Programvaren din for kundekommunikasjon ved første øyekast.

Hold oversikt over alle kundeinteraksjoner fra ett dashbord.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Programvare for kundekommunikasjon

Kommunikasjon spiller en grunnleggende rolle i alle aspekter av virksomheten. Når den administreres på riktig måte, former innovativ kundekommunikasjon merkevareidentitet og bidrar vesentlig til meningsfylte og varige relasjoner med kundene.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
analyze - illustration

Hva bør du vite?

Bedrifter trenger å kommunisere med kundene sine av en rekke årsaker. For å holde publikum informert og engasjert bruker organisasjoner et bredt spekter av kommunikasjonskanaler og metoder som e-post, tekstmeldinger, live chat, taleanrop, sosiale medier og mer.

Innovativ kommunikasjon løsninger er skybaserte plattformer som tilbyr tett integrerte funksjoner, som igjen gjør deg i stand til å gi sterke, konsistente, positive kundeopplevelser. Å tilby disse konsekvente opplevelsene er en utfordring for de fleste bedrifter, ettersom kundene blir mer teknisk kunnskapsrike og mindre tilgivende overfor underordnede interaksjoner.

Hvorfor bør du bruke programvare for kundekommunikasjon?

I dag forventer kunder personlig, rask og kunnskapsrik service. La oss ta en titt på noen viktige e-handel statistikk og trender a> fra 2019:

Smiley face icon

Kunde churn

41 % av forbrukerne byttet selskap på grunn av dårlig personalisering.

Større utgifter

48 % av kundene bruker mer når opplevelsen deres er personlig.

Irrelevant innhold

74 % av folk hater å bli vist irrelevant innhold.

feeling proud - illustration

Hvorfor CCM-programvare?

For å oppsummere, effektiv kundeadministrasjons kommunikasjon innebærer å levere svært kundespesifikk, relevant kommunikasjon gjennom kanaler som kundene foretrekker. For å gi slike personlige, sentraliserte og strømlinjeformede opplevelser, trenger team som er involvert i kundekommunikasjon avanserte verktøy.

programvare for kundekommunikasjon er en kommunikasjons- og samarbeidsapplikasjon som gjør det mulig for selskaper å administrere et høyt volum av utgående og inngående kundekommunikasjon på tvers av en rekke kanaler. Det sikrer at kundevendt kommunikasjon er relevant, responsiv, konsistent og basert på data samlet inn fra tidligere erfaringer.

Avansert plattform for kundekommunikasjon

LiveAgents fullt utstyrte programvare for kundekommunikasjon er utviklet for å forene en rekke kontaktkanaler og sikre konsistens på tvers av kanaler. LiveAgents alt-i-ett helpdesk-løsning gir bedrifter en enkel oversikt over kundeinteraksjoner, opprettholder en klar oversikt over alle relevante data og integreres sømløst med eksisterende bedriftsapplikasjoner og -systemer for å sikre svært personlige kundeopplevelser.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Hvem bruker CCM-programvare?

I følge en nylig markedsveiledning for CCM av Gartner, CCM-løsninger brukes først og fremst av bransjer som forsikring, bank, helsetjenester og verktøy for å generere kommunikasjon som fakturaer, erklæringer, korrespondanse eller varsler/varsler.

Administrasjon av kundekommunikasjon er mye brukt av organisasjoner for markedsførings- og faktureringsformål. Kundekommunikasjon administrasjonsprogramvare eies av produktmarkedsføring, salgs- og støtteteam.

Nøkkelfunksjoner i den beste programvaren for kundekommunikasjon

Når du velger en programvare for kundekommunikasjons-administrasjon, er det viktig å legge merke til de viktigste funksjonene den tilbyr. Programvaren skal gjøre deg i stand til å tilpasse måten bedriften din engasjerer seg med kundene på og levere riktig budskap gjennom riktig kanal til rett tid.

Cross og flerkanalskonsolidering

Når du ser etter den beste løsningen for kundekommunikasjon, må du forvente at den leverer klare, feilfrie og konsistente kundeopplevelser på tvers av alle kanaler (via telefon, live chat, e-post og sosiale medier.)

Skifte over til skybaserte tjenester

Et annet viktig krav til moderne virksomhet er funksjonalitet designet med prosessoptimalisering i tankene. Plattformer som er basert på sky- eller hybridløsninger løser denne utfordringen og reduserer høye vedlikeholdskostnader for eldre og hjemmelagde CCM-systemer.

Toveiskommunikasjon

Moderne CCM-programvare bør støtte innkommende og utgående kommunikasjon, med alle kundeposter lagret på ett sted. Bedrifter forventer å se og administrere alle kundedata på ett enkelt, lett tilgjengelig og praktisk sted.

LiveAgents avanserte CCM-løsning

LiveAgent tilbyr en fullverdig løsning designet for å administrere kundekommunikasjon. Ved å bruke LiveAgent vil teamet ditt være godt rustet til å generere, distribuere og spore kommunikasjon. Den høyteknologiske kundekommunikasjon administrasjons-plattformen gir en svært skreddersydd opplevelse som integreres sømløst med eksisterende bedriftsapplikasjoner og -systemer. Hvis du ser etter den beste ccm-programvaren for å forbedre merkevare gjenkjenningen og øke kundebevaringen, prøv LiveAgent. Med sin kraftige funksjonspakke designet for å maksimere operasjonell effektivitet i kundesenteret, er LiveAgent den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020.

support illustration

Sjekk ut flere nøkkelfunksjoner

I tillegg til funksjonene ovenfor, bør en flott programvare for kundekommunikasjon også inneholde kraftige forfatterverktøy og kundeengasjementanalyse. Sjekk ut flere nøkkelfunksjoner som en kraftig CCM-programvare bør inkludere ved å klikke på knappen nedenfor.

help desk no clue about team performance - icon

Kraftige forfatterverktøy

Flere og flere bedrifter velger å bruke en dedikert CCM-løsning med innebygd funksjonalitet for å lage og administrere viktige innholdselementer i kommunikasjonen. De fleste avanserte CCM-løsninger i dag gir en svært kraftig forfatter- eller redigeringsopplevelse og gjør det mulig for ikke-tekniske forretningsbrukere å oppdatere kommunikasjon uten at det går på bekostning av kvalitet og tid.

live chat increases sales

Analyse av kundeengasjement

Dataanalyse er en viktig funksjon for programvare for kundekommunikasjon, fordi den lar bedrifter samle beregninger for viktige forretningsfunksjoner (mest responsive kanaler, billettvolum, oppløsningshastigheter, pris per berøring). Denne informasjonen gir bedrifter intelligent datadrevet innsikt for å støtte inntektsvekst og lønnsomhet.

Relaterte artikler tilProgramvare for kundekommunikasjon
Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren på markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til et høyere nivå.

Ringesenter Programvarer

Oppdag LiveAgents beste ringesenter-programvare for 2024! Nyt omnikanal support, avanserte funksjoner og gratis prøveperiode uten kredittkort."

Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Oppdag hvordan selvbetjeningsprogramvare kan forbedre kundetilfredshet, redusere kostnader og øke effektiviteten i 2024. Utforsk de beste alternativene og funksjonene som tilbys av LiveAgent for å la kundene dine løse problemer selv, når som helst. Les mer om trender, implementering og ledende leverandører i bransjen.

Å ha en god kundeserviceprogramvare har blitt et must for moderne virksomheter som streber etter å bygge positive kunderelasjoner.

Hva er kundeservice?

Oppdag hva kundeservice er og hvorfor det er kritisk for kundelojalitet og opplevelse. Lær om forskjellige typer kundeserviceprogramvare, rollen til kundeserviceagenter, og hvordan myke ferdigheter påvirker servicekvaliteten. Utforsk hvordan godt kundeserviceprogramvare kan forbedre din virksomhet ved å automatisere prosesser og samle verdifulle kundeinnsikter. Besøk for å forbedre dine kundeserviceferdigheter!

Kundeservicerepresentant bør ha både gode harde og myke ferdigheter. Men hvilke myke ferdigheter for kunder er de viktigste?

Kundeservice myke ferdigheter

Forbedre kundeservice med essensielle myke ferdigheter som proaktiv lytting, tålmodighet, positiv holdning, empati og effektive kommunikasjonsferdigheter. LiveAgent tilbyr verktøy for sømløs kundekommunikasjon og en universell innboks. Utforsk hvordan disse ferdighetene kan løfte din kundeserviceopplevelse! Besøk oss nå for å lære mer.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start a Free Trial x