Viktigheten av billetter

Billettsystemer kan forbedre kundestøtteopplevelsen for både agenter og kunder.

Systemene integreres med tredjeparter applikasjoner og inneholder innebygde administrasjonssystemer for kunderelasjoner, noe som gjør det enkelt å samle, se og redigere kontekstuell informasjon om kunder. I hovedsak gir billettsystemer agenter et godt grunnlag for kundestøtte og setter dem opp for suksess.

Systemet gjør det mulig for dem å tilby kunnskapsrik og personlig service, noe som forbedrer kundeopplevelsen og selskapets inntekter. Sammenhengen er ubestridelig. Ifølge Forbes rapporterer 84 % av bedriftene som jobber for å forbedre kundeopplevelsen sin økte inntekter. I tillegg øker kundetilfredsheten inntektene, delvis på grunn av positiv jungeltelegrafen. I følge Salesforce er så mange som 72 % av fornøyde kunder ivrige etter å dele opplevelsene sine med venner, familie, jevnaldrende og på nettet.

Mange bedrifter mener imidlertid at det er unødvendig å investere i billettprogramvare. Resultatet er at hele virksomheten deres lider — fra kundeservicerepresentantene til inntektsstrømmen. I følge en undersøkelse utført av Parature kan 42 % av agentene ikke løse kundeservicespørsmål på grunn av utdaterte eller frakoblede systemer. Dette gjør kundene frustrerte, med 22 % som forlater handlekurvene og 97 % churning uten å gi noen tilbakemeldinger eller ledetråder om hvorfor.

Frakoblede systemer og dårlig kundeinteraksjon bidrar også til omsetning for kundebehandler, som i gjennomsnitt er 29 % årlig.

#Billettoppløsning

42%

av agenter er ikke i stand til å løse kundespørsmål på grunn av utdaterte eller frakoblede systemer.

Parature

#CSRTomsetningshastighet

Den gjennomsnittlige årlige omsetningshastigheten for en kundeservicerepresentant er

29%

LinkedIn

29%

#KundeChurn

97%

av kunder som slutter, gjør det uten å gi tilbakemelding eller ledetråder om hvorfor.

Mixpanel

97%

#ØkteInntekter

84%

av selskaper som jobber for å forbedre kundeopplevelsen sin, rapporterer en økning i inntektene sine.

Forbes

84%

#PositiveAnbefalinger

72%

av kunder vil dele sine gode supporterfaringer med andre.

Salesforce

72%

#ForlatteKundevogner

22%

av kunder har forlatt en handlekurv på grunn av manglende informasjon.

Tyche-programvare

22%

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo