Skrive hastighets prøve

Hva er en god skrive hastighet?

Det er ikke noe helt sikkert svar når det kommer til en god skrive hastighet, men, den vanlige skrive hastigheten for de fleste er rundt 40 ord per minutt (WPM). Vis du søker på en jobb som krever mye skriving ( som en kundestøtte representant som må skrive mye på live-chat) da må du kunne skrive rundt 60-80 ord i minuttet. Andre høyt nivå skrive jobber (som advokatfullmektiger, sekretær eller transkripsjonist) kan kreve at du skriver 100 ord i minuttet.  

Hvorfor er det viktig å skrive fort?

Ansatte favorittseirer raske skrivere fordi de kan få mer jobb gjort på kort tid. Men, det er viktig at du ikke ofrer nøyaktigheten av din skriving for fart. Vis du skriver fort men gjør mange feil i prosessen, da må du gå tilbake og fikse alt du skrev feil, noe som er langt fra effektivt. Vis du gjør mange feil, tenk på å perfektiviser dine skrive ferdigheter med våres skrive prøve.  

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Skrive hastighets prøve drevet av LiveAgent

LiveAgent er den første noen sinne hjelpepulten og live-chat programvaren som har truffet merket. Det har hvert omkring siden 2003, ved å hjelpe bedrifter å gi utmerket støtte til deres kunder.

Er du klar til å prøve oss ut?

Overveldet med spørsmål?

Ønsker du å forbedre din skrive hastighet for å avta billettbelastning? Ingen problem.

Bruk din LiveAgent verktøyboks for å overaske dine kunder med lynraske svar som er kunnskapsrik og personlige på samme tid.

Med LiveAgent, er det å gi verdensklasse kundeservice lett.

Woman brainstorming

Hvordan kan en skrive prøve hjelpe din bedrift?

Forbedrer produktiviteten til agentene

Som skrive hastighet øker, forbedres også agentenes produktivitet. Desto rasker dine agenter skriver, jo fortere kan de løse billetter og gå over til mer komplekse oppgaver.

Rask løsnings tid

Raskere skrive hastighet betyr raskere løsnings tid. Overask dine kunder med lynraske svar på live-chat eller sosiale media ved å forbedre din skrive hastighet med våres live-chat skrive prøve. 

Høyere kundetilfredshet

Kunder vil at deres spørsmål skal svares so fort som mulig. Gled dem med rask skrive hastighet og løsnings tid, og øk kundetilfredshet samtidig.

Forbedre samtaler og salg

Rask skrive hastighet kan hjelpe deg å konvertere webside besøkende om til betalte kunder. Sammensett dine raske skrive ferdigheter med en proaktiv live-chat invitasjon og du er gull. 

OSS

En skrive hastighets prøve er en prøve som måler antall ord og karakterer du kan skrive per minutt. I tillegg til fart, måler også skrive prøven stave nøyaktigheten.

Den vanlige skrive hastigheten varierer fra industri til industri, men, den vanlige skrive hastigheten for en profesjonell skriver er mellom 65-70 WPM.

Forkortelsen WPM står for ord per minutt. Når du tar en skrive prøve, burde du prøve å få mellom 65-70 ord per minutt. 

CPM er nummer karakterer som du skriver per minutt, inkludert alle dine feil.

Vis du ønsker og skrive fortere er det viktig og øve å skrive og finne ut den riktige posisjonen for dine fingrer på tastaturet. Ikke fokuser på din skrive hastighet når du nettopp starter. I stede, prøve og fokuser på å treffe de riktige knappene uten og se på tastaturet. Når du for sansen på vær av knappenes plass, prøv og øk farten. En god måte på å forbedre din skrive hastighet er å ta en øve prøve for å se din framgang over tid.

Å spørre eksisterende ansatte å ta en skrive prøve kan hjelpe å forbedre produktivitet, kunde tilfredshet og etter vert inntekt. Jo raskere dine ansatte kan løse kunde problemer, jo mer tilfredsstilte vil dine kunder bli. I gjengjeld, høy kundetilfredshet grad vil forbedre oppbevaringsgrader og inntekt.

Skrive hastighet er viktig i kundeservice fordi jo fortere en støtte agent kan skrive, jo flere billetter kan han svare. Dette senker billettbelastning, forbedrer produktivitet og forbedrer kundetilfredshet.

Å lære tastatur snarveier når du har mestret det grunnleggende av skriving kan det hjelpe deg å forbedre produktivitet og effektivitet fordi det reduserer antall klikker du må ta for å utføre en funksjon. 

Du bør teste dine skrive hastighet i det minste en gang i måneden. Fordi nøyaktigheten og hastigheten av din skriving er avhengig av muskelminne, det er bra og trene det med tilfeldig genererte ord som er generert i skrive prøver. 

Skrive hastighet har en betydning fordi det indikerer hvor raskt og nøyaktig du kan skrive. Mange bedrifter bruker skrive hastigheter som en referanseindeks for å finne ut om du passer bra for forskjellige type posisjoner som en kundeservice representant, sekreter, eller notattakeren. 

Den beste måte å øve på å skrive raskt er å ta skrive prøver over og over igjen. I starten, er det viktig og fokusere på din muskelminne, finger plassering og å prioritere nøyaktighet foran hastighet. Over tid, som din muskelminne tilpasser seg og du treffer de riktige knappene, kan du starte å skifte fokuset ditt på å skrive fort.

LiveAgents skrive prøve er gratis. Vi ønsker og lage et verktøy som du kan bruke over og over igjen for å øve og for å perfekte dine skriveferdigheter.

Det er ingen ideell tastatur/finger justering. Men, dine fingre bør føles komfortable med deres posisjon på tastaturet. Det kan hjelpe å kurve dine finger litt og plassere dine hender forsiktig ned, så de er klar for å røre seg. 

Vis du ønsker og vedlikeholde nøyaktighet og skrive rast samtidig, er det viktig å se bort fra tastaturet ditt, og i stede, stole på dine sanser og muskelminner. Vis du starter og ser på tastaturet, kan dine fingrer falle ut av synkronisering. 

Ikke alle ansatte vil bry seg om din skrive hastighet, men, vis du søker på en jobb som er rundt skriving, kan din skrive hastighet være en deal-breaker. Generelt , kundestøtte representer, sekretærer, tekstforfattere eller ekspeditører må ha rundt vanlig eller over vanlig skrive hastighet for å bli tatt i betraktning for jobben. 

Du vil være i gode hender!

Relaterte artikler tilSkrive Prøve
LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. LiveAgent er den mest anmeldte hjelpepult programvaren for myndigheter i 2019.

Hjelpepult programvare for myndigheten

Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.

Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.

Vurderer du LiveAgent hjelpepult programvaren? Fyll inn dine detaljer så kan du starte en Gratis Prøveperiode, uten forpliktelser, ingen kredittkort informasjons trengs.

Start din gratis prøveperiode i dag

LiveAgent offers a variety of customer service software solutions, including self-service and email processing software. They also offer VoIP telephone systems and complaint management software. The website includes customer reviews, pricing information, and a partner program. LiveAgent uses cookies and offers a free trial. They can be contacted through a contact form, Messenger, WhatsApp, or live chat.

Med verktøyet Gjennomsnittlig Behandlingstid kan du spore hvor mye tid hver agent bruker per billett. Fra billetten åpnes til den er løst.

Gjennomsnittlig behandlingstid

Kundesenterløsning forbedrer B2C-kommunikasjon, øker agenters produktivitet og gir bedre kundeserviceopplevelse. LiveAgent kan forbedre kundestøtten.

Hadde du likt og fått en gratis LiveAgent konto? Start og registrer deg, det er enkelt og tar bare noen minutter og sette opp.

Lag en Gratis Konto

The text promotes LiveAgent and offers updates and discounts for subscribing to the newsletter. It also includes sales contacts and a demo option. There is an installation process for LiveAgent and the website uses cookies. The contact form includes options for messenger, WhatsApp, and live chat.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Prissetting

Gi kundene beskjed med åpningstidsfunksjonen, opprett avdelinger for ansvarsfordeling, segmenter kunder etter interesser, og få umiddelbar tilbakemelding med nettprattilfredshet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo