Bytt til en dedikert helpdesk-programvare og forbedre kundeserviceavdelingen din. LiveAgent tilbyr deg et avansert, men enkelt å bruke billettsystem som samler all kundekommunikasjon på ett sted.
Gi støtte via e-post, live chat, telefon, kundeportal, Viber eller relevante sosiale medier og dekker hver kanal din kundebruk. Les videre for å finne ut mer om LiveAgent eller start din gratis 14-dagers prøveversjon i dag.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort nødvendig.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr billettsalg.
|
SpiceWorks tilbyr billettsalg.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Live Chat.
|
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
|
SpiceWorks tilbyr selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
|
SpiceWorks tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
|
SpiceWorks tilbyr kunnskapsbase.
|
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
SpiceWorks tilbyr ikke kundeforum.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
SpiceWorks tilbyr automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner.
|
![]() En enkelt plattform som dekker hver kanalVelg billettadministrasjons-funksjonene du trenger for å gi kundestøtte der det er behov. Sender du kundene dine e-post eller foretrekker de å ringe deg først? LiveAgent kan håndtere alle aspekter av kundekommunikasjon, slik at du kan fokusere på å gi svar. Multikanal administrasjons funksjoner inkluderer tickets via e-post, live chat, call senter med Viber, WhatsApp, kundeportal og sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram. En komplett løsning med en intelligent arbeidsflyt![]() Gjør kundeinteraksjonene bedre med live chatLive chat er et ideelt verktøy for å tilby rask og utmerket service til kundene. Vår live chat-widget er den raskeste på markedet, noe som betyr at du ikke trenger å la kunden din vente. Bare plasser widgeten på nettstedet ditt og håndter innkommende forespørsler fra LiveAgent. Funksjoner som skrivevisning i sanntid eller proaktive chatinvitasjoner støtter deg underveis. Prøv det gratis nå og se hvordan det fungerer.![]() Prøv vår live chat med avanserte funksjoner![]() Omfattende utvalg av funksjoner som støtter dine handlingerHver kommunikasjonskanal er støttet av avanserte funksjoner som gjør arbeidsflytene jevn og effektiv. Bruk filtrering, koder eller notater for å holde ticketsystemet organisert. Dra nytte av spill funksjoner, nettverksovervåking eller koble helpdesk til andre apper du bruker daglig. LiveAgent lar deg bestemme hvordan du skal bruke den, og lar deg endeløst tilpasse arbeidsflytene når du trenger det. Se hele listen over funksjoner her. Banebrytende programvare Visste du at?LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet som kunne tilby live chat og help desk-funksjoner. Fra og med 2023 er LiveAgent den beste vurderte og mest omtalte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden.
30%
Generer mer inntekterLag minneverdige kundeopplevelser som øker inntektene.
97%
Forbedre tilfredshetenGlede kundene dine med lynraske svar.
16×
Øk kundeverdienFå flere salg ved å holde kundene lojale til merkevaren din. Spar mer med LiveAgentUtmerket kundeservice er vår prioritet![]()
![]()
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25 ![]() Live Agent Prøv LiveAgent gratis i dagTa en titt på våre rimelige betalingsplaner og velg den som passer deg best. Hvis du vil se LiveAgent i aksjon, kan du ta en titt på videoen eller starte din 14-dagers gratis prøveperiode i dag. Ingen forpliktelser og heller ingen kredittkortinformasjon er nødvendig. Du vil være i gode hender!Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent! Sammenlign LiveAgent med andre konkurrenter
3CX
AirCall
BirdEye
Birdseed
Bitrix24
CallHub
CallPage
Channels
Chaport
Crisp
ConnectWise
Customerly
Dashly
Desk.com
Dixa
Drift
Extend
Freshdesk
Front
Genesys
Gist
Gmail
Gorgias
Groove
HappyFox
HelpShift
Helprace
HelpScout
HelpCrunch
Hesk
Hiver
HubSpot Service Hub
Intercom
Jira
Kayako
Kustomer
LeadDesk
LiveCall
LiveChat
LiveHelpNow
LivePerson
Lucep
Novocall
Olark
OneDesk
osTicket
OTRS
Outlook
PureChat
Qonvo
Rocket.Chat
Samanage
SmartsUpp
SolarWinds
SpiceWorks
SysAid
SupportBee
Tawk
TeamSupport
Teamwork Desk
Userlike
Verloop
Vision
Vocalcom
Zendesk
Zendesk Talk
Zoho Desk
Zopim
FAQHva gjør LiveAgent til det beste SpiceWorks-alternativet?LiveAgent tilbyr et pålitelig og rimelig ticketsystem som kan håndtere flere kommunikasjonskanaler på ett sted. Det kan håndtere e-post, live chat-meldinger, samtaler, kundeportal og sosiale medier - Facebook, Twitter og Instagram. Viber er også tilgjengelig. Hvorfor bør du bytte til LiveAgent?LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonsalternativer, noe som betyr at du kan utvide publikummet ditt og la flere kunder nå deg når du trenger hjelp. Hvilke funksjoner har LiveAgent?LiveAgent har et flerkanals ticketsystem som støttet av over 125 funksjoner og over 140 integrasjoner med annen programvare. |
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Leter du etter et Hiver-alternativ?
LiveAgent er en populær løsning for bedrifter som ønsker å forbedre sin kundeservice og produktivitet. Mange brukere roser plattformen for sin enkelhet og funksjonalitet, inkludert kategorisering av billetter og rapportering. LiveAgent tilbyr integrering av e-post, sosiale medier, telefon og live chat for effektiv kommunikasjon med kundene. Kundestøtteteamet er også anerkjent for rask respons og implementering av løsninger. En rekke bedrifter, inkludert Norske Automaten og TypoAssassin, har sett en økning i kundetilfredshet og salg siden de tok i bruk LiveAgent.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Leter du etter et Outlook-alternativ?
Denne e-posttjenesten tilbyr en annonsefri opplevelse og automatiseringsregler for raskere kundeservice. Det er tilpassbare e-postmaler, en gratis versjon og mulighet for flere brukere. Tagging og deling/sammenslåing av e-post er tilgjengelig, samt private notater. Det er et innebygd verktøy for håndtering av kundeforhold og tilpasningsmuligheter for lyd, varsel, farge og tema. Tjenesten har også e-postkryptering og separat e-fanevisning. Det er integrasjoner med populære verktøy og nettverk.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer