Gratis Prøveperiode

Stressfri støtteprogramvare for sosiale medier

Len deg tilbake og slapp av mens LiveAgent konverterer alle varsler til billetter.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Støtte for sosiale medier i helpdesk

LiveAgent er en omni-channel helpdesk-programvare som samler alle dine kundeinteraksjoner fra flere sosiale nettverk og organiserer dem logisk på ett sted. Ved å bruke LiveAgent for kundeservice kan du fokusere på de viktigste forretnings-oppgavene samtidig som du holder kundetilfredsheten høy.

Støtten for sosiale medier fra LiveAgent er rask, effektiv og kostnadseffektiv. Prøv det i dag.

  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • SoftwareAdvice front runners 2022
  • capterra shortlist 2022
  • GetApp category leaders 2022

La LiveAgent håndtere meldingene dine på sosiale medier

Blir du ofte distrahert av meldinger fra sosiale medier fra potensielle prospekter og kunder? Det kan du bare glemme. Koble alle sosiale mediekanaler til LiveAgent og dra nytte av den avanserte automatiseringen. Med en ubegrenset historie og enhetlige meldinger får du et fullstendig bilde av hver person du noen gang snakker med.

Hva er inkludert?

Facebook

Vår Facebook-integrasjon eliminerer behovet for å overvåke flere enheter, sosiale medie kontoer og deling av påloggingsinformasjon. Alle agenter kan svare på billetter fra den universelle innboksen din. Dermed er det ikke nødvendig å være avhengig av en Facebook side administrator. Det er enkelt å bruke Facebook-integrasjonen din. Bare koble din Facebook bedriftsside (eller -sider!) til LiveAgent-dashbordet og kom i gang. Eventuelle kommentarer på sosiale innlegg eller omtaler av siden din blir automatisk konvertert til billetter, som du kan svare på og deretter arkivere. Som et resultat kan det hjelpe deg med å bygge et lojalt nettsamfunn ved å øke kundeengasjementet.
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

LiveAgents Facebook Messenger integrasjon lar deg chatte i sanntid med kundene dine. Når Facebook siden din mottar en direktemelding, konverteres den umiddelbart til en billett og skyves inn i LiveAgent-dashbordet. Du kan enkelt svare, sende vedlegg eller til og med trykke på “Liker”-knappen.

Twitter

LiveAgents Twitter-integrasjon lar deg overvåke alle @omtaler av din side eller hvilken som helst #hashtags etter eget valg.

Bare koble Twitter-kontoen din til LiveAgent-dashbordet og velg hvilke hashtags og omtaler du vil overvåke. Alle overvåkede hashtags og omtaler blir automatisk konvertert til billetter, og kan automatisk tilordnes til den avdelingen du velger. LiveAgent vil automatisk hente alle tweets med dine overvåkede søkeord, og du kan begynne å svare på dem fra dashbordet.

Instagram

LiveAgents Instagram-integrering lar deg se og svare på innlegg du ble merket eller nevnt i, samt svare på eventuelle kommentarer på innleggene dine på sosiale medier. I tillegg, med LiveAgents universelle innboks, har du alle billettene dine under ett tak, så det er ikke nødvendig å overvåke flere enheter eller kontoer. Som et resultat sparer LiveAgent agentene dine for tid, forbedrer responstidene deres på forespørsler og øker agentproduktiviteten på samme tid. Prøv det i dag og skap en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med en gang.

Viber

LiveAgents Viber-integrasjon gjør deg i stand til å motta og svare Viber-meldinger i den universelle innboksen din. Sjekk ut hvordan det fungerer i demovideoen vår!

Nyttige funksjoner for å øke hastigheten på støtten for sosiale medier

Du trenger ikke bruke timer på sosiale medier for å svare kundene dine i tide.

Hver private meldinger fra sosiale mediekanaler vil ende opp på samme sted som e-poster, chatter og anrop.

Velg blant hundrevis av utløsere og betingelser for å automatisere arbeidsflyten og prosessene dine.
Bruk spesifikke tagger eller separate avdelinger for å administrere støttekanalene dine for sosiale medier.
Øk produktiviteten ved å bruke hermetiske meldinger, legge til vedlegg og sette inn notater.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Rimelig priset programvare

Vi har tatt en annen tilnærming enn andre programvarer på markedet. Vi tilbyr visse kanaler som kan legges til, noe som sparer deg penger, spesielt dersom du har et stort antall agenter. Betal kun for det du bruker med våre priser.

Add-on

Add-on

Pay for social media channels only when you need them.

$39/mo
Add-on

All-Inclusive

Every single LiveAgent feature including social media support.

$49/mo

Ha et konkurransefortrinn

Ved å strømlinjeforme din sosiale kundeservice til helpdesk-programvare, får du en fordel fremfor konkurrentene dine. Kunder ønsker å kontakte deg enkelt, uten å måtte finne ut hvilken sosiale mediekanal som er raskest og mest sannsynlig å få svar på.

Husk at gode gamle e-poster gradvis erstattes av sanntids live chat, kundesenterprogramvarer og meldinger på sosiale medier. Med LiveAgent kan du gi umiddelbare svar. Å investere i en kundeserviceprogramvare vil hjelpe deg med å tilby rask, praktisk og sømløs kundestøtte.

Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Øk kundelojalitet

Bedrifter kan forbedre kundeoppbevaring gjennom ulike markedsføringsstrategier, inkludert gaveutdelinger, undersøkelser og rabatter.

Men den mest glemte sosiale mediestrategien er å tilby eksepsjonell kundeservice. Det er ingen hemmelighet at fornøyde kunder har en tendens til å komme tilbake.

For å oppnå fantastisk kundestøtte, må du først utstyre kundestøtteteamet ditt med et ordentlig verktøy for administrasjon av sosiale medier.

LiveAgent samler alle omtalene og meldingene dine i én enkelt plattform, noe som gjør at kundeservice representantene dine kan være mer effektive. Som et resultat forbedrer du kundeengasjementet og dermed kundeoppbevaringen også.

Over 30,000 bedrifter kan ikke ta feil

Se våre suksesshistorier og attester for å finne ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.

Bruk oss på den måten du vil

LiveAgent tilpasser seg bedriftens størrelse og bransje. Vi har hjulpet organisasjoner av alle typer og størrelser. Sjekk hva de har å si om bruk av programvaren vår.

Business bag - icon

Bedriftløsninger

Start-ups & Selskaper

Bedrift

Regjeringen

Edu & NGO

Industry Solutions - icon

Bransjeløsninger

E-handel og tjenester

Reise og overnatting

Markedsføring og Telco

Underholdning

Grunner til hvorfor du bør bruke
sosial kundeservice-programvare

Har du noen gang lurt på hvorfor selskaper begynte å kommunisere med kundene sine gjennom programvarer for sosial kundeservice i stedet for direkte på sosiale medier? Det er fordi de var lei av å overvåke sosiale medier fra forskjellige enheter, dele ut informasjon for pålogging og bytte mellom mange faner! Kan du identifisere deg med dette?

 

Smiley face icon

Mangel på det store bildet

Vet du ikke hva den forrige samtalen din med en kunde handlet om fordi den var på en annen kanal? LiveAgent holder styr på det.
Clock icon

Tap av verdifull tid

Bytter du mellom ulike typer programvare for ofte? La LiveAgent gjøre jobben for deg.

 

Web icon

Vanskelig å administrere

Administrerer du flere profiler på forskjellige sosiale nettverk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ett dashbord.

 

Hva er kundeservice på sosiale medier?

Kundeservice på sosiale medier er en relativt ny programvare nisje. Hovedmålet er å samle hver melding og omtale av merkevaren din på forskjellige sosiale nettverk inn i ett system hvor du kan kommunisere med ditt publikum. Den største fordelen med å være en del av et omnikanal helpdesk-system er at du kan se kunde-interaksjoner fra andre kundestøtte-kanaler på samme sted.  Hver melding vil bli samlet inn i samme universelle innboks og deretter forvandlet til enhetlige billetter.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Hvordan velge sosialt støttesystem?

Hvis du har bestemt deg for å begynne å støtte publikum på sosiale medier utenfor bestemte nettverk, kan det være lurt å skrive ned alle kravene til systemet. I første runde bør du sjekke om du skal flytte e-postkommunikasjonen til samme sted, hvor du vil motta meldinger på sosiale medier.

Etter det kan du vurdere å tilby live chat-støtte, og legge til et inngående kundesenter, eller gi selvbetjeningsstøtte via en kunnskapsbase. Sist, men ikke minst, vil du kanskje ha en plattform som en kundeportal, der brukere kan finne alle forespørslene sine, sende inn spørsmål til et forum, foreslå forbedringer og gi tilbakemeldinger.

Ikke nøl, prøv LiveAgent i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Det er en grunn til det. Vi tilbyr helpdesk-programvare i verdensklasse som skaper en sømløs opplevelse for både kundeservice-teamet og kundene. Prøv LiveAgent idag med vår gratis 14-dagers prøveperiode, eller prøv vår gratisversjon av LiveAgent. Vi vil gjerne ha deg med!

Don_t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Sammenligning av støtte for sosiale medier

Hvis du ser etter det beste helpdesk-systemet med støtte for sosiale medier, er det viktig å sammenligne forskjellige alternativer. Multi-kanal helpdesk inneholder mye mer enn bare koblinger for sosiale medier. Selv om du kanskje ikke trenger alle funksjonene, er det viktig å ha muligheten til å legge til kanaler etter som virksomheten din vokser.

Hva sier tallene om støtte til sosiale medier?

ticketing email ticketing - icon

Støtte for sosiale medier

65 % av personer i alderen 18–34 år mener sosiale medier er en effektiv kanal for kundeservice. Microsoft p>

Speed o meter - icon

Responstid

48 % av forbrukerne forventer svar på spørsmål og klager på sosiale medier innen 24 timer. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Sømløs Opplevelse

Over 50 % av bedriftene rapporterer at et av de mest kritiske kundeproblemene er “å gi en sømløs kundeopplevelse på tvers av flere kanaler.” Incite Group

call center cloud based call center software - icon

Digital vs Stemme

57 % av kundene vil heller kontakte bedrifter via digitale medier som e-post eller sosiale medier fremfor å bruke stemmebasert kundestøtte. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Merkevare lojalitet stammer fra god service

Vennlige ansatte eller kundeservice representanter er det som gjør en minneverdig opplevelse som får forbrukere til å holde seg til én merkevare, for 73 % av kundene.

Det kan være enkelt å gi denne opplevelsen hvis du vet hva det innebærer. Ifølge Shep Hyken, en ekspert på kundeservice, bør kundestøtte representanter svare i tide, på en personlig måte, og aldri glem å stille ekstra spørsmål. For eksempel, hvis en kunde ber deg om å løse problemet raskt, spør dem hvor raskt for å oppfylle forventningene deres.

Husk at lojale kunder øker avkastningen fordi de har en tendens til å kjøpe mer.

Alle støttekanaler under ett og samme tak

LiveAgents kundeserviceprogramvare for sosiale medier integreres med flere kommunikasjonskanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vanlige spørsmål

Hva er kundeservice på sosiale medier?

Kundeservice for sosiale medier gir kundeservice til kunder eller potensielle kunder via sosiale medieplattformer som Facebook, Instagram eller Twitter. Kundeservice på sosiale medier inkluderer svar på direktemeldinger, kommentarer og omtaler innen 24 timer.

Hvordan bruke sosiale medier som et verktøy for kundeservice?

Den beste måten å bruke sosiale medier som et verktøy for kundeservice, er å behandle sosiale medie-kanaler som en offisiell billett fra en kunde. Gi raske, ærlige og kunnskapsrike svar på alle meldinger, kommentarer eller omtaler.

Hva er programvare for kundeservice for sosiale medier?

Sosiale medier kundeservice programvare er en del av helpdesk-løsningen. Den gjør det mulig for dine kunderepresentanter å svare på kundehenvendelser raskt fra ett grensesnitt. Som et resultat trenger de ikke å bytte mellom plattformer for å svare. Programvaren kan forhindre kundefrustrasjon og misnøye siden du aldri vil miste oversikten over kundehenvendelser. Å være tilstede og svare raskt er viktig for å bygge kunderelasjoner på SoMe-plattformer. Med denne kundeserviceløsningen for sosiale medier kan du bygge kundelojalitet effektivt med en gang.

Hvorfor er LiveAgent ideell for kundeservice på sosiale medier?

LiveAgent kobles til flere sosiale medie-plattformer. For eksempel, når du får en kommentar eller en omtale på et innlegg fra Instagram, vil du motta en billett i LiveAgent. Det samme gjelder Twitter. Dessuten kan du koble til Viber og Facebook.

Hvorfor er sosiale medier viktige for kundeservice?

Sosiale medier er viktige for kundeservice fordi de gjør det mulig for bedrifter å samhandle med publikum. Bedrifter kan enkelt oppdatere sine kunder om kommende arrangementer, salg eller endringer. På samme måte kan kundene kontakte bedrifter med spørsmål, kommentarer eller bekymringer. Hvis kundespørsmål forblir ubesvart, vil kundene ikke nøle med å ta virksomheten andre steder.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo