Instagram

Instagram

Instagram er et sosialt medienettverk som kan skape eller ødelegge et selskap. HootSuite rapporterer at 80 % av Instagram-brukere baserer sine kjøpsbeslutninger på hvordan et selskaps Instagram ser ut.

Kunder sjekker ofte kommentarfeltet til forskjellige innlegg for å se hva andre sier om virksomheten og dens produkter. Kunder har også en tendens til å gjøre vurderinger om selskaper basert på om de svarer på kundekommentarer.

Selv om noen selskaper har lave engasjementsrater på Instagram (den gjennomsnittlige engasjementsgraden for et Instagram-innlegg fra en bedriftskonto er 0,96 %), er det fortsatt viktig for dem å ha en Instagram-konto og bruke det som enhver annen støttekanal. I følge bransjeundersøkelser bruker 34 % av kundene Instagram til å kontakte bedrifter, så det er viktig å imøtekomme denne målgruppen.

#Instagram

Bedriftens Instagram-påvirkninger

80%

av Instagram-brukeres beslutning om å kjøpe produktet eller tjenesten din.

HootSuite

80%

#Instagram

Den gjennomsnittlige engasjementsgraden for et Instagram-innlegg fra en bedriftskonto er

0.96%

HootSuite

0.96%

#Instagram

34%

av kundene bruker Instagram til å kontakte bedrifter.

Khoros

34%

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo