rustpaysuccessstory_2.jpg” style=””>
Hva har endret seg etter implementering av LiveAgent
“Vi har nå et komplett støttesenter integrert på nettstedet vårt. Vi kan også motta taleanrop direkte fra vårt støttesenter. Kunder kan nå opprette sin egen støttekonto for å se/administrere sine egne billetter raskt og enkelt.”
De fleste favorittfunksjonene
Vi nyter de detaljerte, aktuelle agentrapportene. Ledende ansatte liker å kunne se hver agents produktivitet til enhver tid. Kunder kan lage en egen støtteprofil inkludert et bilde av seg selv – dette har gjort det mulig for oss å skape en mer personlig kontakt med kundene våre.
Vi liker også å ha muligheten til å oversette billetter i systemet i stedet for å kopiere og lime inn billettteksten til en annen nettoversetter.
Kundenes tilbakemelding
Vårt støttepersonell nyter funksjonen Reward/Rebuke. Å bli belønnet av kunder har vært en klar faktor for at ansatte føler seg verdsatt av kundene, og å kunne se negative kommentarer har også gjort det mulig for ansatte å se hvordan de er i stand til å forbedre seg.
SolidTrust Pays mål
STPs mål er å gi rask, effektiv og omfattende støtte til sine kunder og også å sikre en positiv brukeropplevelse mens de blar gjennom sine kunnskapsbaseartikler eller trenger agenthjelp.
“Å motta tilbakemeldinger fra kunder er avgjørende hvis vi ønsker å lykkes.”