Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!

Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.

Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Hva er telefoniprogramvare?

Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.

Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.

Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.

Hvorfor bruker bedrifter telefoniprogramvare?

Billigere

Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.

Ideelt for hjemmekontor

Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.

Mer pålitelig

Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.

LiveAgents telefonprogramvarefunksjoner

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Smart samtaler tildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.

IVR & amp; tilbakeringingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Personlig service med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Støtter flere anropsenheter

LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:

  1. Head set
  2. Nettleser
  3. Mobil apper
  4. Maskinvare telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobilapp

Vi har laget en integrert app for både Android og iOS som integreres sømløst med din webklient.

Begynn å tilby kundeservice når du er på farten med din bærbare telefonprogramvare.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Hvorfor er LiveAgents telefoniprogramvare det riktige valget for deg?

LiveAgent Login

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Definition of customer engagement

Alt-i-en flerkanals plattform

Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support in LiveAgent

Fullstendig flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Overfør til LiveAgent telefoniprogramvare i dag

    Hva har kundene våre å si om oss?

    • Partly

      Roman Bosch

      Partly

      Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

    • HostingAdvice.com

      Christine Preusler

      HostingAdvice

      LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

    • covomo

      Karl Dieterich

      Covomo

      LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

    • HEWO

      Hendrik Henze

      HEWO Internettmarkedsføring

      Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

    • WebMaster Deals

      Razvan Sava

      Webmaster Deals

      Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

    • XperienceHR

      Taras Baca

      XperienceHR

      Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

    • TAZAR Group

      Andrej Ftomin

      TAZAR Group

      Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

    • The Workplace Depot

      Matt Janaway

      The Workplace Depot

      Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

    • CSI Products

      Viviane Carter

      CSI Products

      Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

    • Lucky Bike

      Christian Lange

      Lucky-Bike

      Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

    • Projure

      Jens Malmqvist

      Projure

      Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

    • Websignal

      Catana Alexandru

      Websignal

      Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

    • All British Casino

      Jan Wienk

      All British Casino

      Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

    • Norske Automaten

      Allan Bjerkan

      Norske Automaten

      LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

    • Study Portals

      Sissy Böttcher

      Study Portals

      Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

    • TypoAssassin

      Peter Koning

      TypoAssassin

      Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

    • Factorchic

      Aranzazu F

      Factorchic

      Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

    • MyFutureBusiness

      Rick Nuske

      MyFutureBusiness

      Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

    • 123 Nakup

      Vojtech Kelecsenyi

      123-Nakup

      LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

    • Betconstruct

      Rafael Kobalyan

      Betconstruct

      Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

    • Atomer

      Martin Drugaj

      Atomer

      Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

    • AVMarket

      Ivan Golubović

      AVMarket

      Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

    • Antalya Consulting Language Center

      Rustem Gimaev

      Antalya Consulting Language Center

      Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

    • tekRESCUE

      Randy Bryan

      tekRESCUE

      LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

    • Marietta Corporation

      Timothy G. Keys

      Marietta Corporation

      Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

    • eFortuna

      Mihaela Teodorescu

      eFortuna

      Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

    • TrustPay

      Hilda Andrejkovičová

      TrustPay

      Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

    • Nay

      Alexandra Danišová

      Nay

      Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

    • m:zone

      Samuel Smahel

      m:zone

      LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

    • Volterman

      David Chandler

      Volterman

      Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

    Relaterte artikler tilTelefoni programvare

    Merkevareambassadør

    Merkevareambassadører er kunder som promoterer og gir positive tilbakemeldinger om din merkevare. De skaper verdifulle kunderelasjoner og kan hjelpe deg med å nå nye kundetyper ved å utvide din merkevare. Belønning og personaliserte budskap er viktige for å skaffe tilhengere.

    Ikke vær bekymret for å sende flere svar. LiveAgent viser deg hvem som ser på en billett og svarer på en billett for å forhindre agentkollisjon.

    Agent kollisjon påvist

    Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.

    Inviter besøkende på nettsiden din til live chat med agentene dine. LiveAgent tilbyr ulike invitasjoner. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

    Galleri for chatteinvitasjoner

    Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.

    Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

    WYSIWYG-editor

    WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Avtal en demo

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Avtal en demo
    Start Free Trial x