Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!

Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.

Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Professional built-in call center software

Hva er telefoniprogramvare?

Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.

Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.

Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.

Hvorfor bruker bedrifter telefoniprogramvare?

Flower money icon

Billigere

Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å  betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.

House icon

Ideelt for hjemmekontor

Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.

Stars

Mer pålitelig

Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.

LiveAgents telefonprogramvarefunksjoner

Smart samtaler tildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.

IVR & amp; tilbakeringingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

Inbound and Outbound Call Center Software

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Personlig service med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Støtter flere anropsenheter

LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:

  1. Head set
  2. Nettleser
  3. Mobil apper
  4. Maskinvare telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobilapp

Vi har laget en integrert app for både Android og iOS som integreres sømløst med din webklient.

Begynn å tilby kundeservice når du er på farten med din bærbare telefonprogramvare.

mobile phone all iphone liveagent

Hvorfor er LiveAgents telefoniprogramvare det riktige valget for deg?

LiveAgent Login

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Definition of customer engagement

Alt-i-en flerkanals plattform

Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support included

Fullstendig flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

image person 3

Hva har kundene våre å si om oss?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Du Vil Være i Gode Hender

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Vanlige spørsmål om telefonprogramvare

Hva er telefoniprogramvare?

Telefoniprogramvare er et system der du kan ringe og motta anrop via internettdrevne enheter. Det er også kjent som VoIP (Voice over Internet Protocol).

Hvordan velge telefoniprogramvare?

Det første trinnet er å lage en liste over selskapets behov og preferanser angående systemet. Etter det, undersøk programvare på kundevurderingsplattformer. Når du undersøker programvare, sammenlign funksjoner, integrasjoner, tilpasning og brukervennlighet. Denne prosessen skal hjelpe deg med å navigere gjennom annen programvare, samt bestemme den du vil abonnere på. Men hvis du fortsatt er i tvil om programvaren, kan du teste produktforsøkene for å se hvilken du foretrekker mest.

Hva er fordelene med telefoniprogramvare?

En stor fordel med telefoniprogramvare er kostnader siden du ikke trenger å bruke ressurser på. Den neste fordelen er tilgjengelighet. Du kan koble til fra nesten hvor som helst. Alt du trenger er en internettforbindelse for å svare på kunder. Videre kan du redusere selskapets telefonsvarer ved å velge hvor og hvordan kundene ringer.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo