Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!

Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.

Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Hva er telefoniprogramvare?

Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.

Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.

Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.

Hvorfor bruker bedrifter telefoniprogramvare?

Billigere

Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å  betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.

Ideelt for hjemmekontor

Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.

Mer pålitelig

Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.

LiveAgents telefonprogramvarefunksjoner

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Smart samtaler tildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.

IVR & amp; tilbakeringingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Personlig service med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Støtter flere anropsenheter

LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:

  1. Head set
  2. Nettleser
  3. Mobil apper
  4. Maskinvare telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobilapp

Vi har laget en integrert app for både Android og iOS som integreres sømløst med din webklient.

Begynn å tilby kundeservice når du er på farten med din bærbare telefonprogramvare.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Hvorfor er LiveAgents telefoniprogramvare det riktige valget for deg?

LiveAgent Login

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Definition of customer engagement

Alt-i-en flerkanals plattform

Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support in LiveAgent

Fullstendig flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Hva har kundene våre å si om oss?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilTelefoni programvare
Med en callsenter-programvare kan alle bedrifter uavhengig av størrelse sette opp et virtuelt kundesenter som ruter og sentraliserer telefonsamtaler på få minutter.

Callsenter

En callsenterprogramvare kan forbedre kundeservice, kundetilfredshet og salg gjennom funksjoner som tilbakeringingsalternativer og interaktiv stemmesvar. Dette hjelper med å redusere ventekøer, gi bedre service og redusere stress for agentene. Virtualisering av callsentre reduserer også driftskostnader og gir fleksibilitet for agenter.

Bli kjent med telemarketingprogramvaren. Forstå dybdeforklaringer fra fagfolk.

Programvare for telemarketing

Telemarketingprogramvare kan forbedre samtaler og rapportering, men har begrenset integrasjon med andre verktøy. LiveAgent tilbyr effektiv kundestøtte gjennom ulike kanaler.

LiveAgent sin samtale opptak programvare kan lagre et ubegrenset antall av samtale opptak. Du kan få tilgang til dem uansett tid for juridisk kvalitet forsikrings grunner.

Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

LiveAgent er et flott verktøy for kommunikasjon med kunder, og har økt kundetilfredshet, salg og produktivitet for flere selskaper.

Bli kjent med hva samtaledisponering er. Forstå kundestøttekonsepter i dybden med enkle forklaringer fra fagfolk.

Samtaledisponering

Samtaledisponering er viktig i call-center-programvare for bedre oppfølging og effektivitet. LiveAgent er anbefalt for kundeservice og kommunikasjon.

Bli kjent med hva cold calling-programvare er. Forstå i dybden med forklaringer fra fagfolk.

Programvare for kalde anrop

LiveAgent er et helpdesk-program som hjelper bedrifter med å forbedre kundestøtten og øke kundetilfredsheten ved å håndtere ulike kundekommunikasjonskanaler. Med nesten 200 funksjoner er det en omfattende løsning for bedre kundeopplevelse og engasjement.

Programvare for innkommende kundesenter kan hjelpe deg med å sette opp et virtuelt kundesenter. Administrer enkelt inngående kundekommunikasjon, forbedre støtteteamets ytelse og generer mer inngående salg. Velg den rette for dine behov.

Innkommende ringesenter programvare

Kundeservice og salgseffektivitet kan forbedres ved bruk av programvare som LiveAgent, som tilbyr ulike kommunikasjonskanaler og pålitelige tjenester.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo