Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!
Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.
Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.
Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.
Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.
Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.
Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.
Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.
LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.
Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.
LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.
Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.
LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.
Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.
Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.
LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.
Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.
LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:
LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.
Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.
LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.
Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.
Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Telefoniprogramvare er et system der du kan ringe og motta anrop via internettdrevne enheter. Det er også kjent som VoIP (Voice over Internet Protocol).
Det første trinnet er å lage en liste over selskapets behov og preferanser angående systemet. Etter det, undersøk programvare på kundevurderingsplattformer. Når du undersøker programvare, sammenlign funksjoner, integrasjoner, tilpasning og brukervennlighet. Denne prosessen skal hjelpe deg med å navigere gjennom annen programvare, samt bestemme den du vil abonnere på. Men hvis du fortsatt er i tvil om programvaren, kan du teste produktforsøkene for å se hvilken du foretrekker mest.
En stor fordel med telefoniprogramvare er kostnader siden du ikke trenger å bruke ressurser på. Den neste fordelen er tilgjengelighet. Du kan koble til fra nesten hvor som helst. Alt du trenger er en internettforbindelse for å svare på kunder. Videre kan du redusere selskapets telefonsvarer ved å velge hvor og hvordan kundene ringer.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer