En callsenterprogramvare kan forbedre kundeservice, kundetilfredshet og salg gjennom funksjoner som tilbakeringingsalternativer og interaktiv stemmesvar. Dette hjelper med å redusere ventekøer, gi bedre service og redusere stress for agentene. Virtualisering av callsentre reduserer også driftskostnader og gir fleksibilitet for agenter.
Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?
LiveAgent er et flott verktøy for kommunikasjon med kunder, og har økt kundetilfredshet, salg og produktivitet for flere selskaper.
Innkommende ringesenter programvare
Kundeservice og salgseffektivitet kan forbedres ved bruk av programvare som LiveAgent, som tilbyr ulike kommunikasjonskanaler og pålitelige tjenester.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer