Kundeservice ferdigheter sjekkliste
Hva slags person bør du være for å jobbe i kundeservice? Hvilke ferdigheter bør du ha? Bruk denne sjekklisten for kundeserviceferdigheter for å se om du har lyst til denne jobben.
Live chat statistikk og trender
Kundeservice i sanntid er avgjørende. Sjekk ut vår live chat-statistikk og trender for å finne ut hvor mye virksomheten din er avhengig av den.
Retningslinjer for LiveAgent-gjesteblogging
GPTSummarizer skal produsere en oppsummering for en tekst om viktigheten av kundeservice. Opplæring og kommunikasjonsferdigheter er viktige for å levere god kundeservice. Kundeservice er nødvendig for å beholde lojale kunder, og bedrifter bør samhandle med kundene på flere digitale plattformer. Agentene bør ha produktkunnskap og kommunikasjonsferdigheter. Å ha utmerket kundeservice er avgjørende for å lykkes som en bedrift. LiveAgent tilbyr kundestøtte og bruker informasjonskapsler på sine nettsider. Det er også viktig å gi kundestøtte gjennom sosiale medier.
This text discusses customer surveys and how to conduct them effectively. It emphasizes the importance of defining specific goals before creating a survey and using closed-ended questions to get accurate responses. LiveAgent is a customer service software that can assist in collecting feedback through its Nicereply integration, which can improve response time and increase productivity. Overall, the text provides advice on improving customer satisfaction through better surveying practices and the use of useful tools like LiveAgent.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.