Facebook

Facebook

Gjennom årene har Facebook utviklet seg til å bli en viktig kundeservicekanal. Facebook rapporterer at over 20 milliarder meldinger sendes mellom mennesker og bedrifter hver måned på Facebook Messenger.

I følge bransjeundersøkelser bruker 59 % av kundene Facebook til å kontakte bedrifter, og 33 % av kundene har kontaktet et selskap ved hjelp av Facebook og lignende sosiale kanaler.

Fordi forbrukere allerede kommuniserer med familie og venner på Facebook, er det en attraktiv kanal for kundeservice. Kunder føler dessuten at bedrifter som tilbyr Facebook-støtte er mer anerkjente og pålitelige, med nesten 69 % av amerikanske forbrukere som sier at det får dem til å føle seg mer trygge på merkevaren.

#Facebook

33%

av kunder har kontaktet et selskap ved hjelp av Facebook og lignende sosiale kanaler.

Forrester

#Facebook

59%

av kundene bruker Facebook til å kontakte bedrifter.

Khoros

59%

#Facebook

20milliarder

meldinger sendes mellom personer og bedrifter hver måned på Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

av amerikanske Facebook-brukere som sender meldinger til bedrifter, sier at det får dem til å føle seg mer trygge på merkevaren. HootSuite
Meditator graf man

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo