Ser du etter et SpiceWorks alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste SpiceWorks-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Bytt til en dedikert helpdesk-programvare og forbedre kundeserviceavdelingen din. LiveAgent tilbyr deg et avansert, men enkelt å bruke billettsystem som samler all kundekommunikasjon på ett sted.

Gi støtte via e-post, live chat, telefon, kundeportal, Viber eller relevante sosiale medier og dekker hver kanal din kundebruk. Les videre for å finne ut mer om LiveAgent eller start din gratis 14-dagers prøveversjon i dag.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Oversikt over SpiceWorks vs LiveAgent

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
SpiceWorks
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
SpiceWorks tilbyr billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
SpiceWorks tilbyr ikke Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
SpiceWorks tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
SpiceWorks tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
SpiceWorks tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
SpiceWorks tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
SpiceWorks tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
SpiceWorks tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
SpiceWorks tilbyr kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
SpiceWorks tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
SpiceWorks tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

En enkelt plattform som dekker hver kanal

Velg billettadministrasjons-funksjonene du trenger for å gi kundestøtte der det er behov. Sender du kundene dine e-post eller foretrekker de å ringe deg først? LiveAgent kan håndtere alle aspekter av kundekommunikasjon, slik at du kan fokusere på å gi svar.

Multikanal administrasjons funksjoner inkluderer tickets via e-post, live chat, call senter med Viber, WhatsApp, kundeportal og sosiale medierFacebook, Twitter og Instagram.

En komplett løsning med en intelligent arbeidsflyt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gjør kundeinteraksjonene bedre med live chat

Live chat er et ideelt verktøy for å tilby rask og utmerket service til kundene. Vår live chat-widget er den raskeste på markedet, noe som betyr at du ikke trenger å la kunden din vente. Bare plasser widgeten på nettstedet ditt og håndter innkommende forespørsler fra LiveAgent.

Funksjoner som skrivevisning i sanntid eller proaktive chatinvitasjoner støtter deg underveis. Prøv det gratis nå og se hvordan det fungerer.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Prøv vår live chat med avanserte funksjoner

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Omfattende utvalg av funksjoner som støtter dine handlinger

Hver kommunikasjonskanal er støttet av avanserte funksjoner som gjør arbeidsflytene jevn og effektiv. Bruk filtrering, koder eller notater for å holde ticketsystemet organisert. Dra nytte av spill funksjoner, nettverksovervåking eller koble helpdesk til andre apper du bruker daglig.

LiveAgent lar deg bestemme hvordan du skal bruke den, og lar deg endeløst tilpasse arbeidsflytene når du trenger det. Se hele listen over funksjoner her.

Banebrytende programvare

Visste du at?

LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som kunne tilby live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2023 er LiveAgent den beste vurderte og mest omtalte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.

30%

Generer mer inntekter

Lag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.

97%

Forbedre tilfredsheten

Glede kundene dine med lynraske svar.

16×

Øk kundeverdien

Få flere salg ved å holde kundene lojale til merkevaren din.

Spar mer med LiveAgent

Utmerket kundeservice er vår prioritet

Vi forstår at for å gi den beste kundeservicen, må du få den beste kundeservicen. LiveAgent backer deg hver gang du trenger det. Vår 24/7 kundesupport sikrer utmerket service når som helst. Kontakt oss via e-post, live chat eller ring oss når du trenger hjelp eller ønsker å lære noe nytt.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som tillater oss å gi eksepsjonell support til våre kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Prøv LiveAgent gratis i dag

Ta en titt på våre rimelige betalingsplaner og velg den som passer deg best. Hvis du vil se LiveAgent i aksjon, kan du ta en titt på videoen eller starte din 14-dagers gratis prøveperiode i dag. Ingen forpliktelser og heller ingen kredittkortinformasjon er nødvendig.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva gjør LiveAgent til det beste SpiceWorks-alternativet?

LiveAgent tilbyr et pålitelig og rimelig ticketsystem som kan håndtere flere kommunikasjonskanaler på ett sted. Det kan håndtere e-post, live chat-meldinger, samtaler, kundeportal og sosiale medier - Facebook, Twitter og Instagram. Viber er også tilgjengelig.

Hvorfor bør du bytte til LiveAgent?

LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonsalternativer, noe som betyr at du kan utvide publikummet ditt og la flere kunder nå deg når du trenger hjelp.

Hvilke funksjoner har LiveAgent?

LiveAgent har et flerkanals ticketsystem som støttet av over 125 funksjoner og over 140 integrasjoner med annen programvare.

Related Articles to SpiceWorks alternativ
Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

LiveAgent er et Hiver-alternativ som kan håndtere flere e-postinnbokser og flere kommunikasjonskanaler. Lær mer om LiveAgent.

Leter du etter et Hiver-alternativ?

LiveAgent er en populær løsning for bedrifter som ønsker å forbedre sin kundeservice og produktivitet. Mange brukere roser plattformen for sin enkelhet og funksjonalitet, inkludert kategorisering av billetter og rapportering. LiveAgent tilbyr integrering av e-post, sosiale medier, telefon og live chat for effektiv kommunikasjon med kundene. Kundestøtteteamet er også anerkjent for rask respons og implementering av løsninger. En rekke bedrifter, inkludert Norske Automaten og TypoAssassin, har sett en økning i kundetilfredshet og salg siden de tok i bruk LiveAgent.

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

LiveAgent er et flott Outlook-alternativ for kundesupportteam. Oppdag kraften til den universelle innboksen, hybrid ticketstrøm og mer.

Leter du etter et Outlook-alternativ?

Denne e-posttjenesten tilbyr en annonsefri opplevelse og automatiseringsregler for raskere kundeservice. Det er tilpassbare e-postmaler, en gratis versjon og mulighet for flere brukere. Tagging og deling/sammenslåing av e-post er tilgjengelig, samt private notater. Det er et innebygd verktøy for håndtering av kundeforhold og tilpasningsmuligheter for lyd, varsel, farge og tema. Tjenesten har også e-postkryptering og separat e-fanevisning. Det er integrasjoner med populære verktøy og nettverk.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo