Ringesenter Programvarer

Nyt krystallklare lyder og
maskinvarefri støtte.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ditt fullpakkede ringesenter-programvare venter

Kom i kontakt med kundene dine uten problemer på tvers av alle kanaler. LiveAgent, den omnikanals skybaserte kundesenterprogramvaren er alt du trenger for å tilby pålitelig og personlig service til kundene dine.

Vårt VoIP-telefonsystem (voice over internet protocol) er utstyrt med avanserte funksjoner som IVR, tilbakeringingsforespørsler, ACD, smart , samtaleoverføringer, ubegrenset samtaleopptak og HD-videosamtaler – og det er bare begynnelsen.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ringesenterprogramvare i helpdesk

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Hva er ringesenter programvare?

Ringesenter programvareløsninger er systemer som lar ringsenteragenter håndtere innkommende og utgående samtaler. Disse løsningene er ideelle for mer personlig håndtering av kunderelasjoner og for rask kundestøtte.

Demo av ringesenterprogramvare

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Utforsk vår kundesenterprogramvare

Opplev nøkkelfunksjonene våre med en gratis prøveversjon av LiveAgent og se hvordan det er å tilby profesjonelle tjenester med løsningen vår. Se hvor enkelt det er å sette opp et kundesenter, legge til VoIP-numre eller konfigurere IVR med vårt kraftige verktøy

Gi kontaktsenteret agentene dine de riktige verktøyene med LiveAgent

Ta en titt på hvordan LiveAgent kan forbedre kommunikasjonen med kundekontaktene dine og skape en flott agentopplevelse. Vår fleksible løsning fungerer problemfritt slik at du kan fokusere på å gjøre kundene dine fornøyde.

Hva får kontaktsenteragentene dine:

  • Raskere oppløsningshastigheter for tidssensitive problemer
  • Sanntidsovervåking og kundesenterberegninger
  • Flere samtalekanaler i ett enkelt grensesnitt
LiveAgent call center support

Full oversikt over din kundesenterløsning

Administrer kundestøttesenteret på en enkel måte takket være vår alt-i-ett-løsning. Få kundesenterets produktivitet til det høyeste nivået og forbedre kvaliteten på kundeinteraksjoner med LiveAgent.

Kundesenter-programvare funksjoner

Kraftige funksjoner som hjelper deg med å forbedre kommunikasjonen over telefon og gir eksepsjonelle kundeopplevelser.

Interne anrop

Interne samtaler er en funksjon som lar deg kommunisere med dine kollegaer under deres skift ved behov og lar deg overføre samtaler.

Omnikanal helpdesk-programvare

Vår omnikanals kundesenterprogramvare kan håndtere flere kanaler – vårt ringesenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-post og mer.

Les mer

Klikk-for-å-ringe og e-post-til-mulighet

Vårt nettbaserte kundesenter har muligheten til å ringe et hvilket som helst nettnummer. Klikk på nummeret du vil ringe, og LiveAgent vil gjøre resten. Den kan også bruke e-post-til-protokoller.

Anropsoverføringer

Vårt kundesenter har deltatte og rådgivende overføringer. Deltakte overføringer øker kundetilfredsheten og sikrer at den som ringer er knyttet til en agent før samtalen avsluttes.

VoIP call center telefonsystem

LiveAgent kundesenter integreres med over 99 % av VoIP-leverandører med SIP Trunk. Ser du ikke din foretrukne VoIP-partner? Kontakt oss, så legger vi den gjerne til i listen vår.

Les mer

Ring tilbake funksjoner

Øk kundetilfredsheten ved å overlate kundene til å be om tilbakeringinger når de ikke har tid til å vente, eller når agentene dine er for opptatt til å svare.

Utgående kundesenterprogramvare

Støtt kundene dine ved å kontakte dem med vårt manuelle utgående kundesenter. Forbedre kunderelasjoner, og optimaliser utgående kundeinteraksjoner.

Les mer

Anropsruting til en personlig enhet

Agenter har muligheten til å rute innkommende anrop til en personlig enhet, for eksempel en mobiltelefon. Bruk vår via videresending til et GSM-telefonnummer eller vår LivePhone-app.

Flere støttede ringeenheter og telefonnumre

Koble til ubegrensede ringeenheter og telefonnumre med kundesenterløsningen din. LiveAgent er kompatibel med både maskinvare og virtuelle anropsenheter som softphones.

Omnikanal-agent på skrivebordet

LiveAgents alt-i-ett-telefonsenterløsning tilbyr et kontekstrikt skrivebord. Gi kundesenteret overganger mellom å svare på anrop og finne klientdata.

Finn ut mer

Integrerte og tredjeparts CRM-integrasjoner

Kontaktsenteret ditt kan sikre at agentene dine yter personlig service til enhver tid med en av våre tre CRM-integrasjoner. Du kan også bruke våre opprinnelige CRM-verktøy.

Les mer

Datamaskintelefoni-integrasjon (CTI)

Integrer datamaskiner, bærbare datamaskiner og maskinvaretelefoner med LiveAgent. Svar og ring enkelt, samtidig som du gir kundene dine god kundestøtte.

Les mer

Pushvarsler i appen

Aktiver push-varsler i LivePhone-appen, og den vil varsle deg med et push-varsel hver gang det er en ringende chat, samtale eller innkommende billett.

Anropslogger

Se gjennom interaksjonene dine om anrop som har blitt foretatt, mottatt, besvart eller tapt av agenter. Få kontekst på kundehistorikk takket være anropslogger og historiefunksjoner.

Interaktiv stemmerespons (IVR)

LiveAgent kundesenterprogramvare støtter IVR-trær. Ta opp dine egne meldinger eller last opp forhåndsinnspilte filer til LiveAgent-stemmesvarsystemet for intelligent ruting.

Automatisk anropsdistribusjon (ACD)

Vår kundesenter-app distribuerer anrop i henhold til agentprioritet eller tilfeldig tildeling. Velg hvilken innstilling som passer deg, i tillegg til egendefinerte innstillinger som pausetider.

Anropsopptak

Få kontekst på kundehistorikk med ubegrenset samtaleopptak som lagrer hver samtale. Spill dem av når som helst for å se hvordan du kan gi en eksepsjonell kundeopplevelse.

Les mer

Softtelefoner

Vår kundesenterprogramvare er kompatibel med mange nettsky VoIP-telefonsystemer. Koble dem til ditt LiveAgent-telefonsenter og ring med enheter du foretrekker.

Les mer

Innkommende kundesenterprogramvare

Vår omfattende kundesenterløsning kan administrere flere enheter for samtaler. Systemet varsler deg hver gang noen prøver å ringe deg på et hvilket som helst nummer.

Les mer

Innebygd kunnskapsbase

Gi 24/7 support og forbedre kundetilfredsheten selv når agentene dine er frakoblet. Bruk kunnskapsbasen vår for offline-støtte.

Les mer

Historiske rapporter

Bruk våre historiske rapporter for å forbedre kundeservicen din. Bruk grafer eller diagrammer, og segmenter dataene dine slik du vil. Hold styr på samtaler, hviletid og mer.

Les mer

Programvare for videoanrop

Vår nettbaserte kundesenterprogramvare gjør det mulig for kontaktsenteragenter å videochatte med kunder. Videosamtaler støtter video, tale og chat uten mulighet til å ta opp.

Raske løsninger

Få raskere kontakt med kunder

LiveAgent kundesenter er enkelt å sette opp og enkelt å bruke. Takket være full integrasjon med billettsystemet vårt kan du ringe og besvare anrop raskere. Kort gjennomsnittlig rekkevidde kan hjelpe deg med å løse problemer mye raskere.

  • Gi raskere støtte med mindre venting og skap fornøyde kunder
  • Løs kundeproblemer raskt og på et personlig nivå
Chart

20s

Gjennomsnittlig rekkevidde

Integrer din multikanals billettprogramvare med apper du bruker daglig. Vi har over 150 integrasjoner tilgjengelig via plugins.

Bedre rekkevidde

Spre rekkevidden og forbedre støtten din

Anrop er fortsatt en av de mest populære måtene å nå brukerstøtte på, noe som gjør anrop til en av de raskeste måtene å tilfredsstille kundene dine på. Få en av de mest populære kundekommunikasjonskanalene og nå flere kunder.

  • Få en populær kundekommunikasjonskanal for brukerstøtten din
  • Nå ut til flere kunder, løs flere problemer og øk avkastningen
Chart

50 %

av alle kunder ringer

Halvparten av kundebasen din venter kanskje på et alternativ for å ringe deg i stedet for å sende e-post. Selv noen få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheten.

Kvalitetstjeneste

Tilby kundeservice av høy kvalitet

Løs problemer på et personlig nivå med ekte samtale og forståelse. Samtaler kan hjelpe deg med å håndtere kunder på et annet nivå samtidig som du unngår lange samtaler via e-post. Du kan også bruke videosamtaler.

  • Løs tidkrevende problemer personlig via telefon
  • Legg til videosamtaler og ring med kunder ansikt til ansikt
Chart

70 %

Gjennomsnittlig oppløsningshastighet

Forskning viser at samtaler er en av de mest pålitelige kanalene for å løse problemer. Oppgrader verktøysettet ditt for tidssensitive problemer eller samtaler med viktige kunder.

Spar mer på ringesenterprogramvare

Få den skybaserte kundesenterprogramvaren som gir deg mest verdi. Sammenlign funksjoner og priser for bruker per måned med en priskalkulator.

Medal

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Krever ikke kredittkort
  • ✓ Avbryt når som helst

Over 60 VoIP-leverandør integrasjoner
med LiveAgent

Integrer, Automatiser, Innovér

LiveAgent VoIP providers

Hold deg sikker med LiveAgent kundesenterprogramvare

LiveAgents kundesenterprogramvare er GDPR-kompatibel, HTTPS-kryptert og har bestått Google OAuth API-verifiseringsrevisjonen.

Produktsikkerhet

Vår skybaserte voip-telefonsenterprogramvare kjører på en sikker tilkobling ved hjelp av HTTPS-protokoll. All kommunikasjon mellom nettleseren din og skykontaktsenteret er kryptert, inkludert livechattene dine, telefonsenteranrop og e-postkommunikasjon.

Datasentersikkerhet

LiveAgent-servere er vert for Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001-kompatible fasiliteter. Datasenterfasilitetene våre er i en sikret omkrets med sikkerhetssoner på flere nivåer, 24/7 bemannet sikkerhet, CCTV-videoovervåking, multifaktoridentifikasjon og mer.

Web icon

Nettverk sikkerhet

Nettverket vårt er beskyttet av redundante brannmurer, klassens beste ruterteknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige nettverk, og nettverksinntrengningsdeteksjon og/eller -forebyggende teknologier (IDS) /IPS) som overvåker og/eller blokkerer ondsinnet trafikk og nettverksangrep.

Gi støtte på tvers av alle viktige
kundekanaler

LiveAgent social media support

Våre klare integrasjoner kan hjelpe deg å bli sosial, og gi en personlig tilpasset kundeopplevelse på viktige sosiale kanaler. Vårt billettsystem støtter sømløse integrasjoner med Facebook, Instagram og Twitter. Du kan til og med håndtere tekstkommunikasjon med vår Viber-integrasjon.

LiveAgent's live chat in real time

p>Gi eksepsjonell kundeopplevelse med livechatten vår. Det er en av de raskeste chat-widgetene i sanntid som er tilgjengelige, og den kan enkelt integreres i nettsidene dine. Bygg meningsfulle kunderelasjoner og gjør nettbesøkende til kunder. Chatten vår kan hjelpe deg med å redusere håndteringstiden og bli et verdifullt verktøy i ethvert agentarbeidsområde.

Berik kontaktsenterplassen din med en omfattende kunnskapsbase. Lag enkelt nyttige artikler, informasjonsseksjoner og gjør-det-selv-guider for kunder som foretrekker å lete etter løsninger på egenhånd. Gi svar på vanlige spørsmål, eller lag fora der folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for støtte.

Håndter kundeservice med letthet takket være et toppmoderne billettsystem. Alle digitale kanaler er koblet sammen slik at du enkelt kan se alle kundesamtaler på ett sted. Bruk tagger for å holde orden på billetter, legge igjen notater til deg selv eller andre agenter, og opprette avdelinger som er ansvarlige for spesifikke forespørsler.

Attester

Skaff deg LiveAgent og bli med 7000 fornøyde kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

En komplett guide til den beste kundesenterprogramvaren

Når det gjelder kundeservice, kan det å ha pålitelig programvare for kundesenterløsninger være nøkkelen til suksess. I den følgende artikkelen skal vi ta en titt på inn- og utsiden av ulike kundesenterplattformer og -systemer, slik at du kan bestemme hvilken som er best for deg.

Hvordan fungerer en kundesenterprogramvare?

Call center-programvare er først og fremst et samtaleadministrasjonsverktøy som automatiserer flyten av innkommende og utgående samtaler.

Kvaliteten på kundesenterstøtten du gir, er nært knyttet til kvaliteten på kundesentersystemet du bruker.

Denne typen programvare forenkler vanligvis følgende operasjoner:

  • sjekke firmadatabasen for å identifisere den som ringer
  • matche oppringeren med CRM-profilen hvis det er en, og vise informasjonen til kundestøtteagent
  • kø for innkommende anrop – dette avhenger av programvarens konfigurasjon (IVR, ACD osv.)
  • tilrettelegge for telefonsamhandlingen mellom kunden og agenten
  • basert på resultatet av samtalen lar programvaren agenten endre statusen til billetten
  • å gjøre det mulig å fullføre alle aktivitetene etter samtale – endre kundedetaljer, logge interaksjonen inn i andre firmaapplikasjoner osv.

Selvfølgelig er ikke dette alle kundesenteroperasjonene denne typen programvare muliggjør. Det meste av den automatiserte kundesenterprogramvaren der ute har tilleggsfunksjoner som samtaleopptak, analyse, strømoppringing osv.

Hvorfor bruke kundesenterløsning?

Call Center-programvare lar kundene dine nå samt medlemmer av salgsteamet ditt og snakke med dem i sanntid. Selv om noen kan hevde at det i denne moderne tidsalder er andre måter å kontakte en bedrift på, er faktum at i forskjellige aldersgrupper bruker fortsatt telefoner for å løse spørsmålene deres.

Alle kundesentrerte virksomheter er klar over at det å gi en overlegen kundeopplevelse er det som driver konvertering, bidrar til å inngå avtaler og reduserer kundefragang. Pålitelig kundesenterprogramvare hjelper i denne avdelingen enormt. Det lar kundeserviceagentene dine løse kundeproblemer raskt og effektivt samtidig som de gir et høyt nivå av personlig service.

Å ha kundesenterløsningen integrert med andre bedriftsapper vil strømlinjeforme driften av kundesenteret. Og på sin side vil du øke KPI-ene dine, øke konverteringer, forbedre kundebevaring og gi bedre service.

Hvem bruker kundesenterprogramvare?

Hvert kundesenter bruker en eller annen type kundesentersystem uavhengig av om det kun er for funksjonen (CTI) for å lage og motta samtaler, eller for den moderne automatiserte opplevelsen.

Ulike kontaktsentre har ulike behov og krav til kundesenterapplikasjoner. Derfor er det avgjørende at du foretar undersøkelser og vurderer hvilken programvareløsning for kundesenter som er den som vil gagne bedriften din mest.

Typer kundesenterprogramvare

Fordi kundesentre kan være så forskjellige, finnes det ulike typer kundesenterprogramvare for å imøtekomme alles behov.

Følgende er kundesenterløsningene basert på hvordan teknologiene deres lagres:

  • Vertsbaserte kundesenterløsninger – programvaren håndteres av leverandøren
  • Løsninger for nettskysenterprogramvare – kundesenterprogramvaren med all dens teknologi er lagret i skyen og hostet av en leverandør
  • On-premise call center-løsninger – all nødvendig teknologi er lokalisert på stedet

Og dette er løsningstypene for kundesenter basert på deres operasjoner:

  • Inbound call center-programvare – lar bedrifter administrere innkommende samtaler
  • Programvare for utgående kundesenter – gjør det mulig for bedrifter å nå ut til potensielle kunder og potensielle kunder via cold calling, kundeundersøkelser osv.
  • Blandet kundesenterprogramvare – denne typen kundesenterprogramvare lar agentene foreta både innkommende og utgående anrop og håndtere kundeforespørsler på tvers av flere kommunikasjonskanaler

Fordeler med kundesenterprogramvare

La oss ta en titt på noen av fordelene et kundesentersystem kan gi bedriften din.

Utmerket kundeopplevelse

Sannheten er at det er mye raskere og enklere å ta telefonen og snakke med en ekspert enn å skrive lange e-poster for å finne en løsning. Kunder setter pris på at henvendelsene deres blir løst raskt uten å måtte vente timer, noen ganger dager, på svar fra kundeserviceteamet ditt. Dryss inn litt personlig omsorg og vennlighet fra personalet, og du ser på fornøyde kunder som ser frem til å gjøre forretninger med deg igjen.

Økte konverteringer

Visste du at engasjerte kunder kjøper og er villige til å bruke mer per transaksjon? Pålitelig kundesenterprogramvare bidrar til å holde kundene dine fornøyde og engasjerte i virksomheten din.

Kostnadseffektiv

Med programvare for kundesenteragenter betaler du en lavere pris for et robust sett med funksjoner. Du kan enkelt betjene et 24/7 kontaktsenter som i sin helhet håndteres av et eksternt team med kundeservicerepresentanter.

Forbedret kundeserviceadministrasjon

Ved å jobbe hånd i hånd med andre forretningsapplikasjoner, lar kundesenterprogramvare deg alltid holde deg oppdatert på kundeinteraksjoner, løsninger på deres problemer og mer. Det hjelper teamet ditt med å holde seg organisert og fokusert selv på travle dager.

Bygger kontakt med kundene

Det er nødvendig å opprettholde et profesjonelt, men likevel vennlig bilde. Den lar deg bygge relasjoner med kundene dine og øker til og med jungeltelegrafen.

Støtte for flere kanaler

Ulike kundesenterprogramvare kan kobles til e-post, live chat, SMS, og mer for å hjelpe deg med å gi en helhetlig kundeopplevelse.

Forbedret produktivitet

Du kan ikke bare tilby en 24/7-tjeneste, men også avanserte funksjoner som interaktiv stemmerespons (IVR), automatisk samtaledistribusjon (ACD), automatisk tilbakeringing, ferdighetsbasert ruting og prediktiv oppringer øker produktiviteten til kontakten din senteragenter.

Bedre sikkerhet

Å holde kundedata trygge er en av de viktigste aspektene ved å drive en vellykket bedrift. Det meste av kundesenterprogramvaren gir integrerte sikkerhetsfunksjoner og utfører handlinger som umiddelbar sikkerhetskopiering av skyen.

Høyere KPIer

Call Center-beregninger som gjennomsnittlig håndteringstid (AHT), oppløsningsfrekvens for første kontakt, avbruddsfrekvens, gjennomsnittlig ventetid og mange andre er direkte relatert til telefonsenterets programvare du bruker. For eksempel, takket være at kundesentersystemet er koblet til Customer Relationship Management (CRM), er

Anropsanalyse

Jo mer innsikt du kan få, jo bedre. Ved å tilby kan du studere kundesenterytelse, agentbruk, gjennomsnittlig svarhastighet og annet. Dette hjelper deg ikke bare med å optimalisere kundesenterdriften, men identifiserer også eventuelle utliggere blant agentene dine.

Hvordan velge den beste kundesenterprogramvaren

For å kunne identifisere den beste kundesenterprogramvaren for deg, anbefales det å skrive en liste over behov og krav til kontaktsenterløsningen din.

Vil du legge til telefonstøtte i kontaktalternativene dine? Er telefoninteraksjoner en primær måte å kontakte bedriften din på? Har du planer om å utvide kundesenteret ditt i fremtiden?

Still deg selv så mange spørsmål du kan komme på. Det vil hjelpe deg å ta mer utdannede avgjørelser og velge kundesenterprogramvare som virkelig vil dekke alle forretningsbehovene dine.

Følgende er noen strategier du kan bruke når du velger programvaren for kundesenteradministrasjon for deg.

Støtte

Ingen forventer å få problemer, men det er bedre å være trygg enn å beklage. Når du velger kundesenterprogramvare, gå for en som har pålitelig kundestøtte som raskt kan løse potensielle problemer. Husk at hvis du venter på leverandørens støtte, kan det hende at kundene dine venter på din.

Sikkerhet

Ta en god titt på hvor robuste sikkerhetsfunksjonene er. Du vil ikke undervurdere viktigheten av å holde all privat informasjon og kundedata trygg og sikker.

Mulighet til å skalere opp/ned

Det er bare naturlig at når virksomheten din vokser, øker volumet av kundeinteraksjoner også. Velg et kundesentersystem som du kan skalere opp eller ned basert på dine behov, slik at du kan utvide virksomheten din uten å måtte bekymre deg for utilstrekkelige kundesenterfunksjoner.

Programvarebegrensninger

Ingen programvare er perfekt. Det er noen begrensninger du må forholde deg til, uansett hvor robust eller dyr programvaren du velger er. Kanskje mangler den en tilpassbar populær funksjon du vil utforske. Eller kanskje det faktum at det ikke er sanntidsovervåking av telefonsamtaler er et problem for deg. Bestem hvilke programvarebegrensninger som er avtalebrytere og hvilke du kan lære å leve med.

Samarbeidsalternativer

I et kontaktsentermiljø, må teamet ditt kunne samarbeide sømløst. Når du velger samtaleprogramvare, se på funksjonene som forenkler samarbeid. Hvor enkelt er det å overføre en samtale fra en agent til en annen? Er de i stand til å dele interne notater og foreta interne anrop eller sende interne meldinger? Funksjoner som disse har en tendens til å bli oversett, men de påvirker kontaktsentrenes produktivitet mer enn folk er klar over.

Nettverkspålitelighet

Din daglige drift i kundesentre avhenger i stor grad av hvor pålitelig nettverket du bruker er. Ikke glem å sjekke nettverkets pålitelighet til kontaktsenterprogramvaren du vurderer å kjøpe.

Integrasjoner

Å kunne tilby en enhetlig opplevelse til kundene dine er det som gjør en forskjell. Å tilby en god integreringsevne er det som gjør det mulig for programvaren din å koble til forskjellige nettsteder, slik at du kan skape en jevn og konsistent opplevelse for kundene dine. p>

Topp 25 leverandører av kundesenterplattformer

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter innen e-handel, forsikring, SaaS osv. som ser mot fremtidig ekspansjon.

LiveAgent er en helpdesk-løsning som brukes av over 40 000 kunder over hele verden, og som tilbyr pålitelig kundesenterprogramvare og mange andre avanserte funksjoner. Med flere automatiseringsalternativer og et stort antall tilgjengelige integrasjoner, vil du aldri slite med å gi .

Nøkkelfunksjoner:

  • Innkommende og utgående kundesenter
  • IVR
  • ACD
  • Automatisk tilbakeringing
  • Billettsalg
  • Ubegrensede samtaleopptak
  • Administrasjon av telefonsenter
  • CRM-integrasjon
  • Selvbetjeningsportal & kunnskapsbase
  • Analyse og rapportering

Fordeler:

  • Omnikanalopplevelse
  • Over 60 VoIP-leverandørintegrasjoner
  • Enkel å sette opp og bruke

Ulemper:

  • Teknisk støtte er tilgjengelig 24/7, men den er lokalisert i EU
  • Kan ikke logge på to nettlesere med én konto samtidig
  • Ingen samtaleovervåking i sanntid

LiveAgents kunder

Noen av de mest kjente kundene av denne programvaren inkluderer industrigiganter som Forbes, Huawei, Nascar, BMW og Yamaha.

Priser

LiveAgent tilbyr en helt gratis versjon. Selv om du vil dra nytte av tilleggsfunksjonene, kan du velge mellom tre prisalternativer, inkludert $15, $29 og $49 i måneden. Det siste alternativet inkluderer utmerkede kundesenterfunksjoner.

Før du forplikter deg til en av de betalte planene, kan du registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode, slik at du kan utforske hva du får.

Detaljert LiveAgent-sammenligning med annen kundesenterprogramvare

2. RingCentral

Ringcentral Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser.

RingCentral kontaktsenter er en skybasert løsning som tilbyr et robust sett med funksjoner alle inneholdt i én praktisk app. Med kjente kunder på tvers av alle bransjer kan du være sikker på at du får den beste kvaliteten på tjenesten.

Nøkkelfunksjoner:

  • Virtuelt kundesenter
  • Automatisk oppringing
  • Planlegging av tilbakeringing
  • Anropslogging og overvåking
  • Sanntidsrapportering
  • Anropsopptak

Fordeler:

  • 500+ integrasjoner på Zapier
  • Enkel samtaleveksling mellom enheter
  • Brukervennlig brukergrensesnitt

Ulemper:

  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte
  • Ingen sanntidsoppdateringer
  • Det kan være tregt til tider

RingCentrals kunder

Blant RingCentrals kunder kan du finne Bennett International, Lush Cosmetics og Chatterkick.

Priser

Du kan betale for RingCentrals tjenester enten månedlig eller årlig. Fra 14,99 USD i måneden kan du få det viktigste, inkludert ubegrensede samtaler i USA og Canada. For mer avanserte funksjoner kan du velge planer som inkluderer $20,99, $26,24 og $37,49 per måned.

Du kan prøve RingCentral kontaktsenter gratis hvis du registrerer deg for deres 15-dagers gratis prøveversjon. Du kan forlenge denne perioden ved å dra nytte av en 30-dagers risikofri pengene-tilbake-garanti.

3. Genesys

Beste kundesenterprogramvare for alle bedrifter som leter etter en brukervennlig skyløsning for kundesenter.

Du kan være en av de over 70 000 kundene over hele verden som stoler på Genesys med sin kontaktsenterdrift.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Prediktiv oppringer
  • Planlegging av tilbakeringing
  • ACD
  • IVR
  • Automatisk oppringing

Fordeler:

  • Lett å sette opp IVR
  • Gamification
  • Sanntidsoversikt

Ulemper:

  • Uintuitivt brukergrensesnitt
  • Vanskeligheter med å bruke softphones på Linux
  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte

Genesys sine kunder

Genesys er klarert av mange bedrifter, inkludert Xerox, Uplift og Heineken Mexico.

Priser

Du kan begynne å bruke Genesys til en pris på $75 per agent per måned og deretter oppgradere til planer som koster $110 og $150. Alle disse prisalternativene faktureres årlig.

Du kan prøve Genesys gratis med deres 30-dagers gratis prøveversjon.

LiveAgent vs Genesys sammenligning

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for mellomstore bedrifter som sikter mot vekst.

CloudTalk tilbyr over 70 avanserte ringefunksjoner. Denne kundesenterprogramvaren brukes vanligvis til salg og utgående samtaler med mange avanserte funksjoner som ferdighetsbasert ruting, automatisering og ubegrensede samtalekøer.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • VoIP
  • Automasjonsalternativer
  • Kompetansebasert ruting
  • Sanntidsrapportering
  • Automatisk oppringing, strømoppringing, automatisk oppringing

Fordeler:

  • Kvalitetsstyring
  • 2500+ appintegrasjoner
  • Ubegrensede samtalekøer

Ulemper:

  • Bare Custom inkluderer SLAer
  • Utilgjengelige multimediemeldinger
  • Lydkonferanser er begrenset til tre personer

CloudTalks kunder

CloudTalk har en stor kundebase, inkludert DHL, Yves Rocher og Rosenberg.

Priser

CloudTalk tilbyr tre prisplaner, inkludert $25, $30 og $50. Du kan også kontakte teamet deres og be om en tilpasset prisplan, slik at den passer akkurat dine behov.

Du kan registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode for å bli kjent med funksjonene.

5. HubSpot

Hubspot Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for voksende team i bedrifter på tvers av alle bransjer.

HubSpot tilbyr sine omfattende tjenester til over 100 000 virksomheter i mer enn 120 land, slik at du kan være sikker på at denne veletablerte programvareleverandøren vil ta godt vare på virksomheten din.

Nøkkelfunksjoner:

  • Bred kundedatabase
  • Samarbeidsverktøy
  • Kontaktadministrasjon
  • Tredjepartsintegrasjoner
  • Selvbetjeningsportal
  • Omfattende rapportering og analyser

Fordeler:

  • Strømlinjeformet rapporterings- og sporingsprosess
  • Datavisualisering
  • Flott kundestøtte

Ulemper:

  • Gratisplanen mangler tilgang til teknisk støtte
  • Bratt læringskurve
  • Billettfunksjonalitet er begrenset

HubSpots kunder

HubSpots verdensomspennende kundebase inkluderer selskaper som DocPlanner, SoundCloud og GoFundMe.

Priser

Noen av HubSpots standardfunksjoner er tilgjengelige gratis. Du kan imidlertid abonnere på HubSpot Service Hubs betalte programvare for €41, €414 eller €1104 i måneden. Disse prisene er imidlertid fleksible på grunn av oppsetts- og ombordstigningsgebyrer.

Hvis du vil prøve det, kan du registrere deg for en 14-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs HubSpot sammenligning

6. Fem9

Five9 Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter klare til å overføre fra lokale løsninger til skyen.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center bruker kraften til praktisk kunstig intelligens (AI) for å øke kundetilfredsheten for mer enn 2000 kunder.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Forhåndsvisningsoppringer
  • Praktiske AI-verktøy
  • Samarbeidsverktøy
  • IVR
  • Prediktiv analyse

Fordeler:

  • Intelligent ruting
  • Samtalescreening
  • Minimale programvarekrav

Ulemper:

  • Begrenset mulighet for å stoppe spam-anrop
  • Uintuitivt brukergrensesnitt
  • Til tider tilkoblingsfeil

Five9s kunder

Blant Five9s kunder kan du finne virksomheter som Zevas, Rochester Institute of Technology og Bakkt.

Priser

Five9 tilbyr fire prisplaner bestående av $149, $169, $199 og $229 fakturert månedlig.

7. Zendesk

Zendesk Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for mindre og mellomstore bedrifter som er forpliktet til å levere den beste kundeservicen.

Zendesk tilbyr kundesenterprogramvare som er fullt integrert med deres helpdesk-plattform. Med sin store kundebase kan du være trygg på at Zendesk vil ta seg av kundesenterets behov.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Integrerte integreringsalternativer
  • Arbeidsflytadministrasjon
  • ACD
  • IVR
  • Ytelsesberegninger

Fordeler:

  • Over 100 tredjepartsintegrasjoner
  • Robust kunnskapsbase og selvbetjeningsalternativer
  • God oppetid

Ulemper:

  • Ikke mange samarbeidsalternativer
  • Ingen måte å prioritere billetter
  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte

Zendesks kunder

Modsy, BoxyCharm og Vimeo er noen av klientene som bruker Zendesks programvare.

Priser

Zendesk tilbyr tre prisalternativer bestående av $19, $49 og $99 per måned per bruker som faktureres årlig.

Hvis du vil teste den ut, kan du registrere deg for deres 30-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Zendesk sammenligning

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter som ansetter minst 5 agenter som ønsker å forbedre forholdet til kundene sine.

Talkdesks skybaserte kundesenterprogramvare tilbyr 25+ integrasjoner med ulike forretningsverktøy for å øke salget og gi utmerket kundestøtte.

Nøkkelfunksjoner:

  • Utgående og inngående kundesenterløsning
  • VoIP
  • IVR
  • Planlegging av tilbakeringing
  • ACD
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Brukervennlig
  • Samtalepålitelighet
  • Pålitelig kundestøtte

Ulemper:

  • Utilstrekkelig kunnskapsbase
  • Mangler muligheten til å endre ringetone
  • Utilstrekkelig mobilapp

Talkdesks kunder

I alle bransjer stoler kunder som ClickPay, Canon og Accenture på Talkdesks programvare.

Priser

Foruten deres egendefinerte prisplan, har Talkdesk tre alternativer å velge mellom, inkludert $75, $95 og $125 per bruker per måned.

Hvis du vil ta en titt på programvaren deres før du kjøper den, kan du registrere deg for en gratis prøveversjon.

9. Vonage

Beste kundesenterprogramvare for store bedrifter som setter kundeopplevelse og teamsamarbeid i høysetet.

Vonage tilbyr mer enn 40 forretningsfunksjoner som gjør samtalene og videokonferansene dine enkle å administrere.

Nøkkelfunksjoner:

  • VoIP
  • Presentasjonsstrømming
  • Talepost
  • IVR
  • Opptak
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Flott stemmekvalitet
  • Pålitelig mobilapp
  • Enkel å bruke

Ulemper:

  • Noen internasjonale numre kan være blokkert inntil du sender inn en forespørsel om å tillate dem
  • Innstillinger for lav historikk
  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte

Vonages kunder

Mange bedrifter som Key Travel, Cambly og Apptivo bruker Vonages produkter og tjenester.

Priser

Vonage tilbyr prisplaner for sine kunder, fra $19,99, $29,99 og $39,99 per linje per måned pluss skatter og avgifter.

Du kan også prøve det gratis når du registrerer deg for Vonages 14-dagers gratis prøveperiode.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for selskaper på tvers av alle bransjer som har som mål å gi en fantastisk kundeopplevelse.

Freshdesk er en etablert plattform innen kundestøtte med over 50 000 kunder over hele verden.

Nøkkelfunksjoner:

  • Administrasjon av telefonsenter
  • Routing
  • Billettsalg
  • Selvbetjeningsportal
  • Samarbeidsverktøy
  • Administrasjon av arbeidsstyrken

Fordeler:

  • Pålitelig kundestøtte 24/7
  • Optimalisering av arbeidsstyrken
  • Rimelig

Ulemper:

  • Begrensede rapporteringsfunksjoner
  • Billetter kan gå tapt under overføring mellom lag
  • Ikke nok tilpasningsalternativer

Freshdesks kunder

Noen av Freshdesks kunder inkluderer Netflix, Evernote og Optimum Financial Solutions.

Priser

For å bruke Freshdesks kjernefunksjoner, registrer deg for deres gratisplan. Hvis du vil oppleve hele spekteret av programvarens muligheter, kan du velge €15, €39 eller €49 agent/måned.

I tillegg kan du prøve Freshdesk under en 21-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Freshdesk sammenligning

11. Avaya

Avaya Call Center-programvarehjemmeside

Den beste kundesenterprogramvaren for bedrifter som streber etter å styrke kontakten med kundene sine.

Avaya er en skybasert programvareløsning som vil gjøre de virtuelle konferansene dine virkelig hyggelige.

Nøkkelfunksjoner:

  • Kontaktadministrasjon
  • Automatisk ruting
  • IVR
  • Anropsopptak
  • Talepost
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Enkel å bruke
  • Enkelt skalerbar
  • Tilpassbart grensesnitt

Ulemper:

  • Mangel på selvbetjening
  • Ingen flerspråklig kundestøtte
  • Utilstrekkelig tredjepartsintegrasjon

Avayas kunder

Du kjenner kanskje igjen noen av Avayas kunder, inkludert Datamark, Fibre Industries og Treated.com.

Priser

Hvis du vurderer å abonnere på Avayas tjenester, kontakt deres salgsrepresentanter og få laget en prisplan for deg.

12. CallHippo

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som har som mål å øke veksten.

CallHippo hjelper over 5000 selskaper over hele verden med å tilby den beste kundeservicen til sine kunder.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • IVR
  • ACD
  • Prediktiv og automatisk oppringing
  • Administrasjon av telemarketing
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Tydelig og brukervennlig dashbord
  • Enkel å sette opp
  • Rimelig

Ulemper:

  • Spaadvise tilkoblingsproblemer
  • Vanskelig å kommunisere med kundestøtte
  • Begrensede rapporteringsmuligheter

CallHippos sine kunder

Blant bedrifter som bruker CallHippo, kan du finne Brioso Technologies, Aspire og Altvalora.

Priser

CallHippo tilbyr fire prisplaner du kan velge mellom, inkludert €15, €22, €36 og €45 per bruker per måned. Du kan også kjøpe flere tillegg.

13. 3CX

Beste kundesenterprogramvare for et bredt spekter av selskaper som ønsker å kutte telefonkostnadene sine samtidig som de opprettholder høye nivåer av kundetilfredshet.

3CX er klarert av mer enn 600 000 selskaper i alle bransjer, så du kan være sikker på at du vil være i gode hender.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Anropsruting
  • ACD
  • IVR
  • Lyd-/videokonferanser
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Mobilapper for iOS og Android
  • Enkel å sette opp og bruke
  • Pålitelig kundestøtte

Ulemper:

  • Spaadvise tilkoblingsproblemer
  • Anropslogger kan være vanskelig å navigere i
  • Ikke nok tilpasningsalternativer

3CXs kunder

3CX har mange forskjellige kunder, inkludert Toyota, Wilson og American Express.

Priser

Du kan bruke noen av 3CXs programvarefunksjoner gratis. Men hvis du ønsker å dra nytte av deres mer avanserte funksjoner, kan du registrere deg for en av følgende planer: €150, €235 eller €270 for deres vertsalternativ. Hvis du vil bruke den selvstyrte løsningen, kan du betale €135, eller €170.

Det første året med bruk av 3CXs programvare regnes som en gratis prøveperiode.

LiveAgent vs 3CX sammenligning

14. Talltastatur AI

Dialpad AI Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som ikke er redde for innovasjon.

Dialpad tilbyr en pålitelig programvareløsning som tilbyr en automatisert, men svært personlig opplevelse.

Nøkkelfunksjoner:

  • IVR
  • ACD
  • Innkommende og utgående kundesenterløsning
  • Automatisk ruting
  • Strømoppringer
  • Ytelsesstyring

Fordeler:

  • Mange konfigurasjonsalternativer
  • Enkel å sette opp og bruke
  • Bytte direkteanrop mellom enheter

Ulemper:

  • Utilstrekkelige veiledninger
  • Spaadvise tilkoblingsproblemer
  • Mangler noen interne kommunikasjonsfunksjoner

Dialpad AIs kunder

Dialpad har en stor kundebase, inkludert selskaper som Fenway Health, Uber og Clear Capital.

Priser

Du kan bruke Dialpads programvare for € 20, eller € 25 per bruker per måned, eller du kan be om en tilpasset prisplan som passer akkurat dine behov.

Du kan prøve denne programvareløsningen gratis hvis du registrerer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode.

15. Bitrix24

Beste kundesenterprogramvare for små bedrifter med eksterne team som ønsker å ha effektivt samarbeid.

Bitrix24 er en ideell løsning for selskaper som ønsker å øke salget enten de er på kontoret eller i den andre enden av verden. Bitrix24 tilbyr både skybaserte og lokale løsninger slik at den kan passe perfekt til virksomheten din.

Nøkkelfunksjoner:

  • Innkommende og utgående kundesenter
  • ACD
  • IVR
  • Automatisk ruting
  • Prediktiv og automatisk oppringing
  • Ytelsesberegninger

Fordeler:

  • Enkel å integrere
  • Tilpassbart brukergrensesnitt
  • Pålitelig app for Android

Ulemper:

  • Utilstrekkelig fildeling
  • Vanskelig å nå teknisk støtte
  • Bratt læringskurve

Bitrix24s kunder

Bedrifter som bruker Bitrix24s programvare inkluderer PC Pulse, Cargo og Compara.

Priser

Du kan oppleve noen av de grunnleggende funksjonene helt gratis med Bitrix24s gratisplan. Men hvis du ønsker å dra nytte av tilleggsfunksjonene deres, inkludert kundesenterprogramvare, kan du abonnere på en abonnement på $39, $79 eller $159 per måned. Hvis du foretrekker et lokalt system, kan du kjøpe en engangslisens som koster enten $2990 eller $24990 for bedrifter.

Før du forplikter deg til noen av disse betalte planene, kan du prøve Bitrix24 med deres 30-dagers gratis prøveversjon.

LiveAgent vs Bitrix24 sammenligning

16. Aircall

Aircall Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for alle selskapene som driver salg og support via telefon.

Mer enn 9000 kunder stoler på Aircalls skybaserte kundesenterprogramvare med deres kontaktsenterdrift.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • ACD
  • IVR
  • Administrasjon av telefonsenter
  • Anropsopptak
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Enkel å sette opp
  • God samtalekvalitet
  • Omfattende kunnskapsbase

Ulemper:

  • Mangel på tilpasning
  • Godtar ikke tekstmeldinger
  • Det kan til tider være tregt

Aircalls kunder

Blant bedrifter som bruker Aircalls programvare, kan du finne Avocado, Jobilla og Birdies.

Priser

Aircalls grunnleggende plan starter på €30 per måned som faktureres årlig. Hvis du ønsker å få tilgang til flere funksjoner, betaler du €50 per måned som også faktureres årlig. Videre kan du kontakte Aircall og få en tilpasset prisplan som passer perfekt til dine behov.
Før du bestemmer deg for å abonnere på et betalt abonnement, kan du prøve Aircall gratis med deres 7-dagers gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Aircall sammenligning

17. Twilio

Twilio Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser som trenger en pålitelig kundesenterprogramvareløsning.

Twilio er en kundeengasjementplattform som lar deg gi ordentlig personlig støtte til kundene dine.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • ACD
  • IVR
  • Lyd-/videokonferanser
  • Samarbeidsverktøy
  • Anropsruting

Fordeler:

  • Pålitelig kundestøtte
  • Automasjonsalternativer
  • Omfattende kunnskapsbase

Ulemper:

  • Krever avanserte IT-kunnskaper
  • Utilstrekkelig analyse og rapportering
  • Utilstrekkelig mobilapper

Twilios kunder

Noen av de kjente selskapene som bruker Twilio inkluderer DoorDash, Allergan og Lyft.

Priser

Twilios priser for å starte samtaler starter på 2 cent per minutt. For å motta anrop starter prisen på $1 månedlig per telefonnummer og 1 cent per minutt.

Du kan prøve Twilio gratis når du registrerer deg for deres 45-dagers gratis prøveperiode.

18. Dixa

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter av alle størrelser som streber etter å gi en fantastisk opplevelse til kundene sine.

Dixa lar sine kunder tilby en virkelig flerkanalsopplevelse til sine kunder i små eller store kontaktsentre.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • VoIP
  • IVR
  • Multikanals datainnsamling
  • Samarbeidsverktøy
  • Overvåking av ansattes aktivitet

Fordeler:

  • AI-optimalisert kunnskapsbase
  • God oppetid
  • UI er enkelt å navigere i

Ulemper:

  • Tilfeldige problemer med viderekobling
  • Utilstrekkelig analyse
  • Ingen samtaletranskripsjon

Dixas kunder

Noen av Dixas fornøyde kunder inkluderer Organic Basics, Rapha og Too Good To Go.

Priser

Du kan kontakte Dixas salgsteam for å bestille en demosamtale og få en tilpasset prisplan.

Men hvis du vil prøve det ut, kan du registrere deg for gratis prøveversjon.

LiveAgent vs Dixa sammenligning

19. Nextiva

Nextiva Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for større bedrifter som ser etter en pålitelig programvareløsning for bedrifter.

Nextiva tilbyr et pålitelig og sikkert kundesenterprogramvaresystem som over 80 000 selskaper over hele verden stoler på.

Nøkkelfunksjoner:

  • IVR
  • ACD
  • Aktivitetsoversikt
  • Lyd-/videokonferanser
  • Prediktiv og automatisk oppringing
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Pålitelig mobilapp
  • God oppetid
  • Enkel å administrere

Ulemper:

  • Bratt læringskurve
  • Å laste opp lydfiler kan til tider være vanskelig
  • Noen ganger er det vanskelig å få tak i teknisk støtte

Nextivas kunder

Du kjenner kanskje igjen noen av Nextivas kunder, inkludert Taco Bell, Pac-12 og Buffalo Bills.

Priser

Du kan abonnere på en av de tre prisplanene Nextiva tilbyr, inkludert $18,95, $22,95 eller $32,95 per bruker per måned. Alle disse alternativene kan faktureres månedlig eller årlig.

Du kan prøve noen av Nextivas funksjoner ved å registrere deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.

20. Fin CXone

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter av alle størrelser som ønsker å forbedre relasjonene til kundene sine.

Nice CXone gir kundene sine mulighet til å utnytte kreftene til AI og automatisering for å levere en best mulig kundeopplevelse.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Automatisk ruting
  • Progressiv oppringer
  • Billettadministrasjon
  • Anropsopptak
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • UI er enkelt å navigere i
  • God samtalekvalitet
  • Tydelig og brukervennlig dashbord

Ulemper:

  • Mangler tilpasning
  • Det kan være tregt til tider
  • Utilstrekkelig tilpassede rapporter

Nice CXones kunder

Nice CXone er klarert av mange kunder, inkludert Columbia Sportswear, Radisson Hotels og Teleflora.

Priser

Du kan dra nytte av Nice CXones funksjoner fra $100 per måned per funksjon.

Hvis du vil prøve det før du foretar et kjøp, kan du registrere deg for en 60-dagers gratis prøveperiode.

21. UJET

Beste kundesenterprogramvare for mellomstore og store bedrifter som ønsker å gi den beste støtten til sine kunder.

Hvis du ansetter minst 50 kontaktsenteragenter, er UJET en utmerket kundesenterprogramvare for deg.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • IVR
  • ACD
  • Anropsruting
  • Anropsopptak
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Enkel integrasjon med Linux
  • Pålitelig kundestøtte
  • Nyttige sporingsverktøy

Ulemper:

  • Utilstrekkelig integrert rapporteringsfunksjonalitet
  • Det kan være tregt til tider
  • Noen ganger tilkoblingsproblemer

UJETs kunder

Blant bedrifter som bruker UJETs programvare, kan du finne Wag!, Instacart og Zettle.

Priser

UJETs programvare er tilgjengelig for kjøp for $65, $69, $99 eller $120 i måneden.

Hvis du vil prøve UJET uten å forplikte deg til et betalt abonnement, kan du registrere deg for en gratis prøveversjon.

22. Ringover

Beste kundesenterprogramvare for små og mellomstore bedrifter på tvers av alle bransjer.

Ringover er en enkel å implementere og bruke programvare med 40+ forretningsverktøy som lar deg ha all kundeinformasjonen tilgjengelig.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Samarbeidsverktøy
  • ACD
  • IVR
  • Videokonferanser
  • Rapportering og analyser

Fordeler:

  • Intuitivt brukergrensesnitt
  • Skyggefunksjoner
  • Tydelig og brukervennlig dashbord

Ulemper:

  • Varsler kan til tider forsinke
  • Spaadvise tilkoblingsproblemer
  • Noen ganger forsinkelser

Ringovers kunder

Ringover har over 10 000 kunder, inkludert Sherpany, Klaxoon og Clausematch.

Priser

Du kan abonnere på Ringover for €19 eller €39 per bruker per måned. Hvis du ønsker å få en tilpasset prisplan, kan du kontakte Ringovers salgsteam.

I tillegg kan du prøve denne programvareløsningen gratis hvis du registrerer deg for en 7-dagers gratis prøveperiode.

23. VICIdial

Beste kundesenterprogramvare for enhver bedrift som ikke setter pris på leverandørlåsing.

VICIdial er en åpen kildekode-kontaktsenterprogramvare som brukes av mer enn 140 000 kunder over hele verden.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • IVR
  • Prediktiv oppringer
  • ACD
  • Anropsruting
  • Anropsopptak

Fordeler:

  • Gratis
  • Enkelt skalerbar
  • Kompatibel med Linux

Ulemper:

  • Bratt læringskurve
  • Utdatert grensesnitt
  • Vanskelig å sette opp uten avanserte IT-kunnskaper

VICIdials kunder

VICIdial brukes av klienter som Directo, Homebase og PROS.

Priser

Du kan bruke VICIdials kundesenterprogramvare helt gratis.

24. Kanaler

Beste kundesenterprogramvare for bedrifter i alle størrelser innen e-handel og netthandel.

Channels er et skybasert datadrevet bedriftstelefonsystem som lar deg enkelt koble til kundene dine.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Planlegging av tilbakeringing
  • IVR
  • Aktivitetsoversikt
  • Anropsopptak
  • Anropsruting

Fordeler:

  • Pålitelig kundestøtte
  • Enkel å sette opp
  • Rimelig

Ulemper:

  • Langsom nedlasting fra skyen
  • Det kan være feil til tider
  • Utilstrekkelig tilpassede rapporter

Kanalens kunder

Channels er klarert av mange kunder, inkludert Kodakit, InstaForex og DocPlanner.

Priser

Kanaler lar deg bruke deres grunnleggende funksjoner, inkludert kundesenterprogramvare, gratis. Hvis du vil dra nytte av deres avanserte alternativer, kan du abonnere for $24, eller $62 i måneden.

Før du bestemmer deg for å kjøpe en betalt pakke, kan du registrere deg for en gratis prøveperiode.

Sammenligning av LiveAgent vs. kanaler

25. Avoxi

Avoxi Call Center-programvarehjemmeside

Beste kundesenterprogramvare for større bedrifter på tvers av alle bransjer lokalisert hvor som helst i verden.

Avoxi har over 20 års erfaring med internasjonal kommunikasjon. Med dekningen i mer enn 170 land kan du være sikker på at kundene dine kan nå deg hver gang.

Nøkkelfunksjoner:

  • Blandet kundesenter
  • Rapportering og analyser
  • IVR
  • Videokonferanser
  • Anropsopptak
  • Anropsruting

Fordeler:

  • Pålitelig kundestøtte
  • Enkel å sette opp og bruke
  • Tilpasningsalternativer

Ulemper:

  • Langsom nedlasting fra skyen
  • Mobilappen kan til tider være feilaktig
  • Utilstrekkelig selvbetjening

Avoxis kunder

Du kjenner kanskje igjen noen av Avoxis kunder som Moncler, Marriott International og Black & Decker.

Priser

Du kan begynne å bruke noen av Avoxis funksjoner gratis. Men hvis du ønsker å dra nytte av deres ytterligere funksjoner, kan du velge mellom følgende alternativer: $19,99 per bruker eller $39,99 per bruker.

I tillegg kan du bli kjent med Avoxis funksjoner i løpet av den 7-dagers prøveperioden.

Hva er den beste kundesenterprogramvaren?

Det er mange alternativer for kundesenterprogramvare å velge mellom. La oss ta en rask titt på topp 5.

  • LiveAgent – Med sine kundesenterfunksjoner er LiveAgent det beste du kan få til en overkommelig pris. LiveAgent har en Capterra-rating på 4,7 og inkluderer funksjoner som automatiseringsalternativer, over 150 integrasjoner og en robust kunnskapsbase med en selvbetjent portal. Det er et utmerket alternativ for alle bedrifter som streber etter å yte best mulig kundeservice.
  • Genesys – Genesys har over 70 000 kunder over hele verden, og er en etablert aktør innen kundeservice. Med en Capterra-vurdering på 4,2 kan du være trygg på at kontaktsenterdriften din vil bli godt ivaretatt.
  • Talkdesk – Hvis du leter etter en kundesenterprogramvare som vil hjelpe teamet ditt med å øke kundeengasjement, få kontakt med kundene dine og lukk flere avtaler, ikke se lenger. En vurdering på 4,5 på Capterra viser at Talkdesks løsning ikke vil skuffe deg uansett hvilken bransje du er i.
  • Five9 – Denne kundesenterprogramvaren etterlater lite å være ønsket. Med en 4,2 Capterra-rating er det ingen tvil om at Five9s løsning ikke vil skuffe. Hvis du prøver å bygge merkevarebevissthet og sterke relasjoner med kundebasen din, kan dette være et godt alternativ for deg.
  • UJET – Hvis du verdsetter programvare som er tilgjengelig og kompatibel med mobile plattformer, kan UJET være det for deg. En vurdering på 4,5 på Capterra viser at UJET er en robust kundesenterløsning for selskaper som holder kundesentrert på toppen av prioriteringslisten.

Topp 5 kundesenterprogramvare sammenlignet

Call Center-programvare LiveAgent Genesys Talkbord Fem9 UJET
Capterra-vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
4.4
(ca. 100+ anmeldelser)
4.5
(ca. 600 anmeldelser)
4.2
(ca. 400 anmeldelser)
4.5
(ca. 100+ anmeldelser)
Nettbasert
Gratis versjon
LiveAgent tilbyr gratisversjon.
Genesys tilbyr ikke gratisversjon.
Talkdesk tilbyr ikke gratisversjon.
Five9 tilbyr ikke gratisversjon.
UJET tilbyr ikke gratisversjon.
Gratis prøveversjon
LiveAgent tilbyr gratis prøveversjon.
Genesys tilbyr gratis prøveversjon.
Talk desk tilbyr gratis prøveversjon.
Five9 tilbyr ikke gratis prøveversjon.
UJET tilbyr gratis prøveversjon.
Startpris
$49/agent/måned LiveAgent kundesenterprogramvarepriser starter på $49/agent/måned.
$75/agent/måned Genesys kundesenterprogramvarepriser starter på $75/agent/måned.
€75/agent/måned Talk desks kundesenterprogramvarepriser starter på €75/agent/måned.
$149/agent/måned Five9 kundesenterprogramvarepriser starter på $149/agent/måned.
$65/agent/måned UJET kundesenterprogramvarepriser starter på $65/agent/måned.

Mistakes to avoid when buying call center software

  • Insufficient staff training – It doesn’t matter how powerful or reliable your call center software is when your agents can’t use it properly. Take the time to train your staff and let them get familiar with the new technology. You can do this by booking an expert from the vendor, scheduling seminars, or studying available documentation.
  • No needed features – Before purchasing a call center software package, take your time and get acquainted with all the features and capabilities it offers. The last thing you want is to make a purchase and then find out that it doesn’t provide what you need.
  • Not taking full advantage of the trial period – A free trial is an option for you to make an educated decision if you want to commit to a particular solution. It is the time when you can explore and get to know a product or a service so you can decide whether it is something you would like to invest in.
  • Discount dealing – We all like a good deal. However, sometimes you truly get what you pay for, so make sure that the solution you choose to go with is not only budget-friendly but also has all the capabilities your call center requires.
  • Not looking into the future – You should have some sort of plan for the future before making a purchase. Make sure that the software you use can be scaled up or down based on the needs of your business.

What to ask on a demo call about call center software and the company

A demo call is your time and place to ask questions and get first-hand information from the vendor. Although, sometimes it might be a bit overwhelming and you might forget the questions you planned on asking.

Don’t worry, we’ve got you covered.

  • How can I configure my call center software?
  • How much time will it take to set the call center software up?
  • How long can I keep my call recordings?
  • Can I delete a call recording?
  • Can I record incoming or outgoing calls only?
  • Can I listen to the call in real-time?
  • Can I route incoming calls to certain teams?
  • Can I forward calls to external numbers?

Implementation of call center software

The exact steps and actions depend on the provider of your call center automation software solution, the level of customization they allow, how many integrations you need to set up, and many more.

It could take a person with no prior IT experience half an hour, or it can take an experienced tech-savvy personnel a whole afternoon to configure everything correctly.

The most important, and frankly the only thing you really need to set up LiveAgent call center software is a that supports SIP trunking. Although for some it is considered a piece of cake, if you need advice or assistance, our amazing team will help you set everything up.

But if you’d like to delve deep into the process of setting up your call center, – including call center software – you can use our Call center setup checklist to help you stay organized and make sure that you don’t forget anything important.

Conclusion

  • The best all-in-one call center software

Although it is difficult to determine the best call center software for each business, the most reliable one is LiveAgent call center software. With its robust set of features, you can be sure that you will not miss anything your business might need either now, or in the future.

  • The best call center software with built-in ticketing, and live chat

LiveAgent’s call center software leaves little to be desired. With each customer interaction, be it a call, a , or a social media mention converted to a ticket, you don’t need to ever worry that you’ll miss anything. This way, your customers will feel heard and appreciated every time they reach out to you.

  • The best feature-rich call center software

If you’re searching for call center software full of amazing features that will take your customer support to the next level, look no further. LiveAgent’s call center software is the right solution for you.

  • The best value for the price call center software

In the category of cost-saving, LiveAgent is a clear winner. Not only does this call center software allow you to make inbound and outbound calls, use automation, harness the power of extensive reports, and increase your conversions, but it is also accessible to all the businesses who want to delight their customers while keeping costs low.

  • The highest-rated call center software

On review sites like Capterra, G2, and TrustRadius, LiveAgent boasts high ratings and great reviews. So if you are the one to listen to the voices of LiveAgent’s clients, you might be on the right path to finding the best call center software for you.

  • The easiest call center software to set up & use, and integrate

LiveAgent is, no doubt, the way to go if you’re looking for reliable software that is also easy to implement. You can configure, customize, and integrate it in no time without the need to know how to code.

Ofte stilte spørsmål

Hva er ringesenterprogramvare?

Ringesenterprogramvare er en løsning som hjelper bedrifter med å administrere innkommende telefonsamtaler fra kundene sine. Den kan ha en rekke funksjoner som sentraliserte telefonsamtaler fra fasttelefoner eller nettsteder, intelligent ruting, automatisk oppringing eller samtaleopptak. En ringesenterprogramvare bør også hjelpe kundesenteragenter med å få tilgang til viktig informasjon om kundene sine, for eksempel ordrehistorikk, kontaktinformasjon og tidligere billetter.

Hvordan fungerer ringesenterprogramvare?

En ringesenterprogramvare fungerer ved å sentralisere og dirigere anrop fra fasttelefoner eller nettsteder til programvaren din. Hvis en kunde ringer, skanner programvaren sin database med kunder for å se om den har noen tidligere informasjon om den som ringer. Deretter vil agenten som skal svare anropet få tilgang til denne informasjonen før de svarer. I mellomtiden står anropet i kø. Når anropet er besvart, blir det tatt opp for opplærings- og kvalitetsformål.

Hva er IVR i et kundesentermiljø?

IVR er en interaktiv stemmesvarsteknologi. IVR gjør det mulig for datamaskiner å samhandle med mennesker gjennom bruk av talekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR brukes i et kundesentermiljø for å rute anrop til aktuelle agenter eller avdelinger. IVR kan også brukes til å hente kontoinformasjon eller gi tilbakemelding. Derfor er det en flott løsning for bedrifter.

Hva er funksjonen til et ringesenter?

Hovedfunksjonen til et ringesenter er å gjøre det mulig for kunder å ringe bedrifter med alle spørsmål de måtte ha angående produkter, retningslinjer, returer, funksjonalitet, feilsøking eller tilbakemelding.

Hvor mye koster kundesenterprogramvare?

Prisen avhenger av kvaliteten på programvaren du velger. LiveAgent er en alt-i-ett helpdesk-løsning som også inkluderer et ringesenter. Prisen utledes basert på hvor mange agenter bedriften din trenger per måned. Våre alle -inkludert abonnement inneholder et fullpakket ringesenter, som koster $39 i måneden per agent.

Hva er fordelene med en ringesenterprogramvare?

Fordeler med en ringesenter-programvare inkluderer forbedret agenteffektivitet, kundeengasjement, kundeopplevelse og økt salg.

Relaterte artikler tilBeste Ringesenterprogramvare

Ringesenter telefon

Få mer informasjon om telefonsentertelefonen. Forstå dybdeforklaringer fra fagfolk.

Selvbetjeningsprogramvare fra LiveAgent vil utvide støttemulighetene dine. La kundene dine løse problemer på egenhånd 24/7.

Selvbetjent programvare

Jonene, HubSpot, Ada, Document360, Hornbill Service Manager, Freshdesk contact center, Replicant, Apty og Solvvy er selvbetjente programvare for kundeservice med unike funksjoner, fordeler og priser. Disse verktøyene tilbyr forskjellige løsninger for bedrifter av ulike størrelser og behov. Med funksjoner som personalisering, kunnskapsforvaltning, sanntidsanalyse og chatbot, kan disse verktøyene bidra til å forbedre kundeserviceopplevelsen og øke produktiviteten. En gratis prøveversjon er tilgjengelig for de fleste av disse verktøyene, og de tilbyr også ulike priser og rabatter for ulike abonnementsplaner.

Kundeportalprogramvare vil øke kundelojalitet og salg. Prøv LiveAgent sin 14-dagers gratis prøveversjon og gjør kundeservicen din fantastisk.

En dedikert hub med kundeportal programvare

La kundene sende tilbakemeldinger og forslag via en tilbakemeldings-knapp på nettsiden din. Bruk kundeportalprogramvare for å støtte kundene og frigjøre representantene fra vanlige spørsmål.

Foreta og motta anrop via internett med vår avanserte telefoniprogramvare. Ring internasjonale og regionale for lokale priser.

Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Telemarketingprogramvare bør inkludere CRM-integrasjon, avansert rapportering, videostøtte og opplæring for salgsteamet. Implementeringen bør starte med en analyse av salgsprosessen og et pilotprosjekt. LiveAgent tilbyr flerspråklig telefoniprogramvare og en alt-i-ett flerkanals plattform for enkel administrering av ulike kundehenvendelser. Kundene roser rask support og enkel implementering.

Utforsk et av de beste live chat-programvarene på markedet. Velg den ideelle live chat-programvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til topps.

Live chat programvare

Tidio tilbyr pålitelig kundestøtte og enkel brukergrensesnitt. Prisene starter fra €32,50, med begrensede eksportmuligheter og saktere varsler. LiveAgent tilbyr flerspråklig chat-widget og integrasjon med over 40 språk for å gi støtte i forskjellige land. Prisene starter fra €32,50 årlig, med fordeler som enkel billettautomatisering og rutealternativer, men med begrensninger i gratisplanen. HubSpot Service Hub er den beste programvaren for live chat for bedrifter i vekst med omnikanal-meldinger og chatbots. LiveAgent har fått positiv tilbakemelding fra kunder for å forbedre kundeservice og øke kundetilfredshet.

Kundeklagebehandlingssystem gir en alt-i-ett helpdesk-løsning som effektiviserer kommunikasjonskanalene dine. Finn ut det beste systemet på markedet for din bedrift.

Kunde klagebehandling system

Egendefinerte felt for massekringkasting og analyser tilbys for meldinger. Avochato, Happyfox, Freshdesk og Front tilbyr ulike prisnivåer og funksjoner. LiveAgent er anbefalt for sin kundeserviceportal og Zendesk for sin enkle konfigurasjon. Gratis prøveversjoner er nyttige for å forstå funksjonene. LiveAgent tilbyr den beste verdien, mens Zendesk er det høyest rangerte systemet. Avochato skiller seg ut med tilpassbare SMS-meldinger. Zoho Desk gir en enkel måte for kundeserviceagenter å få tilgang til kundeinformasjon, mens Freshdesk er et intelligent valg for bedrifter. Kundeservicebedrifter tilbyr 24/7 kundestøtte for å håndtere høye kundevolumer. LiveAgent anses å være det beste alt-i-ett-klagebehandlingssystemet, mens LiveAgent, Crisp og Kustomer tilbyr selvbetjening til en rimelig pris. LiveAgent er det høyest rangerte håndteringssystemet for kundeklager og enkelt å konfigurere, bruke og integrere. En prøveversjon av et kundeklagebehandlings-system lar deg dra nytte av alle funksjoner, og LiveAgent tilbyr den beste verdien til funksjonene prispunkt.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Avtal en demo

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Avtal en demo
Start Free Trial x