Skrive hastighets prøve

Hva er en god skrive hastighet?

Det er ikke noe helt sikkert svar når det kommer til en god skrive hastighet, men, den vanlige skrive hastigheten for de fleste er rundt 40 ord per minutt (WPM). Vis du søker på en jobb som krever mye skriving ( som en kundestøtte representant som må skrive mye på live-chat) da må du kunne skrive rundt 60-80 ord i minuttet. Andre høyt nivå skrive jobber (som advokatfullmektiger, sekretær eller transkripsjonist) kan kreve at du skriver 100 ord i minuttet.

Hvorfor er det viktig å skrive fort?

Ansatte favorittseirer raske skrivere fordi de kan få mer jobb gjort på kort tid. Men, det er viktig at du ikke ofrer nøyaktigheten av din skriving for fart. Vis du skriver fort men gjør mange feil i prosessen, da må du gå tilbake og fikse alt du skrev feil, noe som er langt fra effektivt. Vis du gjør mange feil, tenk på å perfektiviser dine skrive ferdigheter med våres skrive prøve.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Skrive hastighets prøve drevet av LiveAgent

LiveAgent er den første noen sinne hjelpepulten og live-chat programvaren som har truffet merket. Det har hvert omkring siden 2003, ved å hjelpe bedrifter å gi utmerket støtte til deres kunder.

Er du klar til å prøve oss ut?

Gratis prøveperiode

Overveldet med spørsmål?

Ønsker du å forbedre din skrive hastighet for å avta billettbelastning? Ingen problem.

Bruk din LiveAgent verktøyboks for å overaske dine kunder med lynraske svar som er kunnskapsrik og personlige på samme tid.

Med LiveAgent, er det å gi verdensklasse kundeservice lett.

Free Trial
Woman brainstorming

Hvordan kan en skrive prøve hjelpe din bedrift?

Forbedrer produktiviteten til agentene

Som skrive hastighet øker, forbedres også agentenes produktivitet. Desto rasker dine agenter skriver, jo fortere kan de løse billetter og gå over til mer komplekse oppgaver.

Rask løsnings tid

Raskere skrive hastighet betyr raskere løsnings tid. Overask dine kunder med lynraske svar på live-chat eller sosiale media ved å forbedre din skrive hastighet med våres live-chat skrive prøve. 

Høyere kundetilfredshet

Kunder vil at deres spørsmål skal svares so fort som mulig. Gled dem med rask skrive hastighet og løsnings tid, og øk kundetilfredshet samtidig.

Forbedre samtaler og salg

Rask skrive hastighet kan hjelpe deg å konvertere webside besøkende om til betalte kunder. Sammensett dine raske skrive ferdigheter med en proaktiv live-chat invitasjon og du er gull. 

OSS

En skrive hastighets prøve er en prøve som måler antall ord og karakterer du kan skrive per minutt. I tillegg til fart, måler også skrive prøven stave nøyaktigheten.

Den vanlige skrive hastigheten varierer fra industri til industri, men, den vanlige skrive hastigheten for en profesjonell skriver er mellom 65-70 WPM.

Forkortelsen WPM står for ord per minutt. Når du tar en skrive prøve, burde du prøve å få mellom 65-70 ord per minutt. 

CPM er nummer karakterer som du skriver per minutt, inkludert alle dine feil.

Vis du ønsker og skrive fortere er det viktig og øve å skrive og finne ut den riktige posisjonen for dine fingrer på tastaturet. Ikke fokuser på din skrive hastighet når du nettopp starter. I stede, prøve og fokuser på å treffe de riktige knappene uten og se på tastaturet. Når du for sansen på vær av knappenes plass, prøv og øk farten. En god måte på å forbedre din skrive hastighet er å ta en øve prøve for å se din framgang over tid.

Å spørre eksisterende ansatte å ta en skrive prøve kan hjelpe å forbedre produktivitet, kunde tilfredshet og etter vert inntekt. Jo raskere dine ansatte kan løse kunde problemer, jo mer tilfredsstilte vil dine kunder bli. I gjengjeld, høy kundetilfredshet grad vil forbedre oppbevaringsgrader og inntekt.

Skrive hastighet er viktig i kundeservice fordi jo fortere en støtte agent kan skrive, jo flere billetter kan han svare. Dette senker billettbelastning, forbedrer produktivitet og forbedrer kundetilfredshet.

Å lære tastatur snarveier når du har mestret det grunnleggende av skriving kan det hjelpe deg å forbedre produktivitet og effektivitet fordi det reduserer antall klikker du må ta for å utføre en funksjon. 

Du bør teste dine skrive hastighet i det minste en gang i måneden. Fordi nøyaktigheten og hastigheten av din skriving er avhengig av muskelminne, det er bra og trene det med tilfeldig genererte ord som er generert i skrive prøver. 

Skrive hastighet har en betydning fordi det indikerer hvor raskt og nøyaktig du kan skrive. Mange bedrifter bruker skrive hastigheter som en referanseindeks for å finne ut om du passer bra for forskjellige type posisjoner som en kundeservice representant, sekreter, eller notattakeren. 

Den beste måte å øve på å skrive raskt er å ta skrive prøver over og over igjen. I starten, er det viktig og fokusere på din muskelminne, finger plassering og å prioritere nøyaktighet foran hastighet. Over tid, som din muskelminne tilpasser seg og du treffer de riktige knappene, kan du starte å skifte fokuset ditt på å skrive fort.

LiveAgents skrive prøve er gratis. Vi ønsker og lage et verktøy som du kan bruke over og over igjen for å øve og for å perfekte dine skriveferdigheter.

Det er ingen ideell tastatur/finger justering. Men, dine fingre bør føles komfortable med deres posisjon på tastaturet. Det kan hjelpe å kurve dine finger litt og plassere dine hender forsiktig ned, så de er klar for å røre seg. 

Vis du ønsker og vedlikeholde nøyaktighet og skrive rast samtidig, er det viktig å se bort fra tastaturet ditt, og i stede, stole på dine sanser og muskelminner. Vis du starter og ser på tastaturet, kan dine fingrer falle ut av synkronisering. 

Ikke alle ansatte vil bry seg om din skrive hastighet, men, vis du søker på en jobb som er rundt skriving, kan din skrive hastighet være en deal-breaker. Generelt , kundestøtte representer, sekretærer, tekstforfattere eller ekspeditører må ha rundt vanlig eller over vanlig skrive hastighet for å bli tatt i betraktning for jobben. 

Du vil være i gode hender!

Relaterte artikler tilSkrive Prøve
Checklists - Kundeservice Ferdigheter Sjekkliste

Kundeservice ferdigheter sjekkliste

Hva slags person bør du være for å jobbe i kundeservice? Hvilke ferdigheter bør du ha? Bruk denne sjekklisten for kundeserviceferdigheter for å se om du har lyst til denne jobben.

Undersokelse - Live Chat Statistikk Og Trender

Live chat statistikk og trender

Kundeservice i sanntid er avgjørende. Sjekk ut vår live chat-statistikk og trender for å finne ut hvor mye virksomheten din er avhengig av den.

Vi godtar for øyeblikket gjesteinnlegg og vi elsker dem, men husk at vi er veldig kresne når det gjelder kvaliteten på dem.

Retningslinjer for LiveAgent-gjesteblogging

GPTSummarizer skal produsere en oppsummering for en tekst om viktigheten av kundeservice. Opplæring og kommunikasjonsferdigheter er viktige for å levere god kundeservice. Kundeservice er nødvendig for å beholde lojale kunder, og bedrifter bør samhandle med kundene på flere digitale plattformer. Agentene bør ha produktkunnskap og kommunikasjonsferdigheter. Å ha utmerket kundeservice er avgjørende for å lykkes som en bedrift. LiveAgent tilbyr kundestøtte og bruker informasjonskapsler på sine nettsider. Det er også viktig å gi kundestøtte gjennom sosiale medier.

Spørreundersøkelser fylt ut av kunder etter deres erfaring med støttepersonalet er kjent som kundetilfredshetsundersøkelser.

Kundetilfredshetsundersøkelse

This text discusses customer surveys and how to conduct them effectively. It emphasizes the importance of defining specific goals before creating a survey and using closed-ended questions to get accurate responses. LiveAgent is a customer service software that can assist in collecting feedback through its Nicereply integration, which can improve response time and increase productivity. Overall, the text provides advice on improving customer satisfaction through better surveying practices and the use of useful tools like LiveAgent.

Få mer informasjon om strømoppringer. Forstå i dybden med forklaringer fra fagfolk.

Strømoppringer

Telemarketingprogramvare bør integreres med CRM, ha god opplæring og støtte for utgående samtalekampanjer. LiveAgent tilbyr kundeserviceprogramvare med VoIP-telefonsystem og selvbetjeningsprogramvare. Strømoppringere gir effektivitet i utgående oppringingssamlinger.

Hva er kundenes forventninger og preferanser for din bedrift? Du kan finne statistikk i artikkelen vår og se selv.

Forventninger og preferanser

Kundene forventer rask og kvalitetsrik støtte fra live chat. De foretrekker menneskelig interaksjon og verdsetter grundig støtte av høy kvalitet. Sanntidsassistanse er viktigst, og kundene forventer svar innen 6-15 sekunder.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x