Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!
Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.
Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.
Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.
Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.
Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.
Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.
Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.
Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.
LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.
Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.
LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.
Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.
LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.
Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.
Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.
LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.
Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.
LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:
LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.
Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.
LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.
Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.
Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?
LiveAgent sin samtale opptak programvare kan lagre et ubegrenset antall av samtale opptak. Du kan få tilgang til dem uansett tid for juridisk kvalitet forsikrings grunner.
Kunde suksess programvare for bedre kundeopplevelser
LiveAgent gir deg en delt innboks som lar dine personale dele arbeidsmengden til utilgjengelige agenter. Les om kunde suksess programvare fordeler.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team