Søker duetter et Rocket.Chat alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Rocket.Chat på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Fed up with your help desk software?

Ved å bytte til vårt helpdesk vil du få tilgang til vårt billettsystem som håndterer e-post, live chat, callsenter og kundeportal. Dette vil si sosiale medier som Viber, Facebook, Twitter og Instagram. Med LiveAgents live chat widget og omnichannel billettsystem, vil responstiden din forbedres ytterligere og bli raskere. Les videre for å finne ut mer om LiveAgent sine funksjoner, eller registrer deg for vår 14-dagers gratis prøveperiode.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Save more with LiveAgent

Rocket.chat vs LiveAgent

Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort.
Rocket.chat
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettering for $15/agent/per måned.
Rocket.chat tilbyr billettering for $15/agent/pr. måned.
Live Chat
Chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i billett-og chatplanen for $29/agent/pr. mnd.
Rocket.chat tilbyr Live Chat i planen for $3 pr. måned.
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr callsenter.
Rocket.chat tilbyr ikke callsenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Rocket.chat LiveAgent tilbyr ikke en selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
Rocket.chat tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon i billettplanen for et ekstrabeløp på $39/måned pr. konto eller i All-inclusive planen uten ekstra kostnader.
Rocket.chat tilbyr Twitter-integrasjon i billettplanen for et tilleggsbeløp på $25/pr.måned.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
Rocket.chat tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
Rocket.chat tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Knowledge Base
En kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase.
Rocket.chat tilbyr ikke en kunnskapsbase.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Rocket.chat tilbyr ikke kundeforum.
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for$15/agent/pr. måned.
Rocket.chat tilbyr automatisering og regler i bilettplanen for $3/agent/pr.måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
Rocket.chat tilbyr API funksjoner i planen for ca $3/pr. måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med et menneske.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
Rocket.chat tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Rocket.chat tilbyr ikke videosamtaler.
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i planen for $15/agent/pr. måned.
Rocket.chat tilbyr ubegrenset historikk i planen for $3/pr. måned.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
Rocket.chat tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall med chatknapper på ditt nettsted.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper.
Rocket.chat tilbyr ikke et ubegrenset antall chatknapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $15/agent/pr. mnd.
Rocket.chat tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billetteringsplanen for $3/agent/pr. måned.
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
Rocket.chat tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7 i billettplanen for $15/agent/pr.måned.
Rocket.chat tilbyr kundesupport 24/7 i planen for $3/pr. måned.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Den raskeste chat tjenesten med avanserte funksjoner

Få tilgang til den raskeste live chat applikasjonen med funksjoner som gjør kundesamtalene dine enklere å håndtere. Legg til chat-knappen på nettstedet ditt og la kundene kontakte deg når de trenger det.  Agentene dine kan se hva kundene dine skriver før de sender det inn. Proaktive chatinvitasjoner øker kundeengasjementet. Spor dine besøkende på nettet, distribuer chatter og få tilgang til hele chatloggen.

Få en postiv opplevelse med vår live chat

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Kommuniser via alle offentlige populære kanaler

Med tilgang til alle nødvendige kommunikasjonskanaler, vil du forbedre kommunikasjonen med kunder og teamet ditt. 

Begynn å ta vare på dine kunder via e-postbilletter, live chat, kundeportal, callcenter, Viber og sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram. Alt er organisert i et og samme billettsystem, slik at du kan gi den beste kundeopplevelsen – hvor som helst, når som helst.

Flerkanalsverktøy i ett brukergrensesnitt

Oppdag billettfunksjoner og integrasjoner med verktøyene du liker.

God kundeserviceopplevelse gjort enkelt

Grunnleggende kommunikasjonsfunksjoner er bare begynnelsen, hvert eneste verktøy og kommunikasjonskanal sikkerhetskopieres av avanserte funksjoner som løser kundeproblemer direkte. LiveAgent støtter også over 70 integrasjoner med en populær programvare, som du kan bruke for å samle arbeidsflyten din på ett og samme sted. Ta en titt på den komplette listen over funksjoner for hvert verktøy som LiveAgent tilbyr, og finn ut hvordan de kan gjøre arbeidsflyten din smartere.
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
Banebrytende programvare

Visste du at?

LiveAgent ble etablert i 2006, og var de første på markedet som kunne tilby live chat og en helpdesk-løsning. I 2021 var LiveAgent kåret til den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener i dag over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.
30%

Generer flere inntekter

Tilby en minneverdig kundeopplevelse som øker inntektene.

97%

Forbedre tilfredsheten

Gjør dine kunder fornøyd med lynrask respons.

16×

Øk kundeverdien

Få mer salg ved å holde kundene dine lojale mot ditt varemerke.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

En postiv opplevelse for alle våre kunder

Vi strever for å tilby den samme gode opplevelsen som du vill gi alle dine kunder. Derfor er vårt kundesupportteam tilgjengelig for deg 24/7. Kontakt oss via e-post, chat, telefon eller ta en titt på kundeportalen vår når du trenger informasjon, og om du har noen ytterligere spørmål. Vi holder prisene rettferdige, slik at du ikke trenger å sprenge budsjettet ditt med en unødvendig og dyr helpdesk-løsning. Gi det et forsøk og se hvorfor kundene våre bytter til LiveAgent fra diverse andre plattformer.
Attester

Oppdag hvorfor våre kunder liker å jobbe med LiveAgent

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer en utmerket live chat støtte, billettering og automasjon som gjør at vi kan gi eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo

Klar til å gi det et forsøk?

Se vår video og finn ut hvordan LiveAgent kan forbedre din helpdesk-løsning. Du kan også sjekke ut våre rimelige prisplaner eller start en gratis 14-dagers prøveperiode for å få LiveAgent opplevelsen. Det kreves ingen kredittkortinformasjon eller bindingstid.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sammenlign oss med andre

    Relaterte artikler tilRocket.Chat alternativ
    LiveAgent er en hjelpepult løsning som samler flere kanaler på et grensesnitt. Lær mer om Bold360 alternativet og start å fortjen industri fordeler.

    Søke om det rette Bold360 alternative?

    Forbedre kundesegmentering og produktivitet med LiveAgent! Rimelige priser, avansert automatisering og hjelpsom støtteteam døgnet rundt.

    LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

    Ser du etter et alternativ til OTRS?

    LiveAgent hjelper bedrifter med å håndtere kundeservice mer effektivt ved å tilby ulike kanaler for kommunikasjon og reduserte kostnader.

    Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

    Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

    LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.

    LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

    HelpSpot alternativ - LiveAgent

    LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

    Ser du etter et alternativ til CallHub? Søket ditt er over, LiveAgent tilbyr omnikanal-støtte, mange funksjoner og til en god pris.

    Ser du etter et CallHub-alternativ?

    LiveAgent er anerkjent som den beste helpdesk-programvaren for SMB i 2020, med positive anmeldelser og god kundestøtte.

    LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

    Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

    LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x