Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

Bytt til LiveAgent, så overfører vi dataene dine fra Helpcrunch gratis.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrerer fra Helpcrunch til LiveAgent?

La oss hjelpe deg. Vi tilbyr deg gratis datamigrering og support. Kontakt oss og diskuter datamigrering med supportpersonalet vårt i dag!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

HelpCrunch vs LiveAgent sammenligning

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
HelpCrunch
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ticketplan for $35 per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr Live Chat i plan for $35 per måned.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpCrunch tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $35 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i Tticketplan for $15 per agent per måned.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
Kundeforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
HelpCrunch tilbyr ikke kundeforum..
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr API-funksjoner i plan for $35 per måned.
Interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpCrunch tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpCrunch tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $35 per agent per måned.
Unlimited Chatteknapp
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i Ticket + Chat-abonnement for $29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $35 per måned.
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrenset 24/7 support i plan for $60 per måned.
Data migration from one solution to another

Migrer gratis i dag

Det stemmer, det er helt gratis. Alt du trenger å gjøre er å kontakte vår support og diskutere datamigrering fra Helpcrunch til LiveAgent. Supportteamet vårt hjelper deg gjerne med å migrere alle dataene dine, slik at du ikke trenger å røre en finger.

Ønsker du og migrere selv?

LiveAgent tilbyr migrerings-plugins, og vi jobber for tiden med en for Helpcrunch. Følg med for mer informasjon!

Migrate data to LiveAgent on your own

Hva slags data kan jeg migrere fra Helpcrunch?

Personer

Migrer flere personer, agentprofiler og kundekontakter.

Tagger

Migrer alle avdeling- og tickettaggene dine.

Tickets

Migrer tickets, vedlegg, brukerfelt og ticketfelt.

Klar til å migrere fra Helpcrunch til LiveAgent?

Ta en titt på noen fordeler du får når du bytter til LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Utstående kundeservice

24/7 kundeservice fra våre agenter. Vi er der når du trenger oss.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimate hjelpdesk løsningen

Nyttige verktøy, mer enn 175 funksjoner og over 40 integrasjoner. Vi har alt du trenger.

Person collecting papers into the net

Øk besparelsen og ROI

Få LiveAgent gratis for alltid, eller velg en av våre tre betalte planer.

Multilingual support in LiveAgent

Velg ditt språk

Velg en av 43 forskjellige oversettelser. LiveAgent støtter også språktilpasningsbare widgets.

Migrer dataene dine fra Helpcrunch i dag

LiveAgent er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Bli med selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for å tilby kundestøtte i verdensklasse.

Package Name

Tickets

For små bedrifter og profesjonelle markedsførere

$15 /mo
Package Name

Tickets+Chat

Ideell for små og mellomstore bedrifter

$29 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Related Articles to Helpcrunch migrasjon
Ønsker du å migrere dataene dine fra Helpshift til en annen løsning? Ta en titt på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Migrere fra Helpshift?

LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning av Kayako, med mange positive tilbakemeldinger fra brukere. Kundene opplever rask og effektiv kundestøtte og økt kundetilfredshet samt salg. LiveAgent har bidratt til å øke tilbakesvars tid med 60% og gir agenter muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte.

LiveAgent tilbyr gratis Freshdesk dataoverføring. Alle ticketene, agentene og tilbakemeldingene fra Freshdesk blir automatisk flyttet til LiveAgent.

Migrerer du fra Freshdesk?

LiveAgent tilbyr verdensklasse kundestøtte til små og mellomstore bedrifter, og er den mest anmeldte help desk programvaren for SMB i 2019 og 2020. Det er ingen kredittkort som kreves for å prøve produktet i 14 dager, og det tilbyr ulike prispakker som passer for forskjellige typer bedrifter. Selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University har allerede gått over til LiveAgent, og du kan også migrere fra Freshdesk i dag.

LiveAgent er en helpdesk-løsning som kobler sammen flere kanaler i ett grensesnitt. Vil du migrere fra LivePerson til LiveAgent? Vi hjelper deg!

Migrasjon fra LivePerson?

LiveAgent tilbyr full migrering fra LivePerson og støtter flere språk for bedre kundeopplevelse. De har alt fra help desk-programvare til støtte for sosiale medier 24/7. LiveAgent har funksjonaliteter som dashbord, ticketsystem, live chat, kunnskapsbase og call center for å gi bedre kundesupport. Det er bedre når programvarestøtten snakker ditt og kundenes språk. Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan. Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten.

Vil du migrere fra LiveCall? Vi hjelper deg! kontakt LiveAgent supportteam og begynn å migrere dataene dine i dag gratis.

Vil du migrere fra LiveCall?

Teksten inneholder informasjon om programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. Det blir også nevnt mulighet for å bli partner med selskapet og tilgang til webinarer. Det oppfordres til å avtale en demo og det er mulig å kontakte selskapet via forskjellige kanaler, som chat, telefon eller kontaktformular. Selskapet bygger en LiveAgent og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.

Ønsker du å migrere fra Olark til LiveAgent? Gjør som Huawei, BMW, Yamaha og O2 og tilby støtte i verdensklasse.

Migrer fra Olark

LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.

Ønsker du å migrere dataene dine fra Front til en annen løsning? Ta en titt på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Migrere fra Front?

LiveAgent er en effektiv løsning for å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler. Brukere sier det er bedre enn Kayako og gir bedre kundestøtte og øker både kundetilfredshet og salg. Det hjelper med kategorisering av billetter og statistisk sporingsfunksjoner. LiveAgent har også blitt rost for enkelhet i å bruke og forbedrer produktiviteten og effektiviteten til e-handelssider.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo