Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

Trenger du og observere kvaliteten til din tjeneste? Ønsker du og forbedre agentene dine sine ferdigheter?

Bruk en samtale opptak programvare! Det er det perfekte verktøyet for kvalitetsforsikring, agent trening, Opprettholde åpenhet, og lagre samtaler for juridiske grunner.

Vi tilbyr en 14 dagers gratis prøveperiode, ingen kreditt kort er nødvendig. Test ut våres programvare i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Hva er en samtale opptak programvare?

En samtale opptak programvare er et verktøy som tar opp telefon samtaler og lagrer opptakene som en digital file. Ringesenter opptak programvarer funker generelt gjennom VoIP eller gjennom PSTN.

Foruten om å ta opptak av samtaler, har avanserte samtale opptak verktøy muligheten til og spore og logge detaljer om samtalen og den som ringer.

Hvorfor bruker bedrifter samtale opptak programvarer?

Agent trening

Ringesenter opptak kan bli bruker for å trene agenter og ombordstigning. Velg ut det beste samtale eksempel og få dine nye agenter til og studere og lære fra den beste læren de hører i samtale opptaket.

Juridisk beskyttelse

Samtale opptak kan beskytte din bedrift når det kommer til juridiske hendelser. Bevis forfall aktsomhet ved å lagre alle samtalene du lager og får. LiveAgent tilbyr ubegrenset lagringsplass for ringesenter opptak.

Bedrifts åpenhet

Gi åpenhet til din kundestøtte. Ved å ha opptak av alle samtalene som er laget, agenter kan enkelt gi fra seg billetter. En kan enkelt fortsette hvor en annen sluttet. all konteksten er der!

Mer en bare en samtale opptaks programvare

LiveAgent er det eneste stoppet du trenger for kundeservice tjenester. Det er den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter som tilbyr billettering, live-chat, og kunnskapsbase evner.

Smart samtale tildeling

LiveAgent tildeler innkommende samtaler til passende avdelinger og agenter ved bruk av tilfeldige oppgaver eller prioriterte oppgaver.

Samtaler blir bare tildelt til agenter som er tilgjengelig, og som har muligheten til å ta telefon.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent

IVR & amp; ring tilbake alternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Begynn å chatte i dag!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Personlig tjeneste med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en mot en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

Bli personlig i dag!

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

percentage graph

Hvorfor er LiveAgents samtale opptaks programvaren det riktige valget for deg?

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT -personalet.

Alt-i-en flerkanals plattform

Samtale opptaks programvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, samtaler og sosiale media meldinger.

ubegrenset lagringsplass for opptak

Ta opp og lagre en ubegrenset mengde opptak av call center. Hver eneste samtale du foretar gjennom LiveAgent blir registrert, lagret i en billett og tilgjengelig når du trenger det.

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å gi den beste kundeservicen som er mulig siden 2004. Bli med i LiveAgent familien, og finn ut hvorfor vi er den #1 rangerte hjelpepult programvaren for små og medium størrelse bedrifter.

Hva sier våres klienter?

Vi har samlet mer en 3,000 bruker anmeldelser på programvare anmeldelse nettsider som Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.

Relaterte artikler tilSamtale opptak programvare
Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren på markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til et høyere nivå.

Ringesenter Programvarer

Oppdag LiveAgents beste ringesenter-programvare for 2024! Nyt omnikanal support, avanserte funksjoner og gratis prøveperiode uten kredittkort."

Med en callsenter-programvare kan alle bedrifter uavhengig av størrelse sette opp et virtuelt kundesenter som ruter og sentraliserer telefonsamtaler på få minutter.

Callsenter

Oppdag alt om callsentre! Lær hva et callsenter er, hvilke funksjoner som er avgjørende, og hvordan callsenter-programvare kan forbedre kundeservice og tilfredshet. Utforsk viktige verktøy som ACD, rapportering, samtaleopptak, og mer. Finn ut hvordan du kan redusere driftskostnader og øke kundetilfredshet. Besøk oss for å optimalisere din kundeserviceopplevelse.

Å ha en god kundeserviceprogramvare har blitt et must for moderne virksomheter som streber etter å bygge positive kunderelasjoner.

Hva er kundeservice?

Oppdag hva kundeservice er og hvorfor det er kritisk for kundelojalitet og opplevelse. Lær om forskjellige typer kundeserviceprogramvare, rollen til kundeserviceagenter, og hvordan myke ferdigheter påvirker servicekvaliteten. Utforsk hvordan godt kundeserviceprogramvare kan forbedre din virksomhet ved å automatisere prosesser og samle verdifulle kundeinnsikter. Besøk for å forbedre dine kundeserviceferdigheter!

En omfattende programvare for overvåking av telefonsenter lar deg strømlinjeforme og forbedre kvaliteten på samtalene dine.

Samtaleovervåkingsprogramvare

Få bedre kontroll over samtalene dine og øk kundelojaliteten med LiveAgents samtaleovervåkingsprogramvare. Prøv gratis i dag! For kun $39 per bruker per måned, tilbyr LiveAgent skybaserte løsninger som strømlinjeformer og forbedrer kvaliteten på samtalene dine. Perfekt for kundesentre som ønsker avansert kundeservice og effektiv opplæring. Besøk nå og oppdag hvordan du kan løfte din kundeservice til nye høyder!

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start a Free Trial x