Innholdsfortegnelse
Knowledge base statistics
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Facebook har utviklet seg til å bli en viktig kanal for kundeservice med over 20 milliarder meldinger utvekslet mellom mennesker og bedrifter hver måned på Facebook Messenger. Bransjeundersøkelser viser at 59 % av kundene bruker Facebook til å kontakte bedrifter, og bedrifter som tilbyr Facebook-støtte oppleves som mer anerkjente og pålitelige av kundene.
Gjennom årene har Facebook utviklet seg til å bli en viktig kundeservicekanal. Facebook rapporterer at over 20 milliarder meldinger sendes mellom mennesker og bedrifter hver måned på Facebook Messenger.
I følge bransjeundersøkelser bruker 59 % av kundene Facebook til å kontakte bedrifter, og 33 % av kundene har kontaktet et selskap ved hjelp av Facebook og lignende sosiale kanaler.
Fordi forbrukere allerede kommuniserer med familie og venner på Facebook, er det en attraktiv kanal for kundeservice. Kunder føler dessuten at bedrifter som tilbyr Facebook-støtte er mer anerkjente og pålitelige, med nesten 69 % av amerikanske forbrukere som sier at det får dem til å føle seg mer trygge på merkevaren.
av kunder har kontaktet et selskap ved hjelp av Facebook og lignende sosiale kanaler.
Forrester
av kundene bruker Facebook til å kontakte bedrifter.
Khoros
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer