Fordeler med ^live chat^

Fordeler med live chat

Å øke eksisterende støtteinnsats med live chat er kjent for å gi mange fordeler. For det første får det bedrifter til å se mer anerkjente og pålitelige ut. Det er for eksempel rapportert at 63 % av kundene sannsynligvis kommer tilbake til et nettsted som tilbyr live chat. Dessuten sa 79 % av bedriftene at implementering av live chat økte kundelojalitet, salg og inntekter.

For det andre, live chat gjør det mulig for bedrifter å gi proaktiv støtte. Ifølge Statista har 70 % av kundene et mer gunstig syn på merker som tilbyr proaktiv kundeservice. Dessuten rapporterer 60 % av merkene som tilbyr proaktiv kundestøtte en økning i salget. em> Økningen i salg er et direkte resultat av sanntidsstøtte. Å svare på kundespørsmål rett før de sjekker ut kan eliminere enhver tvil eller frykt de har, og skyve dem rett gjennom salgstrakten. Som sådan fører live chat til 48 % økning i inntekter per chattime og 40 % økning i konverteringsfrekvens.

#SupportØkerSalget
#ProaktivKundestøtte

60%

av merkene rapporterte en økning i salg med proaktiv kundestøtte.

Super Office

Meditator graf woman

#ChatØkerAntalletKonverteringer

Livechat fører til en

48%

økning i inntekt per chattime og 40 % økning i konverteringsfrekvens.

Super Office

48%

#ProaktivKundeservice

70%

av kundene har et mer gunstig syn på merkevarer som tilbyr proaktiv kundeservice.

Statista

Call center agent on phone with customer

#ChattenForbedres

79%

av bedriftene sa at implementering av live chat resulterte i økt kundelojalitet, salg og inntekter.

Super Office

79%

#Merkevarelojalitet

63%

av kundene var mer sannsynlig å gå tilbake til et nettsted som tilbyr live chat.

Emarketer

Meditator graf man

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo