Twitter

Twitter

Kundeservice på Twitter kan få bedrifter til å virke mer pålitelige, akkurat som på Facebook. Ifølge Twitter følte 83 % av Twitter-brukere som tvitret et selskap – og fikk svar – det bedre med selskapet og var mer sannsynlig å gjøre forretninger med dem.

Selv om Twitter ikke er den mest populære sosiale mediekanalen, brukes den fortsatt ofte til kundeservice. Ifølge Forrester rapporterer 31 % av kundene at de har kontaktet et selskap via Twitter.

Men overraskende nok er det bare 3 % av tweets om kundeserviceproblemer som kaller opp selskapets brukernavn med @-symbolet, noe som gjør det utrolig vanskelig å møte kundenes forventninger til responstid. I følge Lithium forventer 78 % av kundene som klager til et merke på Twitter svar innen en time.

#Twitter

31%

av kundene rapporterer at de har kontaktet et selskap via Twitter. Forrester
Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

av kunder som klager til et merke på Twitter forventer svar innen en time.

Lithium

#Kundeserviceproblemer

3%

av tweets om kundeserviceproblemer kaller opp selskapets brukernavn med @-symbolet.

Markedsføringsland

3%

#Twitter

83%

av Twitter-brukere som sendte en tweet til et selskap – og fikk svar – følte seg bedre om selskapet og hadde større sannsynlighet for å gjøre forretninger med dem.

Twitter

83%

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo