LiveAgent er en omni-channel helpdesk-programvare som samler alle dine kundeinteraksjoner fra flere sosiale nettverk og organiserer dem logisk på ett sted. Ved å bruke LiveAgent for kundeservice kan du fokusere på de viktigste forretnings-oppgavene samtidig som du holder kundetilfredsheten høy.
Støtten for sosiale medier fra LiveAgent er rask, effektiv og kostnadseffektiv. Prøv det i dag.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Blir du ofte distrahert av meldinger fra sosiale medier fra potensielle prospekter og kunder? Det kan du bare glemme. Koble alle sosiale mediekanaler til LiveAgent og dra nytte av den avanserte automatiseringen. Med en ubegrenset historie og enhetlige meldinger får du et fullstendig bilde av hver person du noen gang snakker med.
LiveAgents Twitter-integrasjon lar deg overvåke alle @omtaler av din side eller hvilken som helst #hashtags etter eget valg.
Bare koble Twitter-kontoen din til LiveAgent-dashbordet og velg hvilke hashtags og omtaler du vil overvåke. Alle overvåkede hashtags og omtaler blir automatisk konvertert til billetter, og kan automatisk tilordnes til den avdelingen du velger. LiveAgent vil automatisk hente alle tweets med dine overvåkede søkeord, og du kan begynne å svare på dem fra dashbordet.
LiveAgents Instagram-integrering lar deg se og svare på innlegg du ble merket eller nevnt i, samt svare på eventuelle kommentarer på innleggene dine på sosiale medier. I tillegg, med LiveAgents universelle innboks, har du alle billettene dine under ett tak, så det er ikke nødvendig å overvåke flere enheter eller kontoer. Som et resultat sparer LiveAgent agentene dine for tid, forbedrer responstidene deres på forespørsler og øker agentproduktiviteten på samme tid. Prøv det i dag og skap en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med en gang.
LiveAgents Viber-integrasjon gjør deg i stand til å motta og svare Viber-meldinger i den universelle innboksen din. Sjekk ut hvordan det fungerer i demovideoen vår!
Hver private meldinger fra sosiale mediekanaler vil ende opp på samme sted som e-poster, chatter og anrop.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
Vi har tatt en annen tilnærming enn andre programvarer på markedet. Vi tilbyr visse kanaler som kan legges til, noe som sparer deg penger, spesielt dersom du har et stort antall agenter. Betal kun for det du bruker med våre priser.
Mest populær
Ved å strømlinjeforme din sosiale kundeservice til helpdesk-programvare, får du en fordel fremfor konkurrentene dine. Kunder ønsker å kontakte deg enkelt, uten å måtte finne ut hvilken sosiale mediekanal som er raskest og mest sannsynlig å få svar på.
Husk at gode gamle e-poster gradvis erstattes av sanntids live chat, kundesenterprogramvarer og meldinger på sosiale medier. Med LiveAgent kan du gi umiddelbare svar. Å investere i en kundeserviceprogramvare vil hjelpe deg med å tilby rask, praktisk og sømløs kundestøtte.
Bedrifter kan forbedre kundeoppbevaring gjennom ulike markedsføringsstrategier, inkludert gaveutdelinger, undersøkelser og rabatter.
Men den mest glemte sosiale mediestrategien er å tilby eksepsjonell kundeservice. Det er ingen hemmelighet at fornøyde kunder har en tendens til å komme tilbake.
For å oppnå fantastisk kundestøtte, må du først utstyre kundestøtteteamet ditt med et ordentlig verktøy for administrasjon av sosiale medier.
LiveAgent samler alle omtalene og meldingene dine i én enkelt plattform, noe som gjør at kundeservice representantene dine kan være mer effektive. Som et resultat forbedrer du kundeengasjementet og dermed kundeoppbevaringen også.
Se våre suksesshistorier og attester for å finne ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.
LiveAgent tilpasser seg bedriftens størrelse og bransje. Vi har hjulpet organisasjoner av alle typer og størrelser. Sjekk hva de har å si om bruk av programvaren vår.
E-handel og tjenester
Reise og overnatting
Markedsføring og Telco
Underholdning
Har du noen gang lurt på hvorfor selskaper begynte å kommunisere med kundene sine gjennom programvarer for sosial kundeservice i stedet for direkte på sosiale medier? Det er fordi de var lei av å overvåke sosiale medier fra forskjellige enheter, dele ut informasjon for pålogging og bytte mellom mange faner! Kan du identifisere deg med dette?
Bytter du mellom ulike typer programvare for ofte? La LiveAgent gjøre jobben for deg.
Administrerer du flere profiler på forskjellige sosiale nettverk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ett dashbord.
Kundeservice på sosiale medier er en relativt ny programvare nisje. Hovedmålet er å samle hver melding og omtale av merkevaren din på forskjellige sosiale nettverk inn i ett system hvor du kan kommunisere med ditt publikum. Den største fordelen med å være en del av et omnikanal helpdesk-system er at du kan se kunde-interaksjoner fra andre kundestøtte-kanaler på samme sted. Hver melding vil bli samlet inn i samme universelle innboks og deretter forvandlet til enhetlige billetter.
Hvis du har bestemt deg for å begynne å støtte publikum på sosiale medier utenfor bestemte nettverk, kan det være lurt å skrive ned alle kravene til systemet. I første runde bør du sjekke om du skal flytte e-postkommunikasjonen til samme sted, hvor du vil motta meldinger på sosiale medier.
Etter det kan du vurdere å tilby live chat-støtte, og legge til et inngående kundesenter, eller gi selvbetjeningsstøtte via en kunnskapsbase. Sist, men ikke minst, vil du kanskje ha en plattform som en kundeportal, der brukere kan finne alle forespørslene sine, sende inn spørsmål til et forum, foreslå forbedringer og gi tilbakemeldinger.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Det er en grunn til det. Vi tilbyr helpdesk-programvare i verdensklasse som skaper en sømløs opplevelse for både kundeservice-teamet og kundene. Prøv LiveAgent idag med vår gratis 14-dagers prøveperiode, eller prøv vår gratisversjon av LiveAgent. Vi vil gjerne ha deg med!
Hvis du ser etter det beste helpdesk-systemet med støtte for sosiale medier, er det viktig å sammenligne forskjellige alternativer. Multi-kanal helpdesk inneholder mye mer enn bare koblinger for sosiale medier. Selv om du kanskje ikke trenger alle funksjonene, er det viktig å ha muligheten til å legge til kanaler etter som virksomheten din vokser.
65 % av personer i alderen 18–34 år mener sosiale medier er en effektiv kanal for kundeservice. Microsoft p>
48 % av forbrukerne forventer svar på spørsmål og klager på sosiale medier innen 24 timer. Statista
Over 50 % av bedriftene rapporterer at et av de mest kritiske kundeproblemene er “å gi en sømløs kundeopplevelse på tvers av flere kanaler.” Incite Group
57 % av kundene vil heller kontakte bedrifter via digitale medier som e-post eller sosiale medier fremfor å bruke stemmebasert kundestøtte. Ameyo
Vennlige ansatte eller kundeservice representanter er det som gjør en minneverdig opplevelse som får forbrukere til å holde seg til én merkevare, for 73 % av kundene.
Det kan være enkelt å gi denne opplevelsen hvis du vet hva det innebærer. Ifølge Shep Hyken, en ekspert på kundeservice, bør kundestøtte representanter svare i tide, på en personlig måte, og aldri glem å stille ekstra spørsmål. For eksempel, hvis en kunde ber deg om å løse problemet raskt, spør dem hvor raskt for å oppfylle forventningene deres.
Husk at lojale kunder øker avkastningen fordi de har en tendens til å kjøpe mer.
LiveAgents kundeserviceprogramvare for sosiale medier integreres med flere kommunikasjonskanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.
Kundeservice for sosiale medier gir kundeservice til kunder eller potensielle kunder via sosiale medieplattformer som Facebook, Instagram eller Twitter. Kundeservice på sosiale medier inkluderer svar på direktemeldinger, kommentarer og omtaler innen 24 timer.
Den beste måten å bruke sosiale medier som et verktøy for kundeservice, er å behandle sosiale medie-kanaler som en offisiell billett fra en kunde. Gi raske, ærlige og kunnskapsrike svar på alle meldinger, kommentarer eller omtaler.
Sosiale medier kundeservice programvare er en del av helpdesk-løsningen. Den gjør det mulig for dine kunderepresentanter å svare på kundehenvendelser raskt fra ett grensesnitt. Som et resultat trenger de ikke å bytte mellom plattformer for å svare. Programvaren kan forhindre kundefrustrasjon og misnøye siden du aldri vil miste oversikten over kundehenvendelser. Å være tilstede og svare raskt er viktig for å bygge kunderelasjoner på SoMe-plattformer. Med denne kundeserviceløsningen for sosiale medier kan du bygge kundelojalitet effektivt med en gang.
LiveAgent kobles til flere sosiale medie-plattformer. For eksempel, når du får en kommentar eller en omtale på et innlegg fra Instagram, vil du motta en billett i LiveAgent. Det samme gjelder Twitter. Dessuten kan du koble til Viber og Facebook.
Sosiale medier er viktige for kundeservice fordi de gjør det mulig for bedrifter å samhandle med publikum. Bedrifter kan enkelt oppdatere sine kunder om kommende arrangementer, salg eller endringer. På samme måte kan kundene kontakte bedrifter med spørsmål, kommentarer eller bekymringer. Hvis kundespørsmål forblir ubesvart, vil kundene ikke nøle med å ta virksomheten andre steder.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Tidio er brukt av mange bedrifter med tilpassbare merkevarefordeler. Priset mellom €32,50 og €332,50 årlig, tilbyr de også en gratis prøveperiode. LiveAgent og HubSpot Service Hub er sammenlignet med Tidio og har ulike fordeler og ulemper. HubSpot har kunder som GoFundMe og tilbyr gratis registrering.
LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
Prøv LiveAgent for effektiv kommunikasjon gjennom chat, telefonsamtaler, video samtaler og mer.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er den mest vurderte helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. 14 dagers prøveperiode og ingen kredittkort kreves. Prisene starter på $9/måned.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent tilbyr mange funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidet lettere for kundesupportagenter, og sikrer en personlig og bedre samtaleopplevelse. Kontinuerlig support er tilgjengelig uten bruk av chatbots.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer