Vil du migrere fra Vision til LiveAgent?
LiveAgent er en populær helpdeskprogramvare for SMB i 2019 og 2020. Bedrifter som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruker LiveAgent for å tilby verdensklasse kundestøtte. LiveAgent støtter også tilpassede språkwidgets og tilbyr planer for små bedrifter og profesjonelle markedsførere, og ideelle for små til mellomstore bedrifter. Prisene er $15/mnd og $29/mnd. Overfør dataene dine i dag for å bli med på deres popularitet.
LiveAgent tilbyr en gratis plan og rimelige priser på tre andre planer og støtter flere språk. De har fantastisk kundeservice og en fullt utstyrt help desk-løsning med over 179 funksjoner og 40 integrasjoner. Overfør data fra Kayako til LiveAgent for å nyte disse fordelene. LiveAgent er den mest anmeldte helpdeskprogramvaren ifølge SMB i 2020 og tilbyr en 14-dagers prøveperiode uten kredittkort. Det er flere planalternativer tilgjengelig for forskjellige bedriftsstørrelser.
LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.
LiveAgent er en verktøy for å kommunisere med kunder som er høyt verdsatt av mange bedrifter. Det gir god kundestøtte og øker kundetilfredshet og salg. LiveAgent er enkelt å bruke, gir nyttige rapporteringsfunksjoner og kan integreres med ulike kanaler som e-post, sosiale medier og telefon. Mange bedrifter har vært fornøyde med å bruke LiveAgent, og det har resultert i forbedret kundetilfredshet og økt betalt kundeomdannelse.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer