Gratis Prøveperiode
bruker-vennlig
ekstern help desk programvare.

Oppdag hvor enkelt eksternt samarbeid kan være.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort kreves   
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Helpdesk software

På leting etter ekstern helpdesk-programvare

Å jobbe eskternt med hjelp av en ekstern støtteprogramvare er i ferd med å bli den nye normalen for de fleste mennesker over hele verden.  Selv før COVID-19 utbruddet var eksternt arbeid på vei oppover. Arbeidsgivere blir mer og mer fleksible og fortsår at hardtarbeidende, kvalifiserte medarbeidere er en viktig ressurs for bedriften deres uavhengig av hvor de jobber fra.  Ifølge PRNewswire har 83% av bedriftene introdusert en fleksibel arbeidsplass politikk, eller planlegger å ta det i bruk. Hvorfor? Les videre for å finne ut.   
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
  • GetApp category leaders 2022
real time collaboration - illustration

Hva er en ekstern helpdesk-programvare?

Programvarer som er brukt til eksternt arbeid lar deg samarbeide med teamet ditt og betjene kundene samtidig. Den rette programvaren for ekstern støtte bør ha funksjoner som hjelper deg med å kommunisere med dine medarbeidere og kunder fra flere kanaler, automatisering av arbeidsflyten, sporing av utført arbeid, og bistand med å lage omfattende rapporter.  

Hvorfor er ekstern arbeid programvare nyttig?

activity - gif

Øker ansattes produktivitet

I følge FlexJob’s årlige undersøkelse er 65% av respondentene mer produktive når de jobber fra hjemmekontor enn på en tradisjonell arbeidsplass grunnet færre distraksjoner og avbrudd.
heart turning black and white - gif

Øker arbeidstilfredshet

I følge Amerisleep’s studie er 57% av eksterne arbeidere mer fornøyde med jobben sin enn gjennomsnittsamerikaneren.
tune - gif

Reduserer ansattes stressnivå

Amerisleep sitt studie viste også at nesten 80% av de eksterne arbeiderene beskrev sitt stressnivå i løpet av arbeidsuken som enten “ikke stresset” eller bare “moderat stresset”
temperature weather - gif

Det er sunnere

Eksterne arbeidere har en tendens til å ta færre sykedager. Ifølge Indeed Remote Work Survey sa 50% av de eksterne arbeiderene at å jobbe hjemmefra reduserte sykedagene og 56% sa at det reduserte fraværet deres.
Savings illustration

Påvirker COVID-19 virksomheten din?

Hvis du går vanskelige tider i møte på grunna av koronaviruset, har vi alternativer for å hjelpe deg. Vi tilbyr kredittalternativer til kunder som ikke har råd til å betale for sitt månedlige LiveAgent-abonnement. Kontakt oss på live chat, eller send oss en e-post som beskriver situasjonen din, så kan vi ordne det med deg.

Nøkkelfunksjoner i en ekstern helpdesk-programvare

Riktig programvare for sporing av eksternt arbeid lar deg spore alt fra bruksstatestikk og agent ytelse til vurdering av kundetilfredshet. Lag omfattende rapporter etter tid, avdeling, agent, tag eller kanal.  Les mer…
En arbeids-administrasjonsprogramvare skal hjelpe deg med å administrere oppgavene, arbeidsmengden og agentene dine gjennom automatiserings funksjoner som tildeling av ansvar, optimale arbeidsbelastninger, distribuering av oppdrag, oppdage agentkollisjon og mer. Les mer…
Programvare for eksternt samarbeid skal støtte både interne og eksterne tale- og videosamtaler. Interne samtaler lar deg kommunisere med kollegene dine uten å måtte bruke tredjeparts-applikasjoner, og eksterne samtaler lar deg betjene kundene dine hjemmefra. Les mer…
Programvare for ekstern støtte tillater deg å kommunisere med dine kunder og kolleger fra ett dashbord. Bruk live chat for å hjelpe kundene dine i sanntid, og bruk interne chatter for å kommunisere med kollegene dine for å få eksterne programvare-team til å fungere.  Les mer…

Hvordan kan du bruke LiveAgent for eksternt arbeid?

LiveAgent er en one-stop-shop for alle eksterne kundestøtteteam.

Prøv LiveAgent idag

Vi har hjulpet bedrifter med å vokse og ta vare på kundene sine siden 2004. Vi har det som trengs for å heve din eksterne kundeservice til neste nivå.    
Web icon

Mer enn bare en ekstern arbeidsprogramvare

Det er en “one-stop-shop” for alle dine kundeservicebehov med billettsalg, live chat, kundesenter og støtte for sosiale medier.
Stars

Mest anmeldt & #1 rated

LiveAgent har vært den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvareløsningen for små og mellomstore bedrifter i 2019 og 2020. 
Statistic icon

Funksjonsrik og fleksibel

Verktøyet er fullpakket med 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og nesten uendelige tilpasningsmuligheter for å tilpasse seg til dine behov.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er den beste programvaren for ekstern hjelp på skrivebordet?

For å finne den beste eksterne helpdesk-programvaren for din bedrift, sjekk gjennomgangsplattformer som Capterra. Sammenlign funksjoner, priser og tilpasning. Velg de tre beste og start en prøveperiode. Hvert anerkjent selskap som tilbyr en helpdesk-løsning har en.

Hva er programvare for ekstern støtte?

Programvare for ekstern støtte gjør det mulig for agentene dine å yte kundeservice fra nesten hvor som helst med en enkel internettforbindelse. Dessuten er det en sentralisert kundeserviceprogramvare, der du kan automatisere agentoppgaver, analysere rapporter og svare kunder effektivt fra ett sted.

Hvordan sikre at eksterne kundeserviceagenter fungerer?

En ordentlig ekstern helpdesk-programvare viser rapporteringsverktøy, som lar deg se og spore agentens ytelse på daglig basis om nødvendig.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo