenge og når agenter var online. LiveAgent tilbyr også en gratis 14-dagers prøveperiode.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo