Investering i ^kundesenterprogramvare^

Investering i kundesenterprogramvare

Hver bedrift bør strebe etter å skape en eksepsjonell callsenter-opplevelse. Jo mer positiv kundeopplevelsen er, desto mer sannsynlig vil kunden forbli engasjert og lojal. Engasjerte forbrukere kjøper 90 % oftere, bruker 60 % mer per transaksjon, og det er fem ganger større sannsynlighet for at merket de er lojale mot, er det eneste de vil kjøpe fra i fremtiden. Dessuten bruker kunder med en god kundeopplevelse 140 % mer enn de som har en dårlig kundeserviceopplevelse.

I følge Temkin Group er det 4,2 ganger større sannsynlighet for at promotører kjøper igjen, 5,6 ganger større sannsynlighet for å tilgi et selskap etter en feil, og 7,2 ganger større sannsynlighet for å prøve et nytt tilbud enn kritikere. Engasjerte kunder er også mer sannsynlig å bli promotere og introdusere nye kunder til bedriften din. De er også mer tilgivende når det kommer til dårlige kundeopplevelser.

Som du kan se, er engasjerte kunder verdifulle. Derfor er det i din beste interesse å skape positive opplevelser for dem og holde dem lojale mot merkevaren din. Husk at bare 5 % økning i kundebevaring kan øke fortjenesten med opptil 95 % på lang sikt .

#Kundebevaring
#Fortjeneste

a 5%

økning i kundebevaring kan øke fortjenesten med opptil 95 % på lang sikt.

HBS

Meditator graf woman

#Kundestatistikk

Engasjerte forbrukere kjøper

90%

hyppigere, bruker 60 % mer per transaksjon, og det er fem ganger større sannsynlighet for å indikere at det er det eneste merket de vil kjøpe i fremtiden. span>

Rosetta

#Kundeservice

Kunder som har en god kundeopplevelse bruker

140%

mer enn de som har en dårlig opplevelse.

Harvard Business Review

140%

#NPS-arrangør

Promotorer er

4.2

ganger større sannsynlighet for å kjøpe igjen

5.6

ganger større sannsynlighet for å tilgi et selskap etter en feil

7.2

ganger større sannsynlighet for å prøve et nytt tilbud sammenlignet med kritikerne

Temkin Group

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo