Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
Programvare for e-postadministrasjon
Programvare for e-postadministrasjon hjelper med å administrere store mengder e-poster gjennom billetterings systemer og automatisering av arbeidsflyten. Programvaren tilbyr også samarbeidsalternativer, filtrering, hermetiske svar og lagring, blant annet. Det er tryggere å bruke e-postadministrerings verktøy enn å dele innloggings legitimasjoner på offentlige datamaskiner. E-postadministrerings programvaren kan være nyttig for alle som svarer på mange kundeservice e-poster.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
LiveAgent tilbyr en omni-kanal hjelpepult programvare som lar deg strømlinje alle dine støtte forespørsler fra e-post, sosiale, telefon og live-chat i en innboks. Programvaren lar deg prioritere ditt arbeid ved å delegere verdslige og repeterende oppgaver til din hjelpepult programvare så dine agenter kan fokusere på å gi kundeforhold. LiveAgent tilbyr også 24/7 kunde støtte gjennom en omfattende selv-støtte portal som senker antall innkommende støtte billetter. Ved å bruke LiveAgents native multi-kanal tilnærming, kan du gi utmerket kundeservice gjennom alle de store kommunikasjons kanalene og automatisere dine repeterende oppgaver.
Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?
En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjening og e-postbehandling. De har en rekke alternativer og integrasjoner tilgjengelig, og tilbyr også støtte, opplæring og kostnadskalkulatorer. LiveAgent tilbyr gratis prøveperiode, og er tilgjengelig som en demo eller for salgskontakter. De bygger opp skrivebordet ditt i øyeblikket, og vil sende deg innloggingsdetaljene etter installasjonen er fullført. LiveAgent bruker også cookies på nettstedet sitt, og det forventes at du godtar dette i henhold til personvern- og informasjonskapselretningslinjene.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.